ΚΟΥΙΖ 1

Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη έχετε υπόψιν σας ότι οι έχοντες άμεση σχέση με τον σιδηρόδρομο, θεωρούν ότι είστε αποκλειστικά ο υπεύθυνος που ο προαστιακός δεν έχει εισέλθει από το 2009 στο Λουτράκι, γιατί θέλατε να γίνει μόνον σταθμός στον Ισθμό και σας το είχαν ξεκόψει ότι το έργο είναι ενιαίο και αδιαίρετο; Συνέπεια αυτού δεν είστε αυτός που με την στάση του, έχει στερήσει επί οκτώ χρόνια τα οφέλη που προέβλεπε η μελέτη της «On Truck», που εσείς προσωπικά είχατε παραγγείλει το 2007; Τώρα έχετε σκοπό να επαναλάβετε το ανδραγάθημά σας, να μείνει το Λουτράκι και πάλι για χρόνια εκτός του ότι συντελείται στις μεταφορές σταθερής τροχιάς;
(110717)




ΚΟΥΙΖ 2

Είναι αλήθεια ή όχι ότι έχουν κλέψει δύο φορές από την δεξαμενή που υδροδοτεί την Λίμνη Βουλιαγμένης, την αντλία ύδατος, γεγονός που έχει επίπτωση οικονομικού κόστους σχεδόν τα € 30.000, με συνέπεια την περασμένη εβδομάδα για δύο ημέρες στην Λίμνη και τους άλλους οικισμούς να πουν το νερό νεράκι; Το ζητούμενο είναι γιατί ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΛ Φίλιππας Θυμής, δεν τοποθετεί εξωτερική κάμερα για να προστατεύεται η περιουσία του δήμου και είναι εκτεθειμένη σε κάθε επίδοξο κλέφτη; Έχουν προβληματισθεί στην ΔΕΥΑΛ, αν τους κλέψουν και την δεξαμενή πόσο μεγάλο πρόβλημα θα δημιουργηθεί, με τον υδράργυρο στα κόκκινα;..
(110717)




ΚΟΥΙΖ 3

Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη γιατί στον όρχο οχημάτων του δήμου Λουτρακίου δεν τοποθετείται μια κάμερα, που να καταγράφει 24 ώρες το 24ωρο ποιός μπαίνει και ποιος βγαίνει στον χώρο στάθμευσης των δημοτικών αυτοκινήτων; Αληθεύει Γιώργο Γκιώνη ότι εκλάπη η κουλούρα με το ηλεκτρικό καλώδιο, που εκτιμούσαν ότι ήταν περίπου έναν τόνο; Σκέφτεστε δήμαρχε Λουτρακίου να διενεργήσετε ΕΔΕ, καθ’ ότι πολλά ακούγονται;..
(110717)




Είπαν… 1

«Η λογική υπαγορεύει, ότι δεν πρέπει να υπάρχει νουνεχής άνθρωπος στο Λουτράκι που να μπορεί να υποστηρίξει ότι αυτό το Σαββατοκύριακο είχε κόσμο η κεντρική παραλία, από ημερήσιους εκδρομείς. Δεκάδες χιλιάδες τα οχήματα που έβγαιναν από την πρωτεύουσα, τόσο το πρωί γύρω στις δέκα, όσο και το απόγευμα στις τέσσερις. Αν δεν υπάρξει αφύπνιση και καθολική αλλαγή προσώπων, το Λουτράκι τελείωσε…»
(110717)




Είπαν… 2

«Οι επιφανείς πελάτες του ξενοδοχείου του Club Hotel Casino Loutraki, που πληρώνουν την διαμονή τους σε διακεκριμένα δωμάτια, δηλώνουν εκνευρισμένοι με την εικόνα που παρουσιάζεται στο εστιατόριο ″Deep Blue″, συνεπεία της κατάστασης που διαμορφώνεται το μεσημέρι, με την παρουσία αυτών που δικαιούνται δωρεάν γεύμα. Η Βουκουρεστίου, μήπως θα πρέπει να επέμβει και να αντιμετωπίσει το θέμα, γιατί ο mr. ″cut & money″, δεν αντιλαμβάνεται από αυτά τα πράγματα;»
(110717)




Είπαν… 3

«Την προηγούμενη φορά ″βετεράνε″(!) δήμαρχε Παύλε Παύλου, σε κοινό γνωστό λέγατε: ″Τον βλέπεις, πάλι γράφει για εμένα μετά φταίω εγώ;″ Παύλε Παύλου ήσασταν δήμαρχος, είσαστε επικεφαλής της αντιπολίτευσης, ενώ ″κρυφός πόθος″ σας είναι να επανεκλεγείτε δήμαρχος. Το loutraki-press επανέρχεται γιατί εκ των ρόλων σας το αυτονόητο υπαγορεύει ότι πρέπει να είσθε το καλό παράδειγμα για όλους ανεξαιρέτως τους πολίτες. Αυτό που κάνετε όμως, με την καινούργια επαγγελματική σας δραστηριότητα, το καφέ στο παραλιακό μέτωπο, να κλείνετε την πρόσβαση στον πεζόδρομο, την ώρα μάλιστα που δεν υπάρχει κίνηση και τα τραπεζοκαθίσματά σας είναι άδεια, είναι συνετό; Αν το κάνετε αυτό την ώρα που δεν υπάρχει καρέκλα άδεια, κανείς δεν θα σχολιάσει το παραμικρό… Βλέποντας αυτήν την εικόνα από εσάς, οι άλλοι συνάδελφοί σας τι πιστεύετε ότι θα κάνουν;»
(110717)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΡΟΦΗ… ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΣΚΟ ΝΑ ΔΕΙ
ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΘΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΑΙΓΑΙΟΥ

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Μετά το 2009 που ο προαστιακός δεν μπήκε στην οδό Αιγαίου, όπως διαβεβαιώνουν τα στελέχη του σιδηροδρόμου, σε τούτη την φάση βρισκόμαστε στην πλέον κρίσιμη καμπή αν ο προαστιακός θα μπει στο Λουτράκι και θα γίνει σταθμός μετεπιβίβασης στον Ισθμό ή θα χαθούν τα πάντα κι αυτό εξαρτάται από το αν θα είναι καταστροφικός για το Λουτράκι, δεύτερη φορά μέσα σε οκτώ χρόνια ο ίδιος ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης.
Καθοριστικός ο ρόλος που θα παίξουν τα στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ και ειδικότερα εκείνο το πρόσωπο που έχει στα χέρια του την συγκεκριμένη μελέτη, λαμβανομένου υπόψη ότι από τον ΟΣΕ έχει αποσταλεί, σύμφωνα με τις πληροφορίες του loutraki-press από τις 5 Ιουνίου και δεν έχει σημειωθεί πρόοδος, παρά μόνον από την στιγμή που άρχισαν οι κάθε είδους πιέσεις και από κάθε κατεύθυνση.
Σημειώνεται ότι, πρόκειται για ένα έργο, του οποίου έχουν εκδοθεί τα τεύχη δημοπράτησης, γεγονός που υποδηλοί ότι έχουν εγκριθεί και υπογραφεί όλες οι μελέτες, το έργο είναι υπέρ ώριμο και κατά συνέπεια αυτό που μένει να διευκρινισθεί και να λυθεί είναι, αν κατά την κρίση της ΕΡΓΟΣΕ ο ΟΣΕ είναι ικανός να διεξάγει τέτοιου είδους μελέτες, εκτός πλέον αν υφίσταται «εμφύλιος» μεταξύ ομίλου και θυγατρικής του, ποιός είναι ο καταλληλότερος; Αν πράγματι υφίσταται τέτοιου είδους αντιπαλότητα, συνέπεια αυτού είναι να πρέπει να ληφθούν μέτρα τόσο από την διοίκηση του ομίλου, όσο και από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, της οποίας το περιβάλλον δεν σταματάει να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου ότι αν παρέλθουν οι ημερομηνίες, τα χρήματα που έχουν δεσμευθεί θα διοχετευθούν σε άλλο έργο και θα χαθούν για το Λουτράκι!
Φυσικά, ο τόπος δεν διαθέτει δήμαρχο να υπερασπισθεί το συμφέρον του τόπου του όπως είχε κάνει και με τον Τουριστικό Λιμένα Λουτρακίου, αλλά και να εκτελέσει τις τρεις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, που προβλέπουν τερματικό σταθμό στην οδό Αιγαίου, με σταθμό μετεπιβίβασης στην θέση Παράδεισος - Φιλοθέη και στάση στην οδό Παπανικολάου, προκειμένου να εξυπηρετείται το Λιβαδάκι και οι οικισμοί στα Νοτιοανατολικά του Λουτρακίου, καθώς επίσης και οι επισκέπτες του Club Hotel Casino Loutraki, μήπως κι αυτό με την σειρά του διασωθεί. Φυσικά, ούτε λόγος για το γέλιο που βγάζει η δήλωση του Γιώργου Γκιώνη «παρακαλάω για σταθμό οπουδήποτε στον Ισθμό», εκεί δηλαδή που επιτάσσουν από το 2007 τα οικονομικά συμφέροντα του Ισθμού, όταν το 2009 αδυνατούσε να αντιληφθεί, παρά το γεγονός ότι του το είχε ξεκαθαρίσει ο τότε διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, ότι πρόκειται για έργο ενιαίο και αδιαίρετο, με το σταθμό να γίνεται μόνον αν μπει ο προαστιακός στο Λουτράκι.
Πέραν του ενός μηνός που η μελέτη του έργου βρίσκεται στα χέρια της ΕΡΓΟΣΕ και δεν έχει σημειωθεί πρόοδος για δείγμα, προκειμένου να ξεπερασθούν και τα τελευταία δήθεν, χωρίς ουσία εμπόδια που αναφύονται μόνον για χρονοτριβή, ο ΟΣΕ θα πρέπει κι επιβάλλεται να ζητήσει από την ΕΡΓΟΣΕ με νέο έγγραφό του να προχωρήσει αυστηρά και μόνον στην επικαιροποίηση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, λαμβανομένου υπόψιν ότι δεν έχει σημειωθεί καμία απολύτως αλλαγή από την προηγούμενη μελέτη του 2014, η οποία ενεκρίθη τον Δεκέμβριο του ιδίου έτους από το τότε ΥΠΕΚΑ, και στην συνέχεια ο ΟΣΕ προχώρησε στην έκδοση των τευχών δημοπράτησης του έργου.
Στο πλαίσιο αυτό ο ΟΣΕ, εφ’ όσον δεν απαιτείται πρόσθετη μελέτη του έργου, τροποποίηση ή αλλαγή της, εφ’ όσον δεν συντρέχει λόγος, θα πρέπει να ξεκαθαρίσει ότι το εγκεκριμένο κονδύλι για το έργο είναι € 12 εκατ. το οποίο μετά τις εκπτώσεις, δεδομένων και υλικών που βρίσκονται σε αποθήκες και δεν χρησιμοποιούνται, θεωρούνται και είναι αξιοποιήσιμα για το συγκεκριμένο έργο, γεγονός που θα συμβάλλει το κατασκευαστικό κόστος να περιορισθεί ίσως και κάτω από τα € 8 εκατ. Ακόμη, όπως έχει μεταφερθεί στο loutraki-press, επιβάλλεται πριν την τελευταία εβδομάδα του Ιουλίου να αποσταλεί επικαιροποιημένος ο φάκελος του έργου στο υπουργείο, προκειμένου να ενταχθεί στα υπό δημοπράτηση έργα. Είναι σημαντικό, όπως τονίσθηκε ότι ολοκληρωμένο τον φάκελο στο υπουργείο πρέπει να τον έχουν πριν τις διακοπές του Αυγούστου.
Από την ίδια πηγή υπογραμμίσθηκε, σύμφωνα με την γνώση κι εμπειρία που διαθέτει, μπορούν κάλλιστα οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες από τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ, να κάτσουν στο ίδιο τραπέζι και μετά το πολύ τρεις έως τέσσερις ώρες, να έχουν λυθεί όλες οι απορίες, να συναποφασίσουν και να υπογραφεί, έτσι ώστε να διώξουν το φάκελο του έργου στο προϊστάμενό τους υπουργείο.

Εν αναμονή αποτελέσματος…
Το loutraki-press είναι διαθέσιμο να φιλοξενήσει και να προβάλλει τις αντιρρήσεις του περιβαλλοντολόγου της ΕΡΓΟΣΕ Μιχάλη Αναστασάκη, στην ανάρτηση του ιστολογίου της περασμένης Παρασκευής, έχοντας την δυνατότητα να συμπληρώσει ότι άλλο επιθυμεί.
Του επισημαίνεται ότι το ρεπορτάζ για το συγκεκριμένο έργο έχει γίνει ολοκληρωμένο από το περιβάλλον πολιτικών προσώπων στο προϊστάμενό του υπουργείο, αλλά και η κατάσταση που βιώνει οκτώ χρόνια η τοπική κοινωνία, έχει γνώση πλέον για τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Ο Μιχάλης Αναστασάκης, επειδή θεωρεί εαυτόν θιγμένον, ας υπογράψει κι αποστείλει προς συμβασιοποίηση το έργο και το loutraki-press είναι εδώ να του γράψει διθυράμβους. Προϋπόθεση, να έλθει ο προαστιακός στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου για να λυθεί οριστικά και μιας δια παντός, ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για 12.000 μόνιμους κατοίκους, 1.000 περίπου τοπικές επιχειρήσεις, αλλά και περίπου 80.000 παραθεριστές που διαθέτουν εξοχικά στο Λουτράκι!
(110717)
Return top