ΚΟΥΙΖ 1

Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη οι περιφράξεις και οι μάντρες των ιδιοκτησιών παράλληλα της σιδηροδρομικής γραμμής στην οδό Κορίνθου περπατάνε; Τι είναι αυτό που μπορεί να έχει μικρύνει το εύρος του υπό χάραξιν δρόμου; Τι άλλο θα ακούσουμε από το στόμα σας;
(170317)




ΚΟΥΙΖ 2

Αληθεύει ότι ο τέως αντιδήμαρχος Πολεοδομίας  Τεχνικών Υπηρεσιών Θανάσης Γεωργίου είναι «έξτρα» δυσαρεστημένος με τον δήμαρχο Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη για την καρατόμησή του κι όπως ακούσθηκε να λέει ο ίδιος στην πολιτική πιάτσα, αν δεν του αναθέσει ο Γιώργος Γκιώνης την προεδρεία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Λουτρακίου, θα σηκώσει επανάσταση;
(170317)




ΚΟΥΙΖ 3

Πώς είναι δυνατόν πιο κουτός, να σε πετάνε στον Καιάδα, αλλά εσύ αντ’ αυτού να βασιλεύεις και να κάνεις ανάστα ο Κύριος τα πάντα; Τί πραγματικά συμβαίνει στην προκειμένη περίπτωση;
(170317)




Είπαν… 1

«Ο επισκέπτης που μπαίνει στην πόλη δεν μπορεί να διακρίνει που είναι τα δημοτικά πάρκινγκ. Ζητήσαμε στον Γιώργο Γκιώνη να τοποθετηθούν πινακίδες από τον Ισθμό που να ενημερώνουν κι εκείνος μας είπε θα το δω. Η απάντησή μας ήταν και του ζητήθηκε άμεσα, αλλά εκείνος έδειξε να μην ιδρώνει το αυτί του. Μήπως περιμένει τον Σεπτέμβριο του 2019 για να αποφασίσει; Το πρόβλημα είναι οξύτατο και η δημοτική αρχή πρέπει να δώσει άμεσα λύση. Το παράπονο αυτό είναι μόνιμο από τους επισκέπτες που έρχονται για μια βόλτα στο Λουτράκι.»
(170317)




Είπαν… 2

«Στην χθεσινή μας συνάντηση, ″δασκαλεμένος″ από δικηγόρο εμφανίσθηκε ο Γιώργος Γκιώνης και προσπαθούσε στις τοποθετήσεις του προσεκτικά, καθ’ ότι δεν πιέσθηκε, να μην αφήνει κενά που θα μπορούσαν να επισύρουν δικαστικές περιπέτειες. Πάντως η ζωή στο Λουτράκι, επειδή οι δημοτικοί άρχοντες δεν κάνουν αυτό που υπαγορεύει το συμφέρον της τοπικής κοινωνίας, θα διαπιστώσουμε ότι θα μεταφερθεί στις δικαστικές αίθουσες του Πρωτοδικείου Κορίνθου. Το βιολί αυτό ξεκίνησε από τον Παύλο Παύλου και ο ″κολλητός″ του Γιώργος Γκιώνης, έχοντας πάρει μαθήματα το συνεχίζει…»
(170317)




Είπαν… 3

«Όπως το παρουσίασαν ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης και η αντιδήμαρχος αναπληρώτριά του Μαρία Πρωτοπαπά για τα 3 εκατ. ευρώ επιχορήγηση του υπουργείου Εσωτερικών για την εξόφληση πράξεων αναλογισμού, είναι σαν να έχουν κάνει οι δύο τους την κατανομή των € 100 εκατ. σε όλους τους δήμους της χώρας και να έχουν γράψει οι δύο τους την τροπολογία που θα εισαχθεί προς ψήφιση στην Βουλή.»
(170317)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΙΣΘΜΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ
ΝΑ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

«Δεν θα πω ότι ο δήμαρχος υπηρετεί οικονομικά συμφέροντα (υπενθυμίζοντας τον άλλοτε δημοτικό σύμβουλο Μίμη Μητσέα που αντιπολιτευόμενος τα μέλη της τότε πλειοψηφίας, τα οποία ασκούσαν διοίκηση έλεγε: ″δεν θα σε πω κλέφτη, γιατί αν θα σε πω κλέφτη θα με πας στα δικαστήρια και θα μου κάνεις μήνυση″), αλλά στον Ισθμό υπάρχουν μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα, τα οποία φαίνεται ότι είναι ισχυρότερα του δημάρχου και δεν επιτρέπουν στον προαστιακό να εισέλθει στο Λουτράκι»!
Τα παραπάνω τόνισε, απαντώντας στις αερολογίες και στις ανυπόστατες αιτιάσεις -κατά την άποψη του γράφοντος- του δημάρχου Λουτρακίου Γιώργου Γκιώνη για τον προαστιακό, ο επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης και του συνδυασμού ″Αδέσμευτη Δημοτική Κίνηση″ Παύλος Παύλου, ο οποίος τυγχάνει πλέον να διατηρεί επιχείρηση καφέ-μπαρ στο παραλιακό μέτωπο, κατά την συνάντηση που πραγματοποίησαν οι παράκτιοι επιχειρηματίες με τον δήμαρχο Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη.
Ο Παύλος Παύλου, παρά την έντονα στενή σχέση που διακρίνει τους δύο άνδρες κι έχει προκαλέσει εντυπώσεις και προβληματισμό, του τόνισε από την πλευρά του ότι είναι αναγκαίο και πρέπει ο προαστιακός να έλθει στο Λουτράκι.
Ο Γιώργος Γκιώνης με την τοποθέτησή του που εξόργισε για το συγκεκριμένο θέμα τους επιχειρηματίες, έκανε λόγο για την δημιουργία στάσης προσωρινά στον Ισθμό και μετά βλέπουμε πως θα μπει μέσα!.. Τόνισε ακόμα ότι φταίει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ που δεν έχει κάνει κάτι μετά δύο χρόνια για να έλθει ο προαστιακός στο Λουτράκι και προκρίνει τον Ισθμό ως πρόχειρη λύση.
Ωστόσο, εκδηλώθηκε αντίδραση κι έκρηξη αυτοστιγμής, του ζητήθηκε να πάρει τους φορείς και να μεταβούν στο υπουργείο, με τον Γιώργο Γκιώνη να απαντάει με ψέματα λέγοντας «ξέρω - ξέρω, ότι υπάρχουν δύο αποφάσεις (αυτές τις ″έπνιξε″ σε σχετική αγωγή για να εξαπατήσει την Δικαιοσύνη), η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν τρεις αποφάσεις εκ των οποίων έχει υπογράψει τις δύο τελευταίες -δύο επί της προηγούμενης θητείας του- μία απευθείας για τον προαστιακό στις 5/10/2009 και άλλες δύο στο πλαίσιο της υπερψήφισης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου το 2010 και το 2014), μπορεί να έχουν αλλάξει οι συνθήκες και να μην υπάρχουν τα τέσσερα μέτρα, δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να έχει συμβεί. Επιχειρηματίας που αντέδρασε σε έντονο ύφος του είπε, όπως μεταφέρθηκε στο loutraki-press, «να μιλήσουμε σοβαρά, να τα αφήσεις αυτά και με τους φορείς να πάμε στο υπουργείο να ζητήσουμε να γίνει άμεσα το έργο».

Νέα μεθόδευση εκτροχιασμού του έργου
Όπως μεταφέρθηκε στο loutraki-press από άλλη πηγή, η επιμονή του Γιώργου Γκιώνη για Ισθμό δημιούργησε πρόσθετο προβληματισμό, ότι στην πραγματικότητα κάτι άλλο τρέχει; Αξιοσημείωτη είναι και η de facto τοποθέτηση του επιστήθιου φίλου κι εξ απορρήτων του Γιώργου Γκιώνη, προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου Γιώργου Ρουμελιώτη, ο οποίος σε ομήγυρη στο περιθώριο της συνάντησης, απευθυνόμενος στον πρώην πρόεδρο του Εμπορικού Επαγγελματοβιοτεχνικού Συλλόγου Λουτρακίου Γιώργο Μαρίνη είπε: «Ξεχάστε τον προαστιακό δεν μπαίνει στο Λουτράκι». Όπως όλοι γνωρίζουν το 2010, με νωπή την απόφαση του τότε δημοτικού συμβουλίου για έλευση του προαστιακού στην οδό Αιγαίου, ο Γιώργος Ρουμελιώτης εκπροσωπώντας την Γιώργο Γκιώνη, είχε μεταβεί στον τότε περιφερειάρχη Πελοποννήσου Φώτη Χατζημιχάλη, στο πλαίσιο επίσκεψης φορέων της πόλης για την υλοποίηση του έργου και είχε πει, κόντρα στην απόφαση του δημοτικού συμβουλίου ότι «θέλω να τερματίζει ο προαστιακός στο καζίνο, θα παραγγείλω περιβαλλοντική μελέτη με καζίνο»!
Υπενθυμίζεται ότι ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Δέδες με τον πρόεδρο της ΕΡΓΟΣΕ Νίκο Βούρδα, από το περασμένο καλοκαίρι μεθόδευαν να πάρουν το έργο από τον ΟΣΕ, να το μεταφέρουν στην ΕΡΓΟΣΕ, να αλλάξουν τον σχεδιασμό του έργου, μετατρέποντάς το σε ένα φαραωνικό έργο, στην ουσία να πρόκειται για ένα καινούργιο έργο που θα έχει πλέον την δικαιολογία ο Γιώργος Γκιώνης να βασισθεί, ότι πρέπει να ληφθεί νέα απόφαση του δημοτικού συμβουλίου κι ένα έργο φαραωνικό, που θα δημιουργεί πρόβλημα επί της ουσίας στην πόλη, ενδεχομένως να οδηγήσει το δημοτικό συμβούλιο και σε μια αρνητική απόφαση.
Η δημοσίευση των μεθοδεύσεων αυτών πέρυσι το καλοκαίρι, προκάλεσε αντιδράσεις από τον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ του Λουτρακίου, που πολιόρκησε τους βουλευτές του νομού Κορινθίας και το κλίμα αυτό μεταφέρθηκε στην κυβέρνηση και την Κουμουνδούρου.
Οι νεότερες πληροφορίες παραπέμπουν -μετά την αισιοδοξία που εκφράσθηκε από επιχειρηματικά συμφέροντα του Ισθμού, που δήλωναν μετά βεβαιότητας ότι το θέμα επανέρχεται και θα στεφθεί με επιτυχία, για την δημιουργία στάσης στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος- σε νέα απόπειρα εκ μέρους των προαναφερόμενων κύκλων να καταστρέψουν το έργο και ο προαστιακός να μην μπει στο Λουτράκι, αφού άλλωστε ταυτισμένος με αυτήν την άποψη είναι και ο Γιώργος Γκιώνης.
Ειρήσθω εν παρόδω, ο Γιώργος Γκιώνης είναι αυτός που είχε πει και το μοναδικό στον τότε γενικό γραμματέα του υπουργείου Τουρισμού το 2008, «δεν θέλω μαρίνα», ένα έργο που ήταν συμβατική υποχρέωση ως αντισταθμιστικό ωφέλημα προς το ελληνικό δημόσιο των μετόχων του Club Hotel Loutraki S.A.!
Επίσης, υπενθυμίζεται ότι συνεργάτες του Γιώργου Δέδε στην Κορινθία, είχαν επισημάνει στο loutraki-press κι έχει δημοσιευθεί από το περασμένο καλοκαίρι ότι, «τον προαστιακό δεν θα τον βάλουμε τώρα στο Λουτράκι, αλλά θα τον εξαγγείλει ο Γιώργος Δέδες το 2019, ως υποψήφιος περιφερειάρχης Πελοποννήσου». Δηλαδή, μια ολόκληρη κοινωνία θα περιμένει τα πολιτικά τερτίπια του Γιώργου Δέδε;
Τέλος, αξιοσημείωτο είναι και θα πρέπει να αναφερθεί ότι Γιώργος Δέδες και Νίκος Βούρδας είναι επιλογές και απολαμβάνουν της πλήρους κάλυψης του προϊστάμενού τους υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, του οποίου κανείς δεν θα πρέπει να αποκλείσει ενδεχόμενη παρέμβαση, προς όφελος των εκλεκτών του;

Τα ψέματα για τον προαστιακό του Γιώργο Γκιώνη
Ο Γιώργος Γκιώνης, ευελπιστώντας ότι θα κρυφθεί πίσω από το δάχτυλό του, προσποιούμενος ότι ο ίδιος θέλει το τραίνο στην οδό Αιγαίου, επανέλαβε αυτά που έλεγε το καλοκαίρι του 2016 και είχε προκαλέσει και τότε εντονότατες αντιδράσεις, όσον αφορά το απαιτούμενο εύρος για την λειτουργία της αναβαθμισμένης και εκσυγχρονισμένης γραμμής, αλλά με αυτά που έλεγε:
- δεν είναι δυνατόν να προχωρήσει η Β΄ φάση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Λουτρακίου,
- δεν πρόκειται να ανοίξει η Κορίνθου,
- δεν πρόκειται ποτέ να πεζοδρομηθεί και να ενοποιηθεί ο παραλιακός δρόμος από την οδό Παπανικολάου (όρια casino), μέχρι και το παραλιακό πάρκο.
Ποια είναι η αλήθεια για την γραμμή που αποτελεί ιδιοκτησία και περιουσιακό στοιχείο του ΟΣΕ;
1 Η υφιστάμενη γραμμή του παλαιού μετρικού δικτύου εύρους πέντε (5) μέτρων είναι εγγεγραμμένη στο Κτηματολόγιο από τον ΟΣΕ, η γραμμή είναι περιουσιακό στοιχείο του ΟΣΕ, κάτι που έχει τονισθεί στον Γιώργο Γκιώνη από στελέχη του οργανισμού.
2 Ο ολοκληρωμένος φάκελος του έργου έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου για τον κλάδο Ισθμός - Λουτράκι, μαζί με τα τεύχη δημοπράτησης, κάτι που γνωρίζει ο Γιώργος Γκιώνης -και πάλι απέκρυψε σε αγωγή για να εξαπατήσει το δικαστήριο- περιλαμβάνει και την εγκεκριμένη από το αρμόδιο υπουργείο Περιβάλλοντος εγκριθείσα Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, που αναφέρεται στο εύρος της γραμμής, ιδιοκτησίας ΟΣΕ.
3 Η υπ’ αριθ. 26888/25-12-2014 απάντηση της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου Λουτρακίου, στην παρούσα θητεία του Γιώργου Γκιώνη, προς την Πρωτοβουλία Πολιτών για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, όπου επί λέξει αναφέρεται: «Σε απάντηση του ανωτέρου σχετικού, σας γνωρίζουμε ότι με τα υπάρχοντα δεδομένα δεν υπάρχουν νέα στοιχεία που να πιστοποιούν την ύπαρξη προβλημάτων από την έλευση του προαστιακού σιδηρόδρομου στο Λουτράκι έως την οδό Αιγαίου.
Άλλωστε οι όποιες επιπτώσεις από την έλευση του προαστιακού σιδηρόδρομου αντιμετωπίζονται στην 170257/20-01-2014 απόφαση του υπ. Περιβάλλοντος & Κλιματικής Αλλαγής - Ειδική Υπηρεσία Περιβάλλοντος (Ε.Υ.ΠΕ) για την τροποποίηση της υπ. αρ. 145952/7.7.2005 ΚΥΑ Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων του έργου: «Λειτουργία της Σιδηροδρομική; Γραμμής μεταξύ των:
α) Σ.Σ Ισθμού Κορίνθου - Σ.Σ. Λουτρακίου, και
β) Σ.Σ Πάτρας - Σ.Σ. Πύργου (με τις τοπικές παραλλαγές) - Σ.Σ. Ολυμπίας - Σ.Σ. Κυπαρισσίας», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, ως προς την κανονικοποίηση και ηλεκτροκίνηση της οδικής γραμμής στο τμήμα Ισθμός - Λουτράκι Ν. Κορινθίας.
Επίσης, σας γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει καμία νεώτερη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου μετά την 89/10-4-2014 ομόφωνη απόφασή του, η οποία ελήφθη στα πλαίσια έγκρισης της Β2 φάσης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (ΓΠΣ) Λουτρακίου - Περαχώρας, και στην οποία περιλαμβάνεται το σύνολο των χωροταξικών παρεμβάσεων στο δήμο μας και τμήμα της οποίας αναφέρεται στην έλευση, στάση και τερματισμό του προαστιακού σιδηρόδρομου στο Λουτράκι.»
4 Όταν ο Γιώργος Γκιώνης στην επιστολή του της 16-12-2011 προς τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη τόνιζε την ανάγκη έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου, τότε δεν γνώριζε για τα προβλήματα της γραμμής, δεδομένου ότι στην συγκεκριμένη περιοχή δεν έχει αλλάξει απολύτως κάτι; Τότε πώς ο ίδιος υπερψήφισε στις 10-04-2014 την Β΄ φάση του Πολεοδομικού Σχεδίου Λουτρακίου;
Όλα δείχνουν, μετά την επτάμηνη νηνεμία και την ματαίωση των βρώμικων σχεδίων των επιχειρηματικών συμφερόντων σε βάρος της τοπικής κοινωνίας και μιας ολόκληρης πόλης, παρά το γεγονός ότι ο Γιώργος Γκιώνης προσποιείτο ότι θέλει τον προαστιακό, ότι πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση και κάποιο βρώμικο σχέδιο είναι έτοιμο να ξετυλιχθεί σε βάρος της πόλης μας, που ενδεχομένως και δεν αποκλείεται ο Γιώργος Γκιώνης να έχει και υπόψιν του.
Πολύ ορθά λοιπόν, οι παράκτιοι επιχειρηματίες του ζήτησαν εδώ και τώρα μαζί με τους φορείς να πάνε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και να απαιτήσουν από τον Χρήστο Σπίρτζη να γίνει το έργο όπως προβλέπεται από τον ΟΣΕ, με οικονομικό τρόπο και λίγα χρήματα και να ματαιώσει τις προσπάθειες που στην ουσία ακυρώνουν το έργο.
Παράλληλα, επιβάλλεται η τοπική κοινωνία να κινητοποιηθούμε υπό τον συντονισμό της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων, για την Έλευση του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου, να μεταβούμε στα διόδια Κορίνθου να ενημερώσουμε τον κόσμο για την αθλιότητα που επιχειρείται σε βάρος μιας ολόκληρης κοινωνίας, το ρόλο που θέλει να παίξει η σημερινή κυβέρνηση σε βάρος μιας ολόκληρης τουριστικής πόλης και να γνωστοποιήσουμε τι επιδιώκουν τα επιχειρηματικά συμφέροντα και κάποιοι μικροϊδιοκτήτες οικοπεδικών εκτάσεων του Ισθμού.
(170317)
Return top