ΚΟΥΙΖ 1

Αναπληρώτρια αντιδήμαρχε του δημάρχου Μαρία Πρωτοπαππά, πώς θα επιδείξετε στους συμπολίτες σας το διαφορετικό πρόσωπο που προσπαθείτε να προβάλλετε, όταν υπερψηφίζετε τα τέρατα που εισάγονται στο διοικητικό συμβούλιο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου; Έχετε την αίσθηση ότι το συγκεκριμένο θέμα θα λάβει μικρή διάσταση; Έχετε αντιληφθεί ότι μόνη σας, βάλατε τον εαυτό σας, στο ίδιο κάδρο και δίπλα - δίπλα με τον ″συναγωνιστή″ σας Γιώργο Ρουμελιώτη που χαίρει και απολαμβάνει της εκτίμησης της τοπικής κοινωνίας;
(050416)




ΚΟΥΙΖ 2

Ευελπιστείται να μην γίνει κάποια «μαϊμουδιά» για το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο του δήμου Λουτρακίου; Δηλαδή, αυτό να προσκομισθεί στο αρμόδιο υπουργείο ως έχει ψηφισθεί από το δημοτικό συμβούλιο και ειδικότερα σε ότι έχει σχέση με την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου με τον σταθμό της διακλάδωσης στην θέση Παράδεισος - Φιλοθέη;
(050416)




ΚΟΥΙΖ 3

Πόσοι ψήφοι χοροπηδούσαν για τα 40 μέτρα άσφαλτο που έριξαν οι τεχνικές υπηρεσίες του δήμου Λουτρακίου, στις στροφές μετά το ″Club Resort Poseidon″, για να μαθαίνουν κάποιοι ότι το δημοτικό χρήμα δεν πετιέται έτσι, αλλά πρέπει να πιάνει -ήταν αναγκαία η άσφαλτος στο συγκεκριμένο σημείο, άσχετα αν χρειάζεται ασφαλτόστρωση ολόκληρος ο δρόμος μέχρι την τελευταία στροφή πριν την Αγ. Παρασκευή- τόπο, προσδίδοντας και τα ανάλογα οφέλη της κάλπης;
(050416)




Είπαν… 1

«Παρ’ ολίγον προχθές να γίνει νέο ατύχημα με μηχανάκι -και να θρηνήσουν το παιδί οι οικείοι του- στην οδό Καραϊσκάκη -μετά το Κέντρο Υγείας- εκεί που τα χώματα κόβουν την ορατότητα του δρόμου, ενώ η υπάρχουσα περίφραξη - εμπόδιο της ευθείας του δρόμου, καθιστά τις στροφές άκρως κλειστές και επικίνδυνες, χωρίς επί τόσα χρόνια να δίνετε λύση από όλες μέχρι σήμερα τις δημοτικές αρχές. Επειδή ο αντιδήμαρχος Πολεοδομίας - Τεχνικών Υπηρεσιών Θανάσης Γεωργίου έδωσε λύση με το χρονίζον πρόβλημα της μάντρας στον 14ο δρόμο, δεν θα πρέπει να βρει τον τρόπο να δώσει λύση κι εδώ, δεδομένου ότι το κοινό, το δημόσιο συμφέρον είναι υπέρτατο όλων; Κι όχι μόνον αυτό… Αν ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου οικοπέδου φοβάται για την περιουσία του που είναι σεβαστή, τουλάχιστον γιατί δεν απομακρύνει τα χώματα που υποκρύπτουν ενδεχόμενη σκοπιμότητα και διαρκώς, όλως περιέργως αυξάνεται ο όγκος τους όπως διαπιστώθηκε αυτό το Σαββατοκύριακο… Κι αν δεν θέλει ο ίδιος να τα απομακρύνει, ας λάβει κάποια μέτρα ο δήμος Λουτρακίου σε συνεργασία με το οικείο Αστυνομικό Τμήμα Λουτρακίου κι ας ζητήσουν ενδεχομένως και την συνδρομή της Εισαγγελίας Κορίνθου αν αυτό κρίνεται ότι απαιτείται. Με την ζωή και την ασφάλεια οδηγών και πεζών δεν έχει δικαίωμα να παίζει κανείς. Λίγη ανθρωπιά δεν βλάπτει…»
(050416)




Είπαν… 2

«Πως και πως αναμένουν οι εργαζόμενοι στο Club Hotel Casino Loutraki να δουν αύριο στους λογαριασμούς τους την εξόφληση του μηνός Φεβρουαρίου, προκειμένου να ανταποκριθούν των υποχρεώσεών τους, καθ’ ότι τους έχουν πάει όλα πίσω κι έχουν χάσει την σειρά τους… λόγω των καθυστερήσεων στην εξόφληση της μισθοδοσίας τους.»
(050416)




Είπαν… 3

«Συγχαρητήρια για την άνοδο κατηγορίας του Αθλητικού Ομίλου Περαχώρας, που οφείλεται στους παίκτες του που προσπαθούσαν κι έδιναν στα πλαίσια των δυνατοτήτων τους τον καλύτερό τους εαυτό, αλλά η άνοδος αυτή είναι και έργο του προπονητή της ομάδας ″Arsene Wenger″. Κι αυτό, γιατί πήρε ένα πλήθος ποδοσφαιριστών και από το τίποτα τους μοντάρισε και η ομάδα ανέβηκε κατηγορία!
Το ευχαριστώ στον ″Arsene Wenger″ ήταν να εισηγηθούν την απομάκρυνσή του από την τεχνική ηγεσία της ομάδας, όλοι αυτοί, που υπολειπόντουσαν δυνατοτήτων και ποδοσφαιρικών γνώσεων έναντι αυτού. Αδιάψευστος μάρτυς, το τι έκαναν τα προηγούμενα χρόνια, με συνέπεια να του σκάβουν τον λάκκο, παρασύροντας τον πρόεδρο της ομάδας κι όταν ήλθε η κρίσιμη ώρα σε συγκεκριμένο διοικητικό συμβούλιο να ληφθεί η απόφαση απομάκρυνσής του, έβαλαν την ουρά κάτω από τα σκέλια! Συμπεριφορά έντιμων ανδρών…
Τελικά την απόφαση, τρεις στροφές πριν το τέλος, γιατί τον είχαν πείσει με την συνεχή ″πιπίλα″, την πήρε μόνος του ο πρόεδρος με την ψήφο την δική του και οκτώ κατά! Έτσι, ″έφαγε″ τον προπονητή. Ο ″Arsene Wenger″ από την πλευρά του δεν εγκατέλειψε το δημιούργημά του, συνέχισε να συνομιλεί με κάποιους από τους παίκτες του και η ομάδα ήπιε νερό στην βρύση, ευτυχώς. Καλόν θα είναι και ο πρόεδρος να προσέχει γύρω του…
Μετά από αυτή την εξέλιξη, την άνοδο της ομάδας στην Β΄ κατηγορία, όταν υπάρχουν άντρες που σέβονται και τιμούν τα μπατζάκια τους παραιτούνται.
Η ανδριοσύνη και η λεβεντιά είναι μεγάλο πράγμα. Αυτοί την έχουν;»
(050416)




ΜΕ ΠΑΡΡΗΣΙΑ (Γιώργος Γκιώνης)

ΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΣΑΣ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΟ
ΑΣΤΕΙΟ ΤΟΥ loutraki-press ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ CHL S.A.

Υπήρχε όλη η καλή πρόθεση και διάθεση να δοθούν τα συγχαρητήρια στον δήμαρχο Λουτρακίου και πρόεδρο - διευθύνοντα σύμβουλο της Λουτράκι Α.Ε. Γιώργο Γκιώνη, αλλά όπως φαίνεται, στον άνθρωπο, υποθέτοντας ότι το θέλει, δεν του κάθεται… Συγχαρητήρια που αφορούσαν τί άλλο; Το αυτονόητο… Δηλαδή, να υπερασπισθεί τα συμφέροντα του τόπου του, έναντι του Club Hotel Loutraki S.A., για τα οποία άλλωστε και εξελέγη.
Η παρακάτω πληροφορία δημοσιοποιήθηκε από το loutraki-press αυτούσια, όπως ακριβώς μεταφέρθηκε: «Ο γράφων οφείλει να υποβάλλει τα συγχαρητήριά του στον δήμαρχο Λουτρακίου και πρόεδρο - διευθύνοντα σύμβουλο της Λουτράκι Α.Ε. Γιώργο Γκιώνη, ο οποίος το τόλμησε να ασκήσει αγωγή κατά του Club Hotel Loutraki (CHL) S.A. διεκδικώντας την καταβολή του ελάχιστου εγγυημένου του $ 1 εκατ. όπως προβλέπεται από το λεγόμενο κοινοπρακτικό προκειμένου αυτό να καταβάλλεται στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος. Η πρωτόδικη δικαστική απόφαση ήταν θετική υπέρ του αιτήματος της Δημόσιας - δημοτικής επιχείρησής μας, ενώ η εναγόμενη εταιρεία CHL S.A. προκειμένου να κερδίσει χρόνο, που σημαίνει χρήμα για την ίδια, μετά την δικαστική απόφαση, εκτιμάται ότι θα υποβάλλει έφεση. Ομολογουμένως, ιστορική στιγμή για τον Γιώργο Γκιώνη. Συγχαρητήρια και πάλι που υπερασπίστηκε το συμφέρον του τόπου, σε αυτό το μέτωπο!»
Το παραπάνω, όπως όλοι γνωρίζουν είδε το «φως» της δημοσιότητας την Πρωταπριλιά, με πάρα πολλούς να μην το πιστεύουν ότι ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και ήταν το «πρωταπριλιάτικο αστείο» του loutraki-press, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι δημοσιοποιήθηκε ως αληθινό γεγονός.
Σε καμία των περιπτώσεων δεν ήταν σκοπός να δημοσιοποιηθεί ως πρωταπριλιάτικο αστείο, αλλά τελικά εκ των κακών συγκυριών αποδείχθηκε!
Η αποκατάσταση της πραγματικότητας είναι ότι την αγωγή την υπέβαλε η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, μετά την εκχώρηση από την Λουτράκι Α.Ε. σε αυτήν της καταβολής του ελάχιστου εγγυημένου του $ 1 εκατ. που πρέπει να καταβάλλεται στην πρώτη εργάσιμη του κάθε έτους.
Ωστόσο, το δυστύχημα ήταν ότι την περασμένη Παρασκευή κανείς δεν το πίστευε και όλων η περιέργεια ήταν αν πρόκειται για πρωταπριλιάτικο αστείο, δεδομένου ότι τους φαινόταν παράξενο ο Γιώργος Γκιώνης να είχε τα κότσια να τα βάλει με τον προεδρεύοντα του διοικητικού συμβουλίου του Club Hotel Loutraki S.A. Νικόλαο Δαούλη Ρεμαντά.
Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη, μετά από αυτό το γεγονός, ο ίδιος θα πρέπει να διερωτηθείτε γιατί έχετε απαξιωθεί στην συνείδηση της τοπικής κοινωνίας. Να κοιτάξετε το στενό στενότατο περιβάλλον σας και να απομακρύνετε όλους αυτούς τους οποίους ακούτε κι έχετε περιέλθει στην απαξία της τοπικής κοινωνίας.
Δεν είναι αργά. Έχετε ακόμα τα χρονικά περιθώρια να ανακρούσετε πρύμναν, να επιλέξετε στο στενό σας περιβάλλον νέα πρόσωπα και να εμφανισθείτε με καινούργιο πρόσωπο πολιτικά στην κοινωνία, προκειμένου να αρχίσετε να κερδίζετε και λίγο από την συμπάθειά της.
Δική σας η απόφαση, σε εσάς τα οφέλη ή οι συνέπειες.
(050416)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΤΑΘΜΟΥ
ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ Α-Β ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Πάλι για τον προαστιακό; Πάλι τα ίδια και τα ίδια; Τα ξέρουμε, τα μάθαμε…
Αυτή είναι η πιπίλα των «παπαγαλακίων» και τον «δημοσιογραφικών juke box» που στόχο και μόνον έχουν να αποπροσανατολίσουν την κοινωνία από τα θέματα ουσίας που μπορούν να φρενάρουν αφενός την κατρακύλα του δήμου Λουτρακίου, αφετέρου να την αναστρέψουν και επιταχυνόμενα να την οδηγήσουν σε πρώτη φάση σε ισορροπία, έτσι ώστε να μπουν οι βάσεις, μήπως και μπορέσουν κάποια στιγμή οι υγιώς σκεπτόμενοι να σχεδιάσουν ένα μέλλον για αυτό τον τόπο που το δικαιούται λόγω της μακράς ιστορίας του περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον τόπο στην ελληνική επικράτεια.
Πάλι λοιπόν το loutraki-press γράφει για τον προαστιακό και την προσπάθεια που γίνεται από την δημοτική αρχή και τον ίδιο τον Γιώργο Γκιώνη προσωπικά, όχι μόνον να αφήσει τον τόπο στην σημερινή καταδίκη του, που σε αυτό έχει συμβάλλει και ο ίδιος, αλλά να τον σπρώξει και ακόμα βαθύτερα, προς δόξαν των οικονομικών συμφερόντων του Ισθμού, που είναι σε βάρος της κοινωνίας του Λουτρακίου και του μέλλοντος των επομένων γενεών. Σ’ ένα από τα μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού μεγάλο θέμα, που συνειδητά οι διοικούντες τον τόπο θέλουν να το ακυρώσουν, δεν είναι δυνατόν να μην επαναλαμβάνεται πάλι και πάλι να το αντιληφθεί και η κοινωνία να ξεσηκωθεί εναντίον των δημοτικών αρχόντων.
Όλα δείχνουν ότι ο Γιώργος Γκιώνης με τους ανόητους στενούς συμβούλους του (που κριτήριο δεν έχουν το γενικό συμφέρον του τόπου, αλλά την πάρτη τους) όπως τεκμαίρεται από τα λεγόμενά του, πρόθεσή του είναι να εκτροχιάσει την έλευση του προαστιακού από την οδό Αιγαίου, προκρίνοντας ως λύση την δημιουργία σταθμού του προαστιακού στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος, όπως τον καθοδηγούν θεσμικοί αξιωματούχοι κρυπτόμενοι πίσω του, που στην ουσία υποκινούνται και προσυπογράφουν τις απαιτήσεις οικονομικών συμφερόντων, κόντρα στις επιταγές μιας ολόκληρης κοινωνίας!
Δυστυχώς για τον ίδιο τον Γιώργο Γκιώνη, νομίζοντας ότι έχει να κάνει μόνον με τα «βαλσαμωμένα πουλιά» του, τα οποία δεν έχουν γνώση και στο όνομα της ενότητας του συνδυασμού θα σιωπήσουν και δεν θα προβάλουν αντίδραση, έτσι ώστε αβασάνιστα να πιπιλίσουν την καραμέλα που του έχουν σερβίρει και του ιδίου, την οποία αδιακρίτως επαναλαμβάνει, αδυνατώντας εκ των πραγμάτων να αντιληφθεί ότι κάποιοι έχουν και γνώση με το τι συμβαίνει όχι μόνον για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά και γενικότερα τι συμβαίνει ευρύτερα στο πλαίσιο των σιδηροδρομικών σχεδιασμών κι έργων της πατρίδας μας.

Η… καραμέλα που πιπιλάει ο Γιώργος Γκιώνης
Ο δήμαρχος Λουτρακίου έχει την κακή συνήθεια να αποδέχεται αβασάνιστα, οτιδήποτε του σερβίρουν ανώτεροί του αξιωματούχοι με θεσμικό ρόλο, με συνέπεια να συναινεί, χωρίς να αντιλαμβάνεται ότι η αποδοχή αυτών, λειτουργούν σε βάρος του τόπου και των πολιτών του, την ίδια ώρα που ο ίδιος νομίζει ότι κάνει τον ήρωα, που όλο τρέχει, τρέχει, τρέχει, αλλά για πού και γιατί;
Μετά τις εκλογές στον Γιώργο Γκιώνη θεσμικοί παράγοντες κατ’ επιταγήν των οικονομικών συμφερόντων του Ισθμού του μεταφέρουν ότι χρήματα δεν υπάρχουν, με συνέπεια ο προαστιακός να μην μπορεί να εισέλθει στο Λουτράκι και κατά συνέπεια είναι προτιμότερο ο σταθμός να γίνει στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος, να εξυπηρετούνται έστω και μ’ αυτόν τον τρόπο οι κάτοικοι του Λουτρακίου. Στο πλαίσιο αυτό, έχοντας γνώση ποιόν έχουν απέναντί τους, γνωρίζοντας ότι δεν θα τους κοστίσει κάτι, του λένε ψέματα ότι το κόστος κατασκευής του σταθμού θα περιοριστεί στο 1 εκατ. ευρώ, ενώ η πραγματικότητα απέχει παρασάγγας, δεδομένου ότι δεν είναι μόνον το κατασκευαστικό κόστος, αλλά και η απαλλοτρίωση οικοπεδικών εκτάσεων, λαμβανομένου υπόψη ότι στην θέση Παράδεισος - Φιλοθέη βρίσκονται και ανήκουν στην κατοχή του ΟΣΕ οι απαιτούμενες γηπεδικές εκτάσεις και ως εκ τούτου είναι προτιμότερη και από πλευράς οικονομικών μεγεθών η κατασκευή του λειτουργικού σταθμού στην θέση Παράδεισος - Φιλοθέη. Άλλως, σε διαφορετική περίπτωση, τοποθέτηση και πρόκριση από τον Γιώργο Γκιώνη υπερθεμάτισης της θέσης Α-Β Βασιλόπουλος, είναι ξεπούλημα των συμφερόντων του Λουτρακίου, είναι προδοσία κατά των κατοίκων του και της ανάπτυξης του τόπου. Επίσης, επειδή οι εν λόγω θεσμικοί αξιωματούχοι έχουν απέναντί τους τον Γιώργο Γκιώνη, του λένε ψέματα ότι το κόστος αναβάθμισης της γραμμής προς το Λουτράκι θα διαμορφωθεί πάνω από τα € 12 εκατ., ενώ όπως εκτιμάται από τις τεχνικές υπηρεσίες του ΟΣΕ, το κόστος αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού του υφιστάμενου δικτύου δεν πρόκειται να υπερβεί τα € 8 εκατ.
Ο Γιώργος Γκιώνης, εάν θέλει να απολαμβάνει του σεβασμού των πολιτών της πόλης του, θα πρέπει μαζί με τις επιστολές που έχει αποστείλει στον προϊστάμενό του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη υποστηρίζοντας την αναγκαιότητα σύνδεσης του Λουτρακίου με τον Ισθμό, να πάρει τις τρεις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου -τις οποίες εκείνος έχει υπόψιν του- και να του απαιτήσει την άμεση ένταξη στο τρέχον ΕΣΠΑ της σύνδεσης της Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι με την οδό Αιγαίου της πόλης του Λουτρακίου μέσω της διακλάδωσης στην θέση Παράδεισος - Φιλοθέη, κάτι που προβλέπεται στις μελέτες και τον σχεδιασμό του ΟΣΕ για την συγκεκριμένη ανεξάρτητη γραμμή, Πειραιάς - Αθήνα - Λουτράκι του προαστιακού σιδηροδρόμου, δεδομένου ότι η συγκεκριμένη γραμμή περιλαμβάνεται και στο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθηνάς, που αποτελεί νόμο του κράτους.
Δήμαρχε Λουτρακίου, προ ημερών, μήπως λάβετε νου και γνώση, το loutraki-press δημοσιοποίησε το τεχνικό έργο της ΕΡΓΟΣΕ που διαμορφώνεται στα € 360 εκατ. για έργα σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Ποιος απατεώνας σας είπε ότι δεν περισσεύουν το πολύ € 8 εκατ. για την σύνδεση της πόλης του Λουτρακίου με τον προαστιακό, προκειμένου να το γνωρίζει η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου, προκειμένου να τον αποστείλει στην Δικαιοσύνη;
Μήπως τελικά, Γιώργο Γκιώνη, είσθε εσείς αυτός που θέλετε να επιφέρετε νέα ζημία για την πόλη του Λουτρακίου και κινείσθε εναντίον επιχειρηματιών και κατοίκων;
(050416)




ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΗ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΗΜΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΜΕ ΤΟ
ΓΕΩΔΥΝΑΜΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΟΣΚΟΠΕΙΟΥ

Μπορεί στον Γιώργο Γκιώνη να μην του «κάθισε» να εισπράξει τα συγχαρητήρια για την αγωγή προς το Club Hotel Loutraki S.A., ωστόσο θα τα εισπράξει για μία άλλη πρωτοβουλία που είναι καλή για την ασφάλεια της ζωής των κατοίκων του τόπου, όταν ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνη αντελήφθη την σημασία της πρότασης για συνεργασία της πρωτοβουλίας που είχε λάβει το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών και είχε φέρει άμεσα το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο και είχε υπερψηφισθεί.
Ας μην λησμονούμε ότι οι Αλκυονίδες τα τελευταία χρόνια έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον των σεισμολόγων, δεδομένου ότι -κι ευτυχώς- στον Εγκέλαδο έχει ξεφύγει η περιοδικότητα της επισκέψεώς του, γεγονός που δεν το κρύβουν, απεναντίας μάλιστα, υποστηρίζουν ότι είναι ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα, χωρίς ωστόσο να σπείρεται πανικός και πολύ περισσότερο να κάνουν λόγο για πάρα πολύ μεγάλο σεισμό. Με επικεφαλής τον Άκη Τσελέντη, έχοντας υπόψιν τους το επίκεντρο, αλλά και το ρήγμα των Πλαταιών, επιστημονικά έχουν προχωρήσει σ’ ένα πρωτοποριακό ερευνητικό πρόγραμμα συνεχούς δορυφορικής μικροκυματικής παρακολούθησης των ενεργών ρηγμάτων της περιοχής με ακρίβεια τάξης χιλιοστών.
Λόγω της σπουδαιότητας και ιδιαίτερης σημασίας του θέματος το loutraki-press παρουσιάζει αυτούσια την ανακοίνωση του δήμου Λουτρακίου.
«Ο δήμος Λουτρακίου σε συνεργασία με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών και πιο συγκεκριμένα, με τον διευθυντή του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου καθηγητή Άκη Τσελέντη, τον διευθυντή Ερευνών δρ. Βασίλη Καραστάθη και την ερευνητική τους ομάδα, εφαρμόζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα ένα πρωτοποριακό ερευνητικό πρόγραμμα συνεχούς δορυφορικής μικροκυματικής παρακολούθησης των ενεργών ρηγμάτων της περιοχής με ακρίβεια τάξης χιλιοστών.
Το ερευνητικό πρόγραμμα υλοποιείται στα πλαίσια της προγραμματικής σύμβασης που έχει συναφθεί µε το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 128/10-06-2015 απόφαση του δημοτικού συμβουλίου για την εκτέλεση του ερευνητικού έργου ″Μελέτη ρηγμάτων και μικροσεισμική παρακολούθηση της ευρύτερης περιοχής δήµου Λουτρακίου, νομού Κορινθίας″.
Ο δήμος Λουτρακίου έχει συμπεριληφθεί σε ερευνητικό έργο ευρωπαϊκής χρηματοδότησης που στόχο έχει τη διερεύνηση της σεισμικής επικινδυνότητας του Ελλαδικού χώρου και ειδικότερα, τη μελέτη των σημαντικών ενεργών ρηξιγενών ζωνών της χώρας. Παράλληλα, μετά από προσπάθειες του διευθυντή του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου Αθηνών, καθηγητή Άκη Τσελέντη, η περιοχή Λουτρακίου έχει ενταχθεί σε πρόταση που υποβάλλεται στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ″Super Cities″, στα πλαίσια της οποίας προτείνονται περιοχές της Ευρώπης, όπου διάφορα Ερευνητικά Ινστιτούτα δραστηριοποιούνται ερευνητικά.
Παράλληλα, έχει ξεκινήσει η εγκατάσταση ενός τοπικού δικτύου σεισμογράφων για την παρακολούθηση των ενεργών ζωνών σε επίπεδο μικροσεισμικής δραστηριότητας και προγραμματίζονται γεωφυσικές έρευνες διερεύνησης των ρηγμάτων.
Τέλος, θα γίνει και υπολογισμός των πιθανών επιπτώσεων σε σενάρια σεισμών στον πολεοδομικό ιστό του δήμου με τελικό στόχο τον περιορισμό του σεισμικού κινδύνου.
(050416)




ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕ «ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ»
Ή «ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΔΥΣΗ» ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΤΑΤΟΥΛΗ;

Είναι προσόν για τον άνθρωπο να μπορεί να αυτοσαρκάζεται, καθ’ ότι επιδεικνύει την ολοκλήρωση του χαρακτήρα του και την αποδέσμευσή του από τα κάθε είδους κόμπλεξ.
Ο λόγος για τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, ο οποίος εκμεταλλευόμενος την Πρωταπριλιά εξέδωσε ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία «Επανεκκινεί τον σιδηρόδρομο στην Πελοπόννησο για να προσφέρει νέα αναπτυξιακά εργαλεία».
Αν όντως πρόκειται για πρωταπριλιάτικο αστείο, ο γράφων, σαν «ανήθικος», όπως έχει χαρακτηρισθεί από τον Πέτρο Τατούλη, μεταξύ άλλων που αναδεικνύουν και προβάλλουν τα ψέματα του ιδίου και των συνεργατών του για την δήθεν πρόθεσή τους να συνδέσουν το Λουτράκι με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, να του βγάλει το καπέλο, δεδομένου ότι με αυτόν τον τρόπο αναγνωρίζει τον εμπαιγμό στην κοινωνία του Λουτρακίου επί 53 συναπτούς μήνες, ότι τάχα θα συνδέσει την οδό Αιγαίου του Λουτρακίου με την Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι με την οδό Αιγαίου της πόλης του Λουτρακίου, μέσω της διακλάδωσης στην θέση Παράδεισος - Φιλοθέη.
Επειδή όμως το δελτίο Τύπου της περιφέρειας Πελοποννήσου συνοδεύεται και από σχετική φωτογραφία και παρά την Πρωταπριλιά, πρέπει θεωρητικά να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, ο γράφων παρά τους χαρακτηρισμούς του Πέτρου Τατούλη του απευθύνει το «αιδώς Αργείοι».
Υπενθυμίζεται ότι ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης έχει στα χέρια του από τα τέλη Μαρτίου 2014 ολοκληρωμένο τον φάκελο του έργου μαζί με τα τεύχη δημοπράτησης προκειμένου να το εντάξει στο ΕΣΠΑ, αλλά δεν το κάνει γιατί κάποιοι δεν τον αφήνουν;
Τώρα πώς θα φέρει και πιστεύει στον σιδηρόδρομο για την ανάπτυξη της Πελοποννήσου με τις ευρηματικές «σιδηροδρομικές κρουαζιέρες», ξεχνώντας την κατασκευή ενός εύκολου και γρήγορου μόλις έξι μηνών έργου που απαιτείται για την κανονικοποίηση της υφιστάμενης μετρικής γραμμής Ισθμός - Λουτράκι, αυτό θυμίζει και είναι ανάλογο με την «ιπτάμενη κατάδυση».

Οι «σιδηροδρομικές κρουαζιέρες» αναπτυξιακό εργαλείο
Ολόκληρο το κείμενο της περιφέρειας Πελοποννήσου για τους νέους σχεδιασμούς που εφηύρε ο Πέτρος Τατούλης έχει ως ακολούθως:
Η πιλοτική επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου με τουριστικό και μεταφορικό χαρακτήρα μέσω ΣΔΙΤ αποφασίστηκε στη συνάντηση εργασίας του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Κωνσταντίνο Πετράκη, τον τέως πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλο και τους θεματικούς αντιπεριφερειάρχες Κωνσταντίνα Νικολάκου, Περικλή Μαντά και Θεοφάνη Στεφανόπουλο στην έδρα της περιφέρειας την Παρασκευή 1 Απριλίου 2016. 
«Το σχέδιό μας για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο έχει κύριο στόχο την τουριστική ανάπτυξη, μέσω της ″σιδηροδρομικής κρουαζιέρας″ και της ανάπτυξης θεματικών διαδρομών, αλλά και της μεταφορικής» δήλωσε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου τονίζοντας παράλληλα, ότι «με το μοντέλο μας αξιοποιούμε τις υποδομές του ΟΣΕ που έχουν άμεση σχέση με το δημόσιο συμφέρον και δεν τα εκχωρούμε. Με τον τρόπο αυτό καλύπτουμε κοινωνικές ανάγκες, οικονομικές δραστηριότητες και πολιτικές αντιλήψεις για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας».
Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου εξέφρασε επίσης την ικανοποίησή του για την αγαστή συνεργασία με τον ΟΣΕ, ενώ σημείωσε ότι με την υλοποίηση του σχεδίου αυτού «θα μοχλεύσουμε την τοπική μας οικονομία και θα προσελκύσουμε σημαντικό επενδυτικό ενδιαφέρον στην ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού, δεδομένου ότι οι φίλοι του σιδηροδρόμου στην Ευρώπη αριθμούν πάνω από 20 εκατομμύρια».
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ από την πλευρά του χαρακτήρισε «εθνική πρόκληση» το σχέδιο αυτό, το οποίο έχει την ενεργή υποστήριξη τριών υπουργών, του Χρήστου Σπίρτζη, της Μαργαρίτας Χρυσοβελώνη και της Έλενας Κουντουρά, και ανέφερε ότι «έχουμε τη δυνατότητα να συνεισφέρουμε στην κοινωνική μας οικονομία». Τόνισε τέλος ο Κωνσταντίνος Πετράκης ότι σε αυτή την προσπάθεια η συνεργασία με την περιφέρεια Πελοποννήσου θα δώσει νέα ώθηση στο σιδηρόδρομο.
Ο Παναγιώτης Θεοφανόπουλος ακολούθως δήλωσε ότι απώτερος στόχος είναι η οικονομική βιωσιμότητα της λειτουργίας του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο και τόνισε ότι αυτό το μοντέλο είναι πρωτοποριακό, καθώς θα ανοίξει νέους δρόμους σε ολόκληρη την χώρα.
(050416)
Return top