ΚΟΥΙΖ 1

Τελικά ποιος είναι πιο έξυπνος, ανεξάρτητος και κόπτεται για τα συμφέροντα των πολιτών και την ανάπτυξη του τόπου τους; Ο δικός μας δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης ή οι δήμαρχοι Στυλίδας Απόστολος Γκλέτσος, Άργους Δημήτρης Καμπόσος, Ναυπλιέων Δημήτρης Κωστούρος, Λαυρεωτικής Δημήτρης Λουκάς, Μαρκόπουλου Σωτήρης Μεθενίτης, Σαρωνικού Γεώργιος Σωφρόνης και ο αντιπεριφερειάρχης Αττικής - τέως δήμαρχος Πέτρος Φιλίππου, που επιδιώκουν ο προαστιακός να φθάσει μέσα στην πόλη τους;
(210717)




ΚΟΥΙΖ 2

Αλήθεια οι τρύπες στο πλακόστρωτο κάτω από τα παιχνίδια στο παραλιακό πάρκο, πόσο δύσκολο είναι το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λουτρακίου να τις αποκαταστήσει για να μην σπάσει και κάποιος άτυχος το πόδι του;
(210717)




ΚΟΥΙΖ 3

Πόσο ευχαριστημένοι είστε στην Ιάσονος που πέρυσι μαζέψατε χρήματα από το μεθοδευμένο ξήλωμα των πινακίδων αυτοκινήτων και φέτος πρώην επισκέπτες ακούνε Λουτράκι κι όπου φύγει φύγει; Αυτή την ζημιά που προκαλέσατε στον τόπο, θα την πληρώσετε;
(210717)




Είπαν… 1

«Αμέσως μετά τον εορτασμό της Μεγαλόχαρης τον Σεπτέμβριο, θα πρέπει να ξεκινήσουν με κατεπείγοντες ρυθμούς οι κινήσεις και οι διαδικασίες συγκρότησης νέου ή νέων συνδυασμών, που θα αποτελέσουν το νέο πρόσωπο για το Λουτράκι, χωρίς να υπάρχει ομφάλιος ρόλος με κάποιον από τους σημερινούς συνδυασμούς. Ο νέος εκλογικός νόμος για την τοπική αυτοδιοίκηση, μπορεί να πετάξει κάλλιστα έξω από τις διοικητικές θέσεις, όλους τους συνδυασμούς που έχουν συμβάλλει στα σημερινά χάλια του Λουτρακίου.»
(210717)




Είπαν… 2

«Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος ο δήμος Λουτρακίου έδωσε εργολαβία την συλλογή των σκουπιδιών του σε εργολάβους. Όμως, η υποχρέωση του δήμου δεν σταματάει εκεί, καθ’ ότι πρέπει να ελέγχει τον εργολάβο ή τους εργολάβους γιατί οι κάθε λογής κάδοι είναι τίγκα στο σκουπίδι, με συνέπεια αυτό που επιτυγχάνει η δημοτική αρχή είναι να δυσφημείται ο τόπος μας.»
Γ. Γ.
(210717)




Είπαν… 3

«Την ανεπάρκεια της δημοτικής αρχής, την διαπιστώνουν πλέον και τα πλέον ενθουσιασμένα και φανατικά στελέχη της, με συνέπεια πλέον να προβληματίζονται ανοιχτά αν πρέπει να είναι εκ νέου υποψήφιοι με τον συνδυασμό της «θνησιγενούς» Δημοτικής Ανανεωτικής Παρέμβασης Πολιτών του Γιώργου Γκιώνη, αφού όπου βρεθούν και όπου σταθούν εισπράττουν την κατακραυγή των συμπολιτών τους.»
(210717)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




…ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΑΣΟΝΟΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Τις ανοησίες για δεύτερο συνεχή χρόνο που εκπορεύονται από την Ιάσονος, προκειμένου μέσω της παραπληροφόρησης να προκαλέσουν φόβους στην τοπική κοινωνία και να στρέψουν τον κόσμο εναντίον της έλευσης του προαστιακού στην οδό Αιγαίου, εισέπραξε ο γράφων επισκεπτόμενος την προπερασμένη Δευτέρα 10 Ιουλίου την ΕΡΓΟΣΕ. Μετά δε εννέα ημέρες, στις 19/7 ο γράφων επεσκέφθη εκ νέου την ΕΡΓΟΣΕ, όπου κατέθεσε εκ μέρους της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου έγγραφο της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου Λουτρακίου, προκειμένου να διασκεδάσει την χωρίς έρεισμα επιχειρηματολογία.
Κατά την επίσκεψη στην ΕΡΓΟΣΕ προκειμένου να γίνει συνάντηση με τον περιβαλλοντολόγο Μιχάλη Αναστασάκη, εκείνος παρέπεμψε τον γράφοντα στον προϊστάμενό του διευθυντή Μελετών Γεώργιο Κοτσακά. Πέραν του φόρτου εργασίας που επικαλέσθηκε κατά την περίπου δεκάλεπτη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε επί του έργου και της μελέτης, του επισημάνθηκε ότι αν η επικαιροποίηση της μελέτης, στην ουσία εργασία όχι περισσότερη των δύο ημερών, δεν έχει ολοκληρωθεί, υπογραφεί και διαβιβασθεί στο προϊστάμενο υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, σύμφωνα με πληροφορίες από κύκλους της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, θα διοχετευθεί σε άλλο έργο το δεσμευμένο κονδύλι των περίπου € 2,5 εκατ. από το ΠΔΕ κι αυτό θα έχει ως συνέπεια το έργο να τεθεί κι εκτός ΕΣΠΑ.
Ο Γεώργιος Κοτσακάς ισχυρίσθηκε ότι αυτά δεν τα έχει υπόψιν του, δεδομένου ότι η προς επικαιροποίηση μελέτη του έργου βρίσκεται στα χέρια του υφισταμένου του Μιχάλη Αναστασάκη για περίπου 45 ημέρες, δεσμευόμενος ο ίδιος ότι θα κινητοποιηθεί να προωθήσει το έργο. Ήδη από την διεύθυνσή του την περασμένη Δευτέρα απεστάλη έγγραφο με διευκρινιστικά ερωτήματα προς τον ΟΣΕ, λόγω του ότι ο υφιστάμενος του δεν γνωρίζει την σύλληψη και μεθοδολογία της μελέτης, για τα οποία έλαβαν ήδη και τις δέουσες απαντήσεις. Στην ουσία ερωτήματα, που μπορούσαν να είχαν διευκρινισθεί τηλεφωνικώς, αλλά διαπιστώνεται και ενισχύονται οι υποψίες ότι αντικειμενικός στόχος είναι προφάσεις εν αμαρτίαις για την καθυστέρηση του έργου;
Στην συνάντηση με τον Γεώργιο Κοτσακά, εκείνος προέβαλε ότι προβληματίζουν τα πλημμυρικά φαινόμενα στο Λιβαδάκι. Του εξηγήθηκε ότι το συγκεκριμένο θέμα έχει προβλεφθεί και αντιμετωπισθεί, λαμβανομένου υπόψιν ότι έχει εγκριθεί και υπογραφεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, όπου τα αντιμετωπίζει όλα αυτά με πλήρη επάρκεια επί της επιφανείας και υπογείως, ενώ αιφνιδιάσθηκε, καθ’ ότι δεν το γνώριζε, ότι με την αδειοδοτημένη μελέτη είναι απόλυτα σύμφωνη η Τεχνική Υπηρεσία του δήμου Λουτρακίου, καθ’ ότι αυτή συντάχθηκε με πλήρη συνεργασία της. Του εξηγήθηκε δε, ότι υπάρχει σχετικό έγγραφο, επέδειξε ενδιαφέρον και το ζήτησε, το οποίο και κατατέθηκε στο πρωτόκολλο της ΕΡΓΟΣΕ στις 19/7. Ως εκ τούτου δεν υπάρχει απολύτως δικαιολογία ανησυχίας, αλλά τα όποια προσκόμματα είναι κατευθυνόμενα με αποκλειστικό στόχο να καθυστερήσει και τελικά να «εκτροχιασθεί» ο προαστιακός από την στροφή προς το Λουτράκι.

Η νέα ανοησία
Που εμπλέκονται όμως οι ανοησίες της Ιάσονος, που στην ουσία κόπτονται για τον εκτροχιασμό του έργου προκειμένου να ικανοποιηθούν οι επιθυμίες των οικονομικών συμφερόντων του Ισθμού;
Τα δήθεν πλημμυρικά φαινόμενα, πέραν των ανόητων «παπαγαλακίων» της Ιάσονος, διαλαλούν και στελέχη της Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ Λουτρακίου και ειδικότερα τα «δεκανίκια» του Γιώργου Γκιώνη, που του δίνουν το δικαίωμα να επιβιώνει…
Για ποιά πλημμυρικά φαινόμενα μιλούν όμως;
Σήμερα δεν είναι μεγαλύτερος ο κίνδυνος να πλημμυρίσει το Λιβαδάκι που η γραμμή είναι υπερυψωμένη από το έδαφος, καθ’ ότι με τον εκσυγχρονισμό και αναβάθμισή της η γραμμή θα έλθει στο ίδιο επίπεδο με το δρόμο, οπότε θα εκλείψει οριστικά και δια παντός ο επικαλούμενος κίνδυνος που επικαλούνται;
Ας σταματήσει επιτέλους η Ιάσονος για περισσότερο από δύο χρόνια τις ανοησίες!
Ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης να σεβασθεί και να εκτελέσει τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία και ο ίδιος να σταματήσει να λέει ότι παρακαλάω για στάση στον Ισθμό και να προσπαθεί να τεκμηριώσει με αερολογίες τα «βεγγαλικά» του.
Αβίαστα τεκμαίρεται με όσα συμβαίνουν, ο αγώνας που δίνεται για να εκτροχιασθεί ο προαστιακός υπέρ των οικονομικών συμφέρον του Ισθμού, για να θάψουν μια πόλη και να καταδικάσουν σε μαρασμό και κατάθλιψη μια ολόκληρη κοινωνία.
(210717)




ΟΙ… ΕΧΘΡΟΙ «ΣΦΑΓΙΑΖΟΥΝ»(;) ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΕΛΕΥΣΗΣ
ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

Τα φαντάσματα του 2016 είναι πάλι εδώ, με σκοπό να εκτροχιάσουν την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου, την ώρα που για το έργο από την μητρική εταιρεία, τον ΟΣΕ, που είναι και ο πλέον αρμοδιότερος όλων, έχουν εκδοθεί τα τεύχη δημοπράτησης, αλλά αυτό φαίνεται ότι δεν αρέσει στους θιασώτες της καταστροφής του Λουτρακίου, γηγενείς αξιωματούχους και κατοίκους του δήμου, συνεπικουρούμενους από αυτούς που επιχείρησαν να καταστρέψουν και πάλι το έργο ακριβώς πριν ένα χρόνο.
Πέρυσι η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου τους έπιασε στα ″πράσα″ τι απεργάζονταν στην ΕΡΓΟΣΕ με το ανόητο φερέφωνό τους να πανηγυρίζει στο Λουτράκι, αναγκάζοντάς τους να σταματήσουν την επιχειρούμενη καταστροφή ενός ολόκληρου δήμου, προς δόξαν των οικονομικών συμφερόντων του Ισθμού, που δεν θέλουν να μπει ο προαστιακός στην πόλη μας.
Τα ίδια πρόσωπα, φέτος ανακάλυψαν κι έστειλαν με προφορική εντολή τους από την μάνα στο παιδί, δηλαδή από τον ΟΣΕ στην ΕΡΓΟΣΕ την μελέτη του έργου για επικαιροποίηση, την οποία κάλλιστα, χωρίς πρόβλημα, διαθέτοντας πληρέστερη τεχνογνωσία από την θυγατρική μπορούσε να κάνει η μητρική ΟΣΕ. Στην «αμαρτωλή» ΕΡΓΟΣΕ το σχέδιο ετέθη σε εφαρμογή και κάνουν τα πάντα, όπως όλα δείχνουν για να εκτροχιάσουν το έργο.
Τις μεθοδεύσεις αυτές καταδικάζει σε υψηλούς τόνους η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, η οποία στην ανακοίνωσή της τονίζει τα ακόλουθα:
«Κρεσέντο ανησυχίας σε χιλιάδες πολίτες του δήμου μας, προκαλεί η είδηση πως ο γενικός διευθυντής του ΟΣΕ Γρηγόρης Σαμπατακάκης -όταν ήταν στην ΕΡΓΟΣΕ το κόστος του προαστιακού Λουτρακίου είχε υποστεί «σαμποταζάκι» εκτοξευθέν στα € 25 εκατ., έναντι του σημερινού προϋπολογισμού των € 12 εκατ., το οποίο μετά τις εκπτώσεις εκτιμάται από έμπειρα στελέχη του ΟΣΕ ότι θα διαμορφωθεί tabula rasa στα € 8 εκατ.- έστειλε την μελέτη στην ΕΡΓΟΣΕ για να επικαιροποιηθούν(;) τα τεύχη δημοπράτησης (εργασία που έχει το know how να κάνει ο ΟΣΕ με μεγαλύτερη αρτιότητα) με εντολή απασφάλισης(!..) αφού κατ’ ουσία ζητάει την αλλαγή της!
Κι αυτό, την ώρα που η μελέτη είναι ολοκληρωμένη και αδειοδοτημένη, εγκεκριμένοι και αδειοδοτημένοι οι περιβαλλοντολογικοί όροι, έχουν εκδοθεί τα τεύχη δημοπράτησης, συμπεριλαμβανομένης της σύμφωνης γνώμης της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου Λουτρακίου, που συνέβαλε να αδειοδοτηθεί το έργο. Υπό τις προαναφερόμενες προϋποθέσεις, μόλις πέρσι  ήταν που ο ΟΣΕ με το υπ’ αριθ. 112579/2016 έγγραφό του, υπέβαλε αίτημα χρηματοδότησης προς το αρμόδιο υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης, βασιζόμενος στο γεγονός ότι η μελέτη είναι άρτια και πλήρης.
Ξαφνικά, η περιρρέουσα «πλεονασματική» σοφία του γενικού διευθυντή του ΟΣΕ Γρηγόρη Σαμπατακάκη -όπως τον κατηγορούν στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ- ζητάει μαζί με την επικαιροποίηση των τευχών δημοπράτησης, εμμέσως πλην σαφώς ζητά και αλλαγή της μελέτης!
Τα γεγονότα που παραπέμπουν προς αυτό το συμπέρασμα βάσει του διαβιβαστικού προς την ΕΡΓΟΣΕ είναι:
Δεν μνημονεύει καμία καταληκτική ημερομηνία για την ολοκλήρωση διαδικασίας, με καταστροφική συνέπεια, σήμερα η μελέτη να είναι εγκαταλειμμένη στην μόρτα της αδιαφορίας της ΕΡΓΟΣΕ, για πάνω από ενάμισι μήνα και ουδείς από τους υπευθύνους να ασχολείται, με το δικαιολογητικό ότι έχουν σημαντικότερα θέματα να επιλύσουν, ενώ δεν επαρκεί το υπάρχον προσωπικό.
Σκιά στα στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ, αποτελεί το γεγονός ότι δεν έχουν επιστρέψει το φάκελο της μελέτης στον ΟΣΕ λόγω της αδυναμίας που ισχυρίζονται και προβάλλουν, ώστε τώρα να έχει ολοκληρωθεί η επικαιροποίηση των τευχών δημοπράτησης, η μελέτη, να διαβιβασθεί στις συμβάσεις, ενώ η ολοκληρωμένη πρόταση να βρισκόταν ήδη προς έγκριση στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΣΕ!
Δεν έχει βάλει "ταβάνι" στον προϋπολογισμό του έργου, με συνέπεια ο αποσταλείς φάκελος να βρίσκεται στα χέρια μία υπηρεσίας, που έχει παράδοση στην εκτόξευση του κατασκευαστικού κόστους των έργων.
Με άλλα λόγια δημιουργήθηκε πρόσφορο έδαφος στους ηθικά "ανατσουτσουρωμένους", οι οποίοι είχαν εκτοξεύσει το αρχικό κόστος της επέκτασης του προαστιακού για το Λουτράκι στα € 25 εκατ., να ξεκινήσουν νέους υπηρεσιακούς εκτραχηλισμούς, ώστε να ξαναπάρει ο προϋπολογισμός του έργου την ανιούσα -κατά την πεπατημένη- και να σχεδιασθεί ένα φαραωνικό έργο;
Υπενθυμίζεται ότι η ΕΡΓΟΣΕ, που βουλιάζει γραμμές μαζί με τον προϋπολογισμό της χώρας και συμβάλει στην ανθρωπιστική κρίση, «φεσΟΣΕ» αρχικά -εκτός από τον προαστιακό του Λουτρακίου- και το τμήμα γραμμής Ψαθόπυργος - Ρίο χ.θ. 113+000 έως χ.θ.123+500 χωρίς επιδομή, σηματοδότηση ηλεκτροκίνηση, με € 216 εκατ. όταν το εκτιμώμενο κόστος του ΟΣΕ, ήταν μόλις τα € 30 εκατ.!!!
Ακόμα, υπενθυμίζεται πως η τακτική της… τρικλοποδιάς που επικράτησε μεταξύ ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, έστειλε πρόσφατα στις καλένδες, το έργο της επέκτασης του προαστιακού από το Κορωπί στο Λαύριο! Ενώ σε ερώτηση τους στην Βουλή, οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Εύη Χριστοφιλοπούλου και Γιάννης Μανιάτης για την επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο, ζητούν εξηγήσεις, επειδή η ΕΡΓΟΣΕ υπέβαλε πρόταση με υπέρβαση στο προϋπολογισμό του προγράμματος και δεν την προσάρμοσε στα επιτρεπτά οικονομικά μεγέθη!

Η μεθόδευση για αδαείς
Η αρνητική προαίρεση όλων των εμπλεκομένων, ειδικότερα του Γρήγορη Σαμπατακάκη, προκύπτει αβίαστα από το γεγονός, πως δεν έχουν συνεννοηθεί για να πραγματοποιηθεί συνάντηση εργασίας, καθώς και σχηματισμός μικτής ομάδας παρακολούθησης και διευθέτησης ζητημάτων, με μηχανικούς από τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ, όταν μάλιστα την μελέτη την έχει πραγματοποιήσει η μητρική εταιρεία, εκτός πλέον αν είναι ανίκανοι οι τελευταίοι, οπότε δεν υπάρχει λόγος ύπαρξής τους.
Έτσι, έχουν επιτύχει σήμερα, ο καθένας να λέει τις "παραδοξολογίες" του στην ΕΡΓΟΣΕ, ενώ περιβαλλοντολόγος (που έπρεπε να βρίσκεται σε γραμμές του Έβρου για να κάνει την διατριβή του για τις επιπτώσεις στα αποδημητικά πουλιά από την διέλευση του τραίνου) να προσπαθεί να ακυρώσει την δουλειά των τοπογράφων και των μηχανικών της ηλεκτροκίνησης του ΟΣΕ, με αποτέλεσμα να επικρατεί «βατερλώ» και να έχουν ήδη δημιουργηθεί παρελκυστικές συνθήκες για το έργο, καλυπτόμενος ο ίδιος υπό την ομπρέλα του προϊσταμένου του.
Τελικά, με τις κινήσεις αυτές υπάρχει ή δεν υπάρχει ο ανίκανος μηχανικός; Ζητούμενο είναι αν βρίσκεται στον ΟΣΕ ή την ΕΡΓΟΣΕ και με ποιά ανταλλάγματα καθοδηγείται;
Την πολιτική εντολή για τις παλινδρομήσεις των μελετών -σύμφωνα και με ανώτερο στέλεχος του ΟΣΕ, αλλά και κομματικά στελέχη της πλ. Κουμουνδούρου- την έχει δώσει ο αρμόδιος για τα έργα σταθερής τροχιάς γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας, πίσω από τον οποίο κρύβεται επιμελώς, ο ομόβαθμός του αρμόδιος για τα συγκοινωνιακά έργα, γνωστός γιαλαντζί υποστηρικτής του έργου Γιώργος Δέδες! Ο οποίος ως αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας από το 2011, κινείτο κάτω από τις ράγες του καθήκοντος και ρουτινιάρικα μέχρι σήμερα, φαίνεται ότι απεργάζεται σχέδια εκτροχιασμού της έλευσης του προαστιακού ως την οδό Αιγαίου του Λουτρακίου. Στην καλύτερη δε των περιπτώσεων, δεσπόζει η αδιαφορία του, που έχει ήδη προκαλέσει ανήκεστο βλάβη στην οικονομία της πόλης και διάρρηξη του συνεκτικού ιστού της, λόγω του βάναυσου χτυπήματος που επέφερε στην επισκεψιμότητα της, η μεθοδευμένη απεμπόληση του έργου.
Και τώρα, φαίνεται να συνεχίζει ακάθεκτος με το αστείρευτο ντεπώ ιδεών του, από τη θέση του γραμματέα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με ένα σχέδιο βελτιωμένο και επιτελικά πιο οργανωμένο, που όμως για… τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ, μοιάζει με εντολή απασφάλισης, για να αποκτήσουν επιστημονικό έρεισμα και ορισμένοι κολλητοί του, ενώ στο Λουτράκι τόσο καιρό άλλοι κολλητοί του, συνοδοιπόροι της καταστροφής, προανήγγειλαν και διαλαλούσαν ότι τα δεδομένα για τον προαστιακό θα αλλάξουν και ο προαστιακός δεν θα φτάσει στην Αιγαίου!

Κίνδυνος να χαθεί η χρηματοδότηση
Κι αυτό, όχι γιατί είναι προφήτες ή διαθέτουν μαντικές ικανότητες, αλλά επειδή βρίσκονται σε συμπαιγνία και αγαστή συνεργασία εκτροχιασμού του έργου, με τον «τρικολόρ» Γιώργο Δέδε!
Τα όσα ανατριχιαστικά συμβαίνουν γύρω από το θέμα, (με ορατό κίνδυνο να χαθούν οι ευρωπαϊκές χρηματοδοτικές ροές και να ακυρωθεί το έργο σε βάρος των 17.000 δημοτών & περίπου 100.000 παραθεριστών του δήμου Λουτρακίου, της τοπικής οικονομίας, συμπεριλαμβανομένων και των 1.300 εργαζομένων του καζίνο), τα είχε προβλέψει η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, με βαρυσήμαντο, προφητικό δελτίο Τύπου, που δημοσιεύτηκε τον περασμένο Δεκέμβριο με τίτλο: «ΟΙ ΜΩΡΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΕΔΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΟΚΟΠΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ ΘΑΝΑΣΗ ΒΟΥΡΔΑ, ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΣΥΡΙΖΑ...»
Μετά τα όσα φέρνει στο φώς της δημοσιότητας, η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων, ουδείς από τους 3 κυβερνητικούς βουλευτές Κορινθίας (που για όλα αυτά, ακόμα δεν έχουν παρέμβει, όπως τους είχε ζητηθεί) δεν μπορεί να ισχυρισθεί πως δεν γνώριζε!..»
(210717)
Return top