ΚΟΥΙΖ 1

Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη που προσφέρετε πλήρη και απόλυτη κάλυψη στον έμπιστο κι εξ απορρήτων σας πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου Γιώργο Ρουμελιώτη, καθώς επίσης και η αντιδήμαρχος Οικονομικών αναπληρώτριά σας και μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ως άνω νομικού προσώπου Μαρία Πρωτοπαππά, πότε θα δώσετε αναλυτικά στην δημοσιότητα ή έστω στο δημοτικό συμβούλιο -τώρα που τα έχει μέγιστη ανάγκη ο τόπος- πώς δαπανήθηκαν τα περίπου € 350.000 σε διάστημα σαράντα ενός μηνών;
(060218)




ΚΟΥΙΖ 2

Να γίνει κάποιος διευθυντής της Δημόσιας Επιχείρησης Ύδρευσης Λουτρακίου, δεν θα πρέπει να είναι πτυχιούχος χημικός μηχανικός; Ο κολλητός του δημάρχου Λουτρακίου Γιώργου Γκιώνη διαθέτει αυτά τα προσόντα ή θα το παραβλέψετε, όπως ακριβώς γίνεται στο Loutraki Thermal Spa;
(060218)




ΚΟΥΙΖ 3

Πρόεδρε του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου Γιώργο Ρουμελιώτη, τα περίπου € 120.000 που θα εισπράξετε για τα έτη 2017 & 2018 ως τέλη από τις παράκτιες επιχειρήσεις, γιατί δεν μπορείτε να τα διαθέσετε για την αγορά διχτυών και ισχυρίζεσθε ότι δεν υπάρχουν χρήματα; Ποιά είναι αυτή η επείγουσα προτεραιότητά σας έναντι των διχτυών; Γιατί να μην ξεκινήσουμε για το κονδύλι που απαιτείται από τις € 120.000;
(060218)




ΚΟΥΙΖ 4

Αληθεύει ότι το διοικητικό συμβούλιο της Ανώνυμης Εταιρείας Διώρυγας Κορίνθου (ΑΕΔΙΚ), έκοψε τις παροχές προς το Λιμεναρχείο Ισθμίας και ξεσπίτωσε τον οικείο λιμενάρχη, γιατί εφήρμοζε το γράμμα του νόμου επειδή σε βάρος της ΑΕΔΙΚ έχουν γίνει τρεις επώνυμες καταγγελίες στο ΣΔΟΕ, μηνυτήρια αναφορά σε βάρος του Δ.Σ., έγγραφες καταγγελίες προς τα υπουργεία Οικονομικών και Εμπορικής Ναυτιλίας - Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος;
(060218)




ΚΟΥΙΖ 5

Γιατί δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη δεν προωθείτε την επέκταση του σχεδίου πόλης; Δεν έχει διευθετηθεί και καθορισθεί το θέμα με τις δασώδεις εκτάσεις;
(060218)




Είπαν… 1

«Είχαν δεν είχαν τα κατάφεραν να συνεργασθούν οι δύο συνεργάτες του δημάρχου Λουτρακίου Γιώργου Γκιώνη. Πρόκειται για τον πρόεδρο της ΜΚΟ - LTO Σπύρο Καραβούλη που θα αποκτήσει ″στενές σχέσεις - διχτυών τύπου″ με τον πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου Γιώργο Ρουμελιώτη, για την αντιμετώπιση του εφιάλτη των θαλασσών μας.»
(060218)




Είπαν… 2

«Μετά την συγκρότηση σε σώμα του ″Ξένιος Ζευς″ με πρόεδρο τον Γιάννη Κόντη, αντιπρόεδρο τον Δημήτρη Γεωργίου, γενικό γραμματέα τον Γιώργο Οικονόμου, ταμία τον Μάριο Κουτσό και μέλος τον Κωνσταντίνο Χατζόπουλο, μένει να διαπιστώσουμε αν θα εκδοθεί -όπως επιδιωκόταν- ανακοίνωση καταδίκης, κατά του ″Κύκλος Συναντήσεων Νέων″, γεγονός που εξώθησε σε παραίτηση τον τέως πρόεδρο του συλλόγου Δημήτρη Θυμή ή υπάρχει εντολή να μην ανακινηθεί άλλο το θέμα για να κάτσει ο κουρνιαχτός και η αντίδραση της τοπικής κοινωνίας, που αρχίζει να διερευνά αν όντως υπάρχει κάτι σάπιο στο βασίλειο της Δανιμαρκίας;..
(060218)




Είπαν… 3

«Αντιδήμαρχε Πολεοδομίας - Τεχνικών Υπηρεσιών Κώστα Παντελέου η προσοχή και το ενδιαφέρον σας πρέπει μονοδιάστατα να στραφεί στην παραλία, η οποία είναι πλήρως εγκαταλελειμμένη, αφού το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λουτρακίου του… συναγωνιστή σας Γιώργου Ρουμελιώτη, δηλώνει ότι ″δεν υπάρχει ευρώ″… Ωστόσο, υπάρχουν επιχειρηματίες που έχουν πρόθεση να κάνουν «έρανο» μεταξύ τους, να αγοράσουν οι ίδιοι και να σας φέρουν τις πλάκες που απαιτούνται, προκειμένου να πλακοστρωθεί ο παραλιακός πεζόδρομος. Πώς γίνεται όλοι να έχουν διάθεση να προσφέρουν να αλλάξει ο ρους του τόπου, πλην δημοτικής αρχής και των δεκανικιών της στο δημοτικό συμβούλιο; Γιατί άραγε τιμωρείτε ως δημοτική αρχή τον τόπο;»
(060218)




Είπαν… 4

«Εντελώς απομονωμένος και χωρίς να του δίνουν σημασία την Παρασκευή το βράδυ στην κοπή της πίτας του Συλλόγου Αλιέων Ισθμίας, ήταν ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης, που έπαιζε ολομόναχος με το κινητό του, όπως εθεάθη σε σχετική φωτογραφία. Έντονη η δυσφορία από τα μέλη του συλλόγου και για τον τοπικό πρόεδρο της κοινότητας Κώστα Δήμου, που αποτελεί το στήριγμα του Γιώργου Ρουμελιώτη στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λουτρακίου.»
(060218)




Είπαν… 5

«Δίπλα στον βλάκα στριφογυρνάνε και οι απατεώνες.»
Ονορέ ντε Μπαλζάκ, Γάλλος λογοτέχνης, 20 Μαΐου 1799 - 18 Αυγούστου 1850.
(060218)




Είπαν… 6

«Ακόλουθε του μπούφου, με τον τρόπο που τον υποστηρίζεις ρωτώντας προσποιούμενος ότι δεν έχεις ακούσει και δεν γνωρίζεις, αλλά όταν πρόκειται να τον υποστηρίξεις γνωρίζεις και την τελευταία λεπτομέρεια, θα αναδειχθείς μπούφος στον κύβο - «μπούφος3». Πρόσεξέ το, γιατί κάτι δεν πάει καλά σε εσένα…»
(060218)




ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΩΤΗ;

ΣΥΡΜΌΣ… ΕΓΙΝΕ Ο ΔΙΑΣΥΡΜΌΣ ΤΟΥ ΓΙΏΡΓΟΥ ΓΚΙΩΝΗ

Ο Γιώργος Γκιώνης οκτώ χρόνια κινούνταν εκτός τροχιάς καθήκοντος.
Για αυτό και έβγαλε από τις ράγες της προόδου τον τόπο, ενώ μετέτρεψε την διοίκηση του σε συρμό καταστροφικών επιλογών.
Μαρίνα, προαστιακός, τουρισμός, καζίνο είναι μερικά μόνο από τα ζητήματα που έκαναν συρμό τον πολιτικό διασυρμό του...
(060218)




ΜΕ ΠΑΡΡΗΣΙΑ (Γιώργος Γκιώνης)

ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ, ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΧΑΡΑΚΙΡΙ…

Μπορεί να προσποιείται ότι γελάει στην αναμνηστική φωτογραφία στο τραπέζι συσκέψεων του γραφείου του ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης, έχοντας εξ αριστερών του τον αρμόδιο γραμματέα του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών Θανάση Βούρδα, με τον βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας Γιώργο Ψυχογιό και εκ δεξιών του τον βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας Γιώργο Τσόγκα, τον έτερο γραμματέα του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών Γιώργο Δέδε και την βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας Μαρία Θελερίτη, ωστόσο έχει εκτεθεί ανεπανόρθωτα στα οικονομικά συμφέροντα του Ισθμού, να μην ξέρει πώς θα το αντιμετωπίσει, αφού χάλασε και το δήθεν «όραμά» του όπως έλεγε ο ίδιος, αλλά αυτό που δεν έχει αντιληφθεί γιατί δεν διαθέτει πολιτική νόηση, είναι ότι υπέστη πολιτική ταπείνωση.
Κι αυτό γιατί ενώ ο Γιώργος Γκιώνης ήταν ο κατ’ εξοχήν πολέμιος του έργου του προαστιακού, τον οποίο παντού τον βρίσκαμε με τον επικεφαλής ″Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου″ Δημήτρη Καραπατά μπροστά μας στις υπηρεσίες να προσπαθεί να εκτροχιάσει το έργο, από τα € 37,2 εκατ. που ανακοίνωσαν οι εκπρόσωποι της κυβέρνησης να πέσουν στο Λουτράκι, με σπουδαιότερο την αντιπλημμυρική θωράκιση στο Λιβαδάκι, εν τούτοις έδωσαν έμφαση, πρόβαλαν και διέθεσαν τον χρόνο τους για το σπουδαιότατης σημασίας έργο του προαστιακού σιδηροδρόμου, που θα συνδέσει την Αθήνα με το κέντρο του δήμου Λουτρακίου.
Αυτό που συνέβη στο δημαρχείο το πρωί της Παρασκευής για νοήμονα πολιτικό πρόσωπο αποτελεί ισοπεδωτική ήττα που θα τον εξωθούσε στοιχειωδώς σε παραίτηση. Αν δε, το γεγονός αυτό συνέβαινε στην Ιαπωνία, τότε το πολιτικό πρόσωπο θα έκανε χωρίς δεύτερη σκέψη, χαρακίρι.
Αντίθετα, εδώ στο Λουτράκι, ο δικός μας πολιτικός νάνος έβγαζε φωτογραφίες καμαρώνοντας και μειδιώντας…
Πώς και τί μπορεί να αντιληφθεί άραγε;
Πώς θα μπορέσει να αντιληφθεί στον κατήφορο που έχει σπρώξει τον τόπο;
Να δούμε πόσοι πολίτες θα «εγκληματίσουν» με την ψήφο τους, επιδεικνύοντάς του και πάλι εμπιστοσύνη το 2019, για να καταγραφεί και τί είδους ελπίδες μπορεί να υπάρχουν για τον δήμο Λουτρακίου;
(060218)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ Η ΠΑΡΕΑ ΓΙΩΡΓΟΥ ΓΚΙΩΝΗ & ΜΚΟ-LTO ΝΑ
ΔΩΣΟΥΝ ΛΥΣΗ Ή ΘΑ ΑΝΑΣΤΕΝΑΞΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ;

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Τί ’χες Γιάννη, τι ’χα πάντα… Εν προκειμένω αυτή η παροιμία αφορά τους Γιώργηδες.
Επιστροφή δύο χρόνια πριν, όταν ακούσθηκε πρώτη φορά το κοστολόγιο αντιμετώπισης της «τρύπας Γκιώνη - Ρουμελιώτη».
Σήμερα, ακούγονται διάφορα νούμερα, εξωφρενικά κατά την κρίση δημοτικών παρατηρητών κι επιχειρηματιών, όσον αφορά την ανάγκη θωράκισης της παραλίας Λουτρακίου με δίχτυα, αντιμετώπισης και απόκρουσης του εισβολέα που σκορπάει πανικό και δυσφήμιση.
Όλα τα σημάδια προεξοφλούν ότι θα ακολουθηθεί η ίδια ακριβώς διαδικασία που ακολουθήθηκε για την αποκατάσταση της «τρύπας Γκιώνη - Ρουμελιώτη», έπεσε ήδη «ως ιδέα», ενώ όπως σημείωναν επιχειρηματίες και δημοτικοί παρατηρητές στο loutraki-press, εκτιμούν ότι θα ακολουθηθεί ενδεχομένως και η ίδια τακτική των υπερκοστολογήσεων;
Στην συγκέντρωση της περασμένης Πέμπτης υπό τον «Ξένιος Ζευς» για την ενημέρωση των παράκτιων επιχειρηματιών και το πρόβλημα που έχει προκύψει από το καλοκαίρι του 2015 και εκτιμάται ότι θα είναι πιο έντονο για το φετινό καλοκαίρι, οι «εγκέφαλοι» του τουρισμού -τουρίστες όμως δεν βλέπουμε- προκρίνουν την διαδικασία του κατεπείγοντος για να μπορέσουν να εκταμιεύσουν χρήματα άμεσα από την περιφέρεια Πελοποννήσου. Μην παραβλέπουμε ότι έχουμε μπει για τα καλά στον Φεβρουάριο και στα μέσα Μαΐου αφικνείται μετά από περίπου δύο δεκαετίες το πρώτο group Σκανδιναβών και πιο συγκεκριμένα Σουηδών από ιδιώτη ξενοδόχο μη χρηματοδοτούμενο από δημοτικό χρήμα, όπως ακριβώς συμβαίνει με την παρεούλα του δημάρχου Λουτρακίου Γιώργου Γκιώνη και την ΜΚΟ - LTO που έχουν συστήσει, που δεν κατόρθωσαν εκείνοι να φέρουν τους ίδιους τουρίστες.
Ο Γιώργος Γκιώνης με την παρέα του της ΜΚΟ - LTO, αν και γνωρίζουν το πρόβλημα από το 2015, δεν έχουν κάνει τίποτα κι αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι σήμερα τρεις σχεδόν μήνες πριν την επίσημη άφιξη Σουηδών τουριστών, δήμος Λουτρακίου - Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λουτρακίου - ΜΚΟ - LTO, δεν διαθέτουν κάποιο σχέδιο, δηλαδή να υπάρχει μια μελέτη των αναγκών και κατασκευής και να μην είναι αόριστα 3 χλμ. δίχτυα, να έχει υπάρξει ήδη αδειοδότηση για το συγκεκριμένο πλάνο και πολύ περισσότερο και κυριότερα να είχαν εξασφαλίσει τα κονδύλια εν μέσω του περασμένου καλοκαιριού κι όχι να ψάχνονται σήμερα πώς θα αντιμετωπισθεί οικονομικά το πρόβλημα.
Αντί όλων αυτών, επέδειξαν και υπέρμετρο θράσος να καπηλευθούν την προσπάθεια που κατέβαλε ο «Κύκλος Συναντήσεων Νέων», αφού άλλωστε ήταν και ο μόνος που ενδιαφέρθηκε και ασχολήθηκε σοβαρά με το παραπάνω πρόβλημα, ενώ οι λύσεις που προκρίνονται, βασίζονται στην εμπειρία, χωρίς να υπάρχει ακριβής γνώση των αποτελεσμάτων, υποτίθεται ότι είναι από ειδικούς και δεν θα φέρουν την ευθύνη οι νέοι.
Από την πλευρά τους ο δήμος Λουτρακίου και η παρέα της ΜΚΟ - LTO, θα αυτοσχεδιάσουν, η προσπάθειά τους θα στραφεί πώς θα εξασφαλίσουν όσο το δυνατόν περισσότερους πόρους, αλλά κανείς δεν μπορεί να προσδιορίσει οι ενέργειές τους τι αποτέλεσμα θα φέρουν; Πάντως ΜΚΟ - LTO και Γιώργος Ρουμελιώτης, έχουν κινηθεί προς την κατεύθυνση να εξεύρουν προσφορές για την τοποθέτηση διχτυών κι αυτήν την στιγμή είναι οι πρώτοι, χωρίς να γνωρίζουμε αν μπορούν να προσκομισθούν κι άλλες προσφορές κι ενδεχομένως να είναι καλύτερες τόσο από πλευράς κόστους, όσο και αποτελέσματος;
Όπως σημείωναν χθες το βράδυ στο loutraki-press δύο σοβαροί επιχειρηματικοί παράγοντες, αφενός έκρουαν τον κώδωνα του κινδύνου, αφού ο εισβολέας έχει φωλιάσει, αφετέρου στέλνουν μήνυμα προς όλες ανεξαιρέτως τις τοπικές επιχειρήσεις, όχι μόνον τις παράκτιες και το τόνιζαν με έμφαση, αλλά προς ολόκληρη την τοπική οικονομία να προετοιμάζεται, γιατί δεν είναι απίθανο το φετινό καλοκαίρι να αναστενάξει…
(060218)




Η ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΚΑΙ
Ο ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ

Του Δημήτρη Καραπατά*

Η επίσημη ανακοίνωση του έργου της σύνδεσης του Λουτρακίου (οδός Αιγαίου) με την Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων δια του προαστιακού, που έγινε από τους εκπροσώπους του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών την περασμένη Παρασκευή στο δημαρχιακό μέγαρο Λουτρακίου, απέδειξε περίτρανα, πως δεν υπήρξαν ποτέ τεχνικές δυσκολίες για την υλοποίηση του έργου και η πόλη μας μετατρέπεται σε ένα προνομιακό τουριστικό θέρετρο, με ευεργετικές συνέπειες, σε όλους τους τομείς και της ποιότητας ζωής των ανθρώπων της!
Τα όσα επιστημονικά αστήρικτα έχουν κατά καιρούς ακουστεί, ήταν τα φθηνά αφηγήματα παραφυάδων οικονομικών συμφερόντων και των εκφραστών τους στο Λουτράκι, που στόχο είχαν να βλάψουν τον τόπο, να αλλάξουν τον ορθό και επιστημονικά ενδεδειγμένο σχεδιασμό του έργου, που θα εξυπηρετήσει περίπου 17.000 δημότες, καθώς επίσης και περίπου 100.000 παραθεριστές της ιστορικής μας λουτρόπολης!
Η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, ως ανεξάρτητος φορέας, το είχαμε δηλώσει ευθύς εξ’ αρχής προς πάσα κατεύθυνση, ήταν και είναι πάγια θέση μας: «Ποτέ δεν θα επιτρέψουμε ο σχεδιασμός ενός τόσο μεγάλου και σημαντικού έργου υποδομής για την ιστορική μας λουτρόπολη, το οποίο θα καθορίσει το μέλλον της για τις επόμενες δεκαετίες, να γίνει με επιπόλαιους σχεδιασμούς, (που στην βάση αυτών, κρύβονται κολοσσιαίες σκοπιμότητες) προχειρότητες και ερήμην της ακραιφνώς απαραίτητης επιστημονικής επάρκειας, της τεχνικής γνώσης και της τεκμηρίωσης!»
Αξίζει να σημειωθεί ότι, η ομάδα των έγκριτων συγκοινωνιολόγων (με επικεφαλής τον Γιώργο Νάθενα) που συνεργάστηκαν αποτελεσματικά και εντελώς αφιλοκερδώς με την Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, εργάστηκαν με ψυχραιμία, επιστημονική ορθότητα και τεκμηρίωση!
Γι’ αυτό στο δημοτικό συμβούλιο, επιστήμονες και φορείς, ομονοήσαμε σε τεχνικές κατευθύνσεις (οι οποίες αποτέλεσαν και το οριστικό τεχνικό momentum του έργου, μεταξύ τεχνικής υπηρεσίας δήμου Λουτράκιου και ΟΣΕ/ΕΡΓΟΣΕ) με γνώμονα το value engineery! Δηλαδή, την επιλογή της βέλτιστης τεχνοοικονομικά λύσης -για την επιτυχημένη και ορθή αξιοποίηση του υστερήματος του ελληνικού λαού- με την μέγιστη δυνατή απόδοση του έργου, σε όλους τους πολίτες!
Οι τεχνικές κατευθύνσεις που προέκυψαν από την συνεργασία των συγκοινωνιολόγων & της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου Λουτρακίου (υπ’ αριθ. 27826 έγγραφο) είχε μηδενικό κόστος για τον δήμο μας! Ενώ το χρονοδιάγραμμα που ανέπτυξε ο γενικός γραμματέας (αρμόδιος για σιδηροδρομικά έργα) του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών Θάνος Βούρδας, έγινε με βάση όλα τα ανωτέρω εκτεθέντα, λαμβάνοντας υπόψιν τις πιο ακραίες αντίξοες για την υλοποίηση του έργου συνθήκες!
Υπογραμμίζεται ότι, το αρχικά κόστος του συγκεκριμένου έργου, με άλλη μελέτη και κατασκευή περί το 2006, είχε δυσθεώρητο προϋπολογισμό, που ξεπερνούσε τα € 25 εκατ. συν ΦΠΑ!
Το ίδιο δε, συνέβαινε τα επόμενα χρόνια και με το αρχικό κόστος μελετών, που σε ορισμένες περιπτώσεις, εκτιμάτο ότι θα υπερέβαιναν τα € 2 εκατ.
Με την προαναφερόμενη τεχνική επιλογή, οι μελέτες εκπονήθηκαν in house από τις υπηρεσίες του ΟΣΕ, με κόστος μερικές χιλιάδες ευρώ, ενώ ο σημερινός προϋπολογισμού του έργου, είναι περίπου στα € 12 εκατ. συν ΦΠΑ και με το προ εκτιμώμενο κόστος υλοποίησης του έργου, από κορυφαίους υπηρεσιακούς παράγοντες του ΟΣΕ, (μετά και τις εκπτώσεις των εργολάβων) να κυμαίνεται στα κάτι περισσότερο από τα € 8 εκατ. tabula raza!

Η νέα γραμμή στο ύψος της ασφάλτου
Μια ακόμη κρίσιμη παράμετρος του έργου του προαστιακού, η οποία είναι φυσικό να την αγνοούν οι περισσότεροι, διότι άπτεται τεχνικών ζητημάτων, είναι η εξής: Με την υλοποίηση του έργου του προαστιακού σιδηροδρόμου, με την βέλτιστη απόληξη ως την οδό Αιγαίου, η σιδηροδρομική γραμμή θα είναι στο ύψος του οδοστρώματος. Έτσι θα τελειώσει οριστικά το φαινόμενο της ανισοσταθμίας μεταξύ γραμμών και εδάφους, που συνέβαινε με την παλιά γραμμή, θα εγκατασταθούν τροχιοδρομικού τύπου ισόπεδες διαβάσεις προστατευμένες με την κατάλληλη σήμανση και θα επιτευχθεί η ομαλή επέκταση της Β΄ φάσης του νέου ΓΠΣ Λουτράκιου στο Λιβαδάκι.
Με άλλα λόγια θα επιλυθούν οριστικά, ζωτικά πολεοδομικά προβλήματα, με την διευθέτηση οδικών, αντιπλημμυρικών και υδραυλικών ζητημάτων συμπληρωματικά στην επιδιωκόμενη αύξηση της επισκεψιμότητας όλο το χρόνο, που θα εξασφαλισθεί από την συγκοινωνιακή αναβάθμιση της πόλης, με την ταυτόχρονη επίλυση του κυκλοφορικού που παρατηρείται σε ώρες αιχμής!

Καταλυτική παρέμβαση...
Οπωσδήποτε, όμως, θα πρέπει να επισημανθεί, με τα πιο φωτεινά γράμματα, η καθοριστική συμβολή του διευθυντή της τεχνικής υπηρεσίας Δημήτρη Μακρίδη, ο οποίος στο συγκεκριμένο ζήτημα στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, διαφυλάσσοντας την αρτιότητα των μελετών του σιδηροδρομικού έργου, σε συνάρτηση με την επικείμενη επέκταση του νέου γενικού πολεοδομικού σχεδιασμού Λουτρακίου, επιτυχημένο εγχείρημα, που έχει παραδεχθεί και ο δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης με επιστολή του!
Γιατί χωρίς την τεχνική υπηρεσία και τον Δημήτρη Μακρίδη, δεν θα μπορούσαν ποτέ να επιτευχθούν ο συσχετισμός των προβλεπόμενων από το νέο ΓΠΣ, με το σιδηροδρομικό έργο!

* Ο Δημήτρης Καραπατάς είναι επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου.
(060218)
Return top