ΚΟΥΙΖ 1

Αντιδήμαρχε αναπληρώτρια του δημάρχου Μαρία Πρωτοπαπά αν αναπληρώνατε τον πρωθυπουργό και οι Τούρκοι σας ζήταγαν την Κω για να μην γίνει πόλεμος, εσείς θα την χαρίζατε; Έτσι δεν έχετε -με την απόφαση που λάβατε ως δημοτικό συμβούλιο- χαρίσει τώρα στους πιστωτές του Club Hotel Casino Loutraki τα € 85 εκατ. τα οποία απαιτεί ως δήθεν οφειλή μας, που επίσημα ουδέποτε έχετε προσβάλλει και αντικρούσει με ευθεία ένδικα μέσα ως δημοτική αρχή; Μόνον από ιδιώτες δεν έχει εκδηλωθεί αυτή η αμφισβήτηση; Πώς εσείς νομίζετε ότι υπερασπίζεσθε τα συμφέροντα του τόπου, στον οποίο θέλετε κι επιθυμείτε να γίνετε δήμαρχος;
(280317)




ΚΟΥΙΖ 2

Αντιδήμαρχε αναπληρώτρια του δημάρχου Μαρία Πρωτοπαπά, έχετε αντιληφθεί ότι με την απόφαση που πήρατε εσείς και οι άλλοι 18 δημοτικοί σύμβουλοι, ότι οι πιστωτές του Club Hotel Casino Loutraki μπορούν να έλθουν να κατασχέσουν το παραλιακό πάρκο, το Άλσος Δεξαμενής και κάθε τι που είναι δημοτική περιουσία; Αν απορριφθεί το αίτημα από την Δικαιοσύνη, έχετε υπόψιν σας ότι έχετε αναγνωρίσει οφειλή € 85 εκατ. της Λουτράκι Α.Ε. στο CHCL; Εισέπραξε ποτέ αυτά τα χρήματα η Δημόσια - δημοτική επιχείρηση, που εμφανίζεσθε εσείς και αναγνωρίζετε οφειλή;
(280317)




ΚΟΥΙΖ 3

Γιατί οι εργαζόμενοι στο Club Hotel Casino Loutraki, έχουν προειδοποιήσει την διοίκηση τους με τελεσίγραφο για ″εβδομάδα παθών″, αν δεν πραγματοποιηθούν τα αυτονόητα;
(280317)




Είπαν… 1

«Αντιδήμαρχε αναπληρώτρια του δημάρχου Μαρία Πρωτοπαπά μπορεί όλοι οι δήμοι της Κορινθίας να έλαβαν απόφαση να ασκήσουν παρέμβαση υπέρ του αιτήματος του Club Hotel Casino Loutraki -και ορθότατα το έπραξαν- γιατί αφενός απασχολούνται εκεί εργαζόμενοί τους, αφετέρου στο διηνεκές, αν αλλάξει η κατάσταση -αφού οι χορηγίες είχαν φθάσει μέχρι τον Φενεό και την Κρήτη- μπορούν να προσμένουν σε κάποια χορηγία για τον δήμο τους. Μαρία Πρωτοπαπά, δεν γνωρίζετε, δεν αντιλαμβάνεσθε ότι οι σχέσεις του δήμου Λουτρακίου με τους μεγαλομετόχους του Club Hotel Loutraki (CHL) S.A. είναι σε άλλη βάση, πρώτον γιατί είναι ″ενοικιαστές της άδειας για άλλα 28 χρόνια″, δεύτερον γιατί μας οφείλουν πολλά εκατομμύρια ευρώ, μέσω της κοινοπραξίας στην οποία είμαστε ″συνέταιροι″ γιατί απλά, αυτή δεν είναι συμπεριφορά ″ συνεταίρου″; Μήπως ήλθε η ώρα να αλλάξετε όλοι την στάση σας έναντι του CHL S.A.;»
Πάνος Ηλιακόπουλος
(280317)




Είπαν… 2

«Χθες πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη το 2ο Συνέδριο για τον Ιατρικό Τουρισμό. Ανάμεσα στα προεκλογικά πυροτεχνήματα των τριών βασικών συνδυασμών καταστροφής του Λουτρακίου, προβλέπεται να δοθεί έμφαση στον ιατρικό τουρισμό. Στο σημερινό μετεξελιχθέν εργαλείο και των τριών δημάρχων, τον LTO, προγραμματίσθηκε και πραγματοποιήθηκε οργανωμένη παρουσία με εκπροσώπηση της πόλης του Λουτρακίου, δεδομένου ότι στην πόλη ήδη έχει ξεκινήσει αυτή η στροφή προς αυτό το είδος του τουρισμού, αλλά γίνεται ανεξάρτητα από τους τουριστικούς σχεδιασμούς; Αυτό που τεκμαίρεται είναι ότι οι εν λόγω επιχειρηματίες μπορεί να είναι καλοί για το αποτέλεσμα των επιχειρήσεών τους, δεν διαθέτουν ωστόσο, το απαιτούμενο γνωστικό υπόβαθρο για την συλλογική και ομαδική τουριστική ανάπτυξη του τόπου.»
Α. Σ.
(280317)




Είπαν… 3

«Το Λουτράκι θα μπορεί να αναπτυχθεί και το casino Λουτρακίου να επιβιώσει, μόνον αν αντιστραφούν οι όροι που βλακωδώς καθιερώθηκαν από το 1995. Δηλαδή, αντί η πόλη να είναι στραμμένη και να μπατάρει προς το casino, να στραφεί το casino προς την πόλη και όλα θα αλλάξουν, αφού θα δοθεί πλέον έμφαση και στον τουριστικό τομέα της επιχείρησης, με το ορθό και λελογισμένο marketing του ξενοδοχείου.»
Γ. Γ.
(280317)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




ΕΠΤΑ ΚΑΥΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΓΚΙΩΝΗ ΚΑΙ
ΤΟΥΣ 19 ″ΔΩΡΗΤΕΣ″ ΤΩΝ € 85 ΕΚΑΤ. ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Είναι άγνωστο αν ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης δια της απουσίας του θεωρεί ότι αποφεύγει την καυτή πραγματικότητα και είναι άμοιρος ευθυνών, ωστόσο η απουσία του παραπέμπει τους δημοτικούς παρατηρητές στον προβληματισμό, «αν κρύβεται από μόνος του ή αν τον κατηύθυναν να κρυφτεί δια ταξιδίου» -το loutraki-press απεύχεται να συντρέχουν λόγοι υγείας για τον ίδιο ή μέλος της οικογένειάς του- «δεν θα πρέπει όμως να έχει την αίσθηση ότι τα έχει όλα καλώς καμωμένα ή αν το πιστεύει ο ίδιος, τουλάχιστον αυτό δεν συμβαίνει και στους νουνεχείς ανθρώπους;»
Ως δήμαρχος και πρόεδρος - διευθύνων σύμβουλος της Δημόσιας - δημοτικής επιχείρησης Λουτράκι Α.Ε., ο Γιώργος Γκιώνης γνώριζε ή όχι από τις 31 Ιανουαρίου 2017, ότι στις 22 Μαρτίου 2017 επρόκειτο να συζητηθεί στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Κορίνθου το αίτημα του Club Hotel Casino Loutraki (CHCL) για την υπαγωγή του σε καθεστώς εξυγίανσης σύμφωνα με το αρ. 106 § β΄ του Πτωχευτικού Κώδικα.
1 Έναντι αυτού τι έκανε; Πότε συνεδρίασε η Λουτράκι Α.Ε. για να λάβει απόφαση για την στάση που θα τηρήσει στο δικαστήριο;
2 Ποιός ήταν ο σχεδιασμός της διοίκησης της εταιρείας και ποιά απόφαση εισηγήθηκε στο Δ.Σ. για να προασπίσει τα συμφέροντα της Δημόσιας - δημοτικής επιχείρησης;
3 Γιατί την Παρασκευή 17-03-2017 που συγκλήθηκε εκτάκτως το ″πολυλειτουργών″ Δ.Σ. της Λουτράκι Α.Ε. δεν υπήρχε ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη εισήγηση για να ληφθεί απόφαση του σώματος, αλλά προκρίθηκε η αναβολή της συνεδρίασης;
4 Ο Γιώργος Γκιώνης αφού είχε σχεδιάσει να φύγει από το Λουτράκι, γιατί δεν είχε έτοιμη εισήγηση προς το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Λουτρακίου;
5 Με ποίου την απόφαση και πρωτοβουλία την Δευτέρα το πρωί, προπαραμονή της συζήτησης στο Πρωτοδικείο, συνεκλήθη η έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, χωρίς να υπάρχει εισήγηση, κυρίαρχα δε η εισήγηση αυτή να προέρχεται από το Δ.Σ. της Λουτράκι Α.Ε., να την έχει εγκρίνει τέτοιας βαρύτητας απόφαση η γενική συνέλευση της Δημόσιας - δημοτικής επιχείρησης και στην συνέχεια αυτή να γίνει αποδεκτή από το δημοτικό συμβούλιο;
6 Γιατί στην έκτακτη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της Λουτράκι Α.Ε. την Τρίτη 21 Μαρτίου 2017, το σώμα δεν αντέδρασε στην απόφαση του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου κι επέλεξε να μην έχει γνώμη κατόπιν εισήγησης του νομικού συμβούλου της εταιρείας προκρίνοντας ως λύση «ούτε αρνητική, ούτε θετική», όταν τα μέλη του Δ.Σ. (πλην ενός) και η γενική συνέλευση της εταιρείας είναι το δημοτικό συμβούλιο; Δηλαδή, ως διοικητικό συμβούλιο δεν αναγνωρίζετε την απαίτηση του Club Hotel Loutraki (CHL) S.A. και τα ίδια πρόσωπα ως μέλη του δημοτικού συμβουλίου, αναγνωρίζετε την απαίτηση; Νομίζετε ότι πείθονται Δικαιοσύνη, πιστωτές, τοπική κοινωνία;
7 Έπρεπε ή δεν έπρεπε η Λουτράκι Α.Ε. να ασκήσει κύρια παρέμβαση κατά της υπαγωγής σε καθεστώς εξυγίανσης, λόγω ότι εμφανίζεται στην αίτηση, απαίτηση € 85 του CHCL από την Δημόσια  δημοτική επιχείρηση; Δεν αντιλαμβάνονται με την σιωπή ή την «λιποταξία» από το δικαστήριο, ότι αυτό ισοδυναμεί ως η Λουτράκι Α.Ε. να αποδέχεται σιωπηρώς την απαίτηση που εμφανίζεται δήθεν να έχει η κοινοπραξία, δεδομένου ότι με τα συγκεκριμένα κονδύλια υπάρχει και προϊστορία;
Όπως επεσήμαιναν οι ίδιοι δημοτικοί παρατηρητές στο loutraki-press, «θα περίμενε ο καθένας να έχουν αντιληφθεί οι δημοτικοί σύμβουλοι τις επιπτώσεις της απόφασης που έλαβαν και το δικαίωμα για αξιώσεις που εγείρεται όχι μόνον από εν δυνάμει πιστωτές, αλλά και από τον μελλοντικό επενδυτή που θα εξαγοράσει το πακέτο των Ισραηλινών μετόχων και στα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας αναγνώσει την αξίωση των € 85 εκατ. την οποία μάλιστα, έχει αναγνωρίσει πρόσφατα το δημοτικό συμβούλιο, που είναι το κορυφαίο θεσμικό όργανο του δήμου μας, με την απόφαση να έχει ληφθεί για νομικό πρόσωπο που ελέγχει την απόλυτη πλειοψηφία, πλην μίας μετοχής. Ποιό δικαστήριο δεν θα λάβει υπόψιν του αυτήν την απόφαση;»
Δυστυχώς, οι ψηφίσαντες δημοτικοί σύμβουλοι μπορεί να μην έχουν την θέληση να το αντιληφθούν, αλλά είναι υπαίτιοι όλοι τους για το ″φέσι″ που μπήκε στην πλάτη του Λουτρακίου, με συνέπεια η πατριωτική κίνηση να υπαγορεύει και προς αυτήν την κατεύθυνση θα πρέπει να κινηθούν με νομικές τεκμηριωμένες ενέργειες, για να αποτινάξουν την απαίτηση που εμφανίζεται ως δήθεν υποχρέωση, χωρίς να διαθέτει πραγματικό και νομικό έρεισμα.
(280317)




Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΘΑ ΦΘΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ

Του Δημήτρη Καραπατά*

Η αποδεδειγμένη και αναγνωρισμένη, πολύχρονη εμπειρία της ″Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου″, με την επιστημονική εξειδίκευση και υποστήριξη έγκριτων τεχνικών συμβούλων και συγκοινωνιολόγων, της δίνει τη δυνατότητα ανά πάσα ώρα και στιγμή, να απαντάει, με επιστημονική σαφήνεια και ορθότητα, σε όλα τα καταγέλαστα και παντελώς ″ορφανά″ από επιστημονική τεκμηρίωση μυθεύματα, που διατυπώνουν δημόσια, χωρίς αισχύνη, ορισμένα δακτυλοδεικτούμενα πολιτικά στοιχεία, και προφανέστατα στόχο έχουν να μη φτάσει ποτέ ο προαστιακός σιδηρόδρομος στην οδό Αιγαίου, αλλά μόλις γίνει η επέκταση του νέου ΓΠΣ Λουτρακίου, να κατασκευασθεί τερματικός σταθμός σε σημείο κοντά στο καζίνο Λουτρακίου, (οδό Παπανικολάου).
Δεν χρειάζεται να αναλυθεί το σύμπαν για να διαπιστωθεί ότι εκείνος που βαφτίζει τον εαυτό του συγκοινωνιολόγο, πολεοδόμο και μεταχειρίζεται αδόκιμες πρακτικές, που η επιστήμη δεν αποδέχεται, ενώ προσπαθεί να υποκαταστήσει τις τεχνικές υπηρεσίες του δήμου Λουτρακίου, αλλά και τον πλέον αρμόδιο που είναι ο ΟΣΕ, αν δεν είναι ψυχικά διαταραγμένος και δεν τελεί νοητικά υπό σύγχυση, τότε είναι πασιφανές πώς το κάνει γιατί έχει προσωπικό κέρδος!
Σε κάθε περίπτωση η συλλογικότητα μας, δεν θα επιτρέψει να αλλάξει ο σχεδιασμός ενός τόσο μεγάλου έργου υποδομής, ώστε να ευνοηθούν συντεχνιακά συμφέροντα, το οποίο θα συμβάλλουν και θα προσδώσουν αρνητική προοπτική για το μέλλον ολόκληρου του δήμου και τις επόμενες γενεές.
Η υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου, θα πραγματοποιηθεί μακριά από επιπόλαιους χειρισμούς, αντιπαραγωγικές προχειρότητες που δε συμβαδίζουν με την επιτυχημένη και ορθή αξιοποίηση του υστερήματος του ελληνικού λαού και μάλιστα, ερήμην της απαραίτητης επιστημονικής επάρκειας, γνώσης και τεκμηρίωσης.
Τα παιδαριώδη μυθεύματα, κραυγαλέα ψέματα & ατράνταχτες αλήθειες για την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου ως την οδό Αιγαίου του Λουτρακίου...
Το Ψέμα: Ο προαστιακός στην οδό Αιγαίου, θα επιφέρει πλημμυρικά φαινόμενα και θα διχοτομήσει την πόλη.
Η Αλήθεια: Τα στοιχεία της μελέτης του δήμου Λουτρακίου, για την θωράκιση και την αντιπλημμυρική προστασία στο Λιβαδάκι, προσαρμόστηκαν στην οριστική μελέτη για την κανονικοποίηση της μετρικής γραμμής Ισθμού - Λουτρακίου, με απόληξη της, ως την οδό Αιγαίου!
Επιπρόσθετα, με την ταπείνωση της ερυθράς της σιδηροδρομικής γραμμής, θα ανοίξουν όλοι οι εκατέρωθεν δρόμοι, ενώ οι κάθετοι θα τέμνουν τη σιδηροδρομική γραμμή με ισόπεδες φυλασσόμενες διαβάσεις (αρ. πρωτ. 113454 έγγραφο ΟΣΕ/ΔΙΣΣΑ).
Σε πλήρη ευθυγράμμιση με τα προαναφερόμενα, και το έγγραφο της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου Λουτρακίου, (αρ. πρωτ. 26888/15-12-2014) σε συνάρτηση και με την τρίτη, ομόφωνη απόφαση (89/09-04-2014) του δημοτικού συμβουλίου του δήμου μας!
Το Ψέμα: Στην οδό Αιγαίου δεν υπάρχει χώρος στάθμευσης για τα αυτοκίνητα.
Η Αλήθεια: Με την βέλτιστη απόληξη του προαστιακού σιδηρόδρομου στην οδό Αιγαίου, οι δημότες και οι επισκέπτες, θα βρίσκονται σε ακτίνα πεζού από τον κεντρικό πολεοδομικό ιστό του Λουτρακίου. Επομένως, ένα σημαντικό μέρος των επιβατών του προαστιακού, δεν θα χρειάζεται το αυτοκίνητο του για να μεταβεί, στην τερματική στάση της οδού Αιγαίου.
Ωστόσο, για εκείνους που η μετάβαση στην οδό Αιγαίου είναι απαραίτητη με το αυτοκίνητο, ο δήμος, σε πολύ κοντινή απόσταση διαθέτει ήδη, δύο πάρκινγκ. Το πρώτο είναι το δημοτικό πάρκιν στην οδό Οικονόμου και το δεύτερο πίσω από την Λέσχη Αξιωματικών!
Ενώ σε περίπτωση που τα συγκεκριμένα πάρκιν γεμίσουν από αυτοκίνητα, οι υπόλοιποι εν δυνάμει επιβάτες του προαστιακού, θα έχουν την δυνατότητα να μεταβαίνουν με το αυτοκίνητό τους στην δεύτερη στάση του προαστιακού, που προβλέπεται να υπάρχει στην οδό Παπανικολάου!
Αντίθετα, αν δεν κατασκευασθεί τερματική στάση στην οδό Αιγαίου, οι πεζοί που δεν διαθέτουν αυτοκίνητα, δεν θα μπορούν να μεταβούν στην οδό Παπανικολάου, με αρνητική συνέπεια να είναι αναγκασμένοι να μισθώνουν άλλο ένα συγκοινωνιακό μέσο για τον σκοπό αυτό.
Το Ψέμα: Προαστιακός είναι ο σιδηρόδρομος, που είναι έξω από τις πόλεις.
Η Αλήθεια: Προαστιακός είναι το σιδηροδρομικό δίκτυο που ενώνει μεγάλα αστικά κέντρα π.χ. Αθήνα με τις πόλεις δορυφόρους, π.χ. Χαλκίδα και Στυλίδα, όπου οι τερματικοί σταθμοί βρίσκονται μέσα στην πόλη για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών, όπως γίνεται σε ολόκληρη την Ευρώπη με κορυφαία παραδείγματα, τους σιδηροδρομικούς σταθμούς, Atocha - Μαδρίτη, Gara de Nord - Παρίσι, αλλά και το παράδειγμα της φημισμένης λουτρόπολης Εβιάν.
Ειρήσθω εν παρόδω,  η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή, Αθηνών - Πατρών, είναι γραμμή υψηλών ταχυτήτων, ΣΓΥΤ και δεν είναι τοπικός προαστιακός κλάδος όπως η γραμμή του Λουτρακίου, για αυτό και διέρχεται στις παρυφές των πόλεων, που διασχίζει, π.χ. Μέγαρα, Αγ. Θεόδωροι, Κόρινθος κ.λπ.!
Οι διατεταγμένοι σε υπηρεσία και εχθροί του κοινωνικού συνόλου, προκειμένου να πετύχουν το σκοπό τους, (που είναι η κατασκευή τερματικού σταθμού κοντά στο καζίνο Λουτρακίου), διατυπώνουν δημόσια απόψεις, που ενέχουν σοβαρό κοινωνικό ρατσισμό και αποκλεισμό.
Πρόκειται για έκνομη πράξη, που τιμωρείται με αυστηρές ποινές φυλάκισης από το νέο αντιρατσιστικό νόμο.
Αμφισβητώντας με τις δηλώσεις τους, την ποιότητα του κόσμου που θα μεταφέρει ο νέος σύγχρονος προαστιακός σιδηρόδρομος από την Αθήνα και το διεθνές αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, στο Λουτράκι.
Και όλα αυτά όταν, το Club Hotel Casino Loutraki, στην δημόσια ημερίδα που έγινε στο Πνευματικό Πολιτιστικό Κέντρο της πόλης μας, δια του τότε διαχειριστή του Αντώνη Στεργιώτη, αναγνώρισε την σπουδαιότητα του συγκεκριμένου έργου, αποκαλύπτοντας πως έχει καταθέσει η εν λόγω επιχείρηση, πρόταση στον ΟΣΕ, για να μισθώνει σε κάθε δρομολόγιο του προαστιακού για Λουτράκι, βαγόνια για την μεταφορά της πολυπληθούς πελατείας της.
Ακόμα, η παραγγελθείσα μελέτη από τον δήμο Λουτρακίου, στην εταιρεία On Truck Rail System Experts, αναδεικνύει με σαφήνεια, τα ευεργετικά αποτελέσματα που θα επιφέρει στην οικονομική και τουριστική ανάπτυξη του Λουτρακίου η συγκεκριμένη σύνδεση με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, ενώ υποδεικνύει πώς πρέπει να προχωρήσει τάχιστα με βάση τον σχεδιασμό του ΟΣΕ, καθώς με την υπάρχουσα κατάσταση, το Λουτράκι έχει σήμερα μεγάλο συγκοινωνιακό έλλειμμα!
Το Ψέμα: Κραυγαλέα περίπτωση διασποράς ψευδών ειδήσεων. «Ο προαστιακός εντός της πόλης του Λουτρακίου είναι επικίνδυνος για την ασφάλεια των πολιτών».
Η Αλήθεια: Οι σύγχρονοι συρμοί του προαστιακού σιδηρόδρομου, στο τμήμα Ισθμός - Λουτράκι, θα κινούνται με χαμηλή ταχύτητα.
Ενώ όταν θα εισέρχονται στο αστικό κομμάτι του Λουτρακίου, θα ελαττώνουν κι άλλο την ταχύτητα τους, για να προσεγγίσουν με ήπια διέλευση (όπως το τραμ στην Αθήνα) τον τερματικό σταθμό στην οδό Αιγαίου!
Ο προαστιακός θα είναι απόλυτα ασφαλής, καθώς η πορεία του είναι απόλυτα διακριτή και προβλέψιμη, αφού προσδιορίζεται από τις τροχιές του, σε συνδυασμό με τα ισχυρότατα συστήματα πέδησης που διαθέτει, που τον καθιστούν πέντε φορές πιο ασφαλή από το λεωφορείο και 30 φορές πιο ασφαλή από τα Ι.Χ. (ατυχήματα για ισοδύναμο μεταφορικό έργο).
Ο διάδρομος κίνησης του προαστιακού σιδηροδρόμου δεν αφαιρεί ωφέλιμο δημόσιο χώρο από την πόλη, αντίθετα προσφέρει χώρο και για τις άλλες μορφές μετακίνησης.
Ο σύγχρονος τεχνικός τρόπος κατασκευής του προαστιακού σιδηρόδρομου, διασφαλίζει υψηλή αντιθορυβική και αντικραδασμική προστασία.
Και ως επί το πλείστον είναι το πιο οικολογικό μέσο μεταφοράς αφού η εκπομπή ρύπων του είναι μηδενική, ενώ λόγω της κίνησης του στις σιδηροτροχιές έχει χαμηλή ενεργειακή κατανάλωση από όλα τα ελαστικοφόρα οδικά μέσα.
Είναι μεταφορικό μέσο υψηλής αισθητικής και θα αναβαθμίσει την φιλολογία για την πόλη του Λουτρακίου, προσδίδοντάς της αέρα σύγχρονης ευρωπαϊκής πόλης, ενώ θα συνεισφέρει τα μέγιστα στην μείωση της αυτοκίνησης στην περιοχή μας.

* Ο Δημήτρης Καραπατάς, είναι ο επικεφαλής της ″Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου″.
(280317)
Return top