ΚΟΥΙΖ 1

Η συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της Δευτέρας δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη θα έχει πανηγυρικό χαρακτήρα, λόγω του διαφορετικού αέρα που ετοιμάζεσθε να δώσετε στον δήμο Λουτρακίου; Να βάλουμε ντελάληδες να διαδώσουν το νέο για να κατακλύσει ο κόσμος την Ιάσονος;
(131115)




ΚΟΥΙΖ 2

Αληθεύει ότι ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού Τάσος Σακελλαρίου με την καθοδήγηση του δημάρχου Γιώργου Γκιώνη απευθυνόμενος σε μέλη της πρώην Φιλαρμονικής Περαχώρας τους είπε ότι για να παίζετε θα πρέπει να πληρώνετε;
(131115)




ΚΟΥΙΖ 3

Ο πρόεδρος του ΑΟΠ έχει φροντίσει για την καλή φυσιολογία του «Arsene Wenger» ενόψει του κρίσιμου παιχνιδιού που δίνει η ομάδα την Κυριακή; Το κορμί αυτό θα είναι χαλαρό και ο εγκέφαλος σε πλήρη διαύγεια, μετά από το έντονο προηγούμενο Σαββατοκύριακο;
(131115)




Είπαν… 1

«Επιτέλους, έρχεται η πολυπόθητη ανάπτυξη στον δήμο Λουτρακίου. Η δημοτική αρχή του διδύμου των Γιώργου Γκιώνη - Γιώργου Ρουμελιώτη αποφασίζει για τον ελάχιστο αριθμό αδειών οίκων ανοχής στον δήμο Λουτρακίου. Μήπως μια τέτοια απόφαση, ενδεχομένως να παραπέμπει και σε άλλες σκέψεις; Θα κρεμάσετε και κόκκινα λαμπιόνια; Ζητούμενο είναι πάντως πώς θα τα καταφέρετε να αντεπεξέλθετε των απαιτήσεων, γιατί οι οίκοι ανοχής έχουν τάξη και απαιτούν υπευθυνότητα…»
(131115)




Είπαν… 2

«Είναι θεμιτό και δικαιούται ο καθένας να ασκεί κριτική επί παντός επιστητού και από εκεί και πέρα, αν δεν διαθέτει την απαιτούμενη γνώση και πληροφόρηση εκτίθεται ο ίδιος στα μάτια της κοινωνίας.
Αυτοί όμως, που δεν έχουν δικαίωμα να ασκούν κριτική και να διατυπώνουν απόψεις είναι -για παράδειγμα να ομιλούν για ηθική στο κοινωνικό γίγνεσθαι- οι αποδεδειγμένα ανήθικοι.
Έχοντας γνώση ότι στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλούν για σχοινί, τις αποκαλύψεις για τα όργια και τα σκάνδαλα που συμβαίνουν στο Λουτράκι τις βαφτίζουν ύβρεις για να μειώσουν την σπουδαιότητα και το «πανηγύρι κολλητών» που διαδραματίζεται στο δήμο Λουτρακίου, παρά το γεγονός ότι έχει καταρρεύσει και σύντομα θα ακουσθεί το ωστικό κύμα.
Έτσι, μαζί με τα αρπακτικά και τα λαμόγια, την Τετάρτη το πρωί χτυπιόταν και η ντόπια διαπλοκή, δεδομένου ότι τις κοστίζει με απώλειες στα κοκαλάκια που της πετάνε… όλοι αυτοί που προβαίνουν σε σκανδαλώδεις πράξεις.
Όμως, όταν ο τόπος έχει φθάσει σε αυτό το κατάντημα, και δεν υπάρχει φρένο στα σκάνδαλα ή κανείς δεν φρενάρει αυτούς που τα διενεργούν και οι διαπλεκόμενοι θέλουν να έχουν συμμετοχή στο πάρτι, πώς μπορεί να σωθεί τότε αυτός ο τόπος;
Καληνύχτα Λουτράκι!»
(131115)




Είπαν… 3

«Πρόεδρε του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου Γιώργο Ρουμελιώτη, έμπιστε φίλε κι εξ’ απορρήτων του δημάρχου Λουτρακίου Γιώργου Γκιώνη, όπως σας έχουν ″κρεμάσει κουδούνια″ τα τοπικά ιστολόγια, σύμφωνα με τα έγγραφα που αποκαλύπτουν έχει αρχίσει μετ’ επιτάσεως το ξεκοκάλισμα των € 400.000 που βρήκατε μόλις αναλάβατε. Ηλιθίους, ανόητους, βλάκες μόνον πείθουν οι δήθεν προμήθειες που προβαίνετε και είναι απορίας άξιο πώς θα τολμήσει να υπογράψει η εκπρόσωπος της Αποκεντρωμένης Περιφέρειας Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίων Νήσων, τέτοια εντάλματα που όζουν από τα σκάνδαλα. Οι δύο φίλοι έχετε βαλθεί να μην αφήσετε τίποτα όρθιο σ’ αυτόν τον τόπο;»
(131115)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




Η ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΑΜΩΝ ΟΤΑΝ…
ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΦΑΓΗ!

Του Νικολάου Λόη*

«Σφάξε με πασά μου να αγιάσω», αναφέρει η λαϊκή παροιμία. Εάν παρομοιάσουμε τα ανέμελα πρόβατα, τα οποία οδηγούνται προς την σφαγή, με τους περισσότερους από εμάς θα καταλάβουμε πως είναι να ζούμε χωρίς την ευθύνη που κουβαλάμε.
Ας γίνω πιο σαφής.
Είναι μια μεγάλη αλήθεια πως σπάνια πλέον οι δημότες, οι κάτοικοι ή ακόμα και οι επισκέπτες του δήμου μας (αναλογικά θα μπορούσε να ισχύσει για κάθε πόλη), επισκέπτονται τον χώρο όπου διεξάγονται τα δημοτικά συμβούλια, όταν πραγματοποιούνται αυτά.
Είναι συνήθως, μόνον το προσωπικό συμφέρον πλέον; Το μόνο κίνητρο για να λάβει κάποιος μέρος στα πολιτικά δρώμενα, εκτός κάποιων φωτεινών εξαιρέσεων;
Θεωρεί πως είναι καλός νοικοκύρης, όποιος σκέπτεται μόνο πώς θα σώσει το νοικοκυριό του; Πώς θα σπουδάσουν τα παιδιά του; Πώς θα εξασφαλίσει τον «άρτον τον επιούσιον»..., θεωρώντας δεδομένο ότι όσοι είναι πολιτικοί ή ασχολούνται με την πολιτική είναι «λαμόγια» (ο υπολογιστής μου δεν την αναγνωρίζει αυτή την λέξη, ίσως διότι είναι και παραμένει από τους ελάχιστα ρομαντικούς), συμφεροντολόγοι, αργόσχολοι, απατεώνες και πολλά άλλα;..
Αυτή η συμπεριφορά είναι ανεκτή ή -για να γράψω καλύτερα- αντιπροσωπεύει την έννοια του ενεργού Έλληνα Πολίτη, ο οποίος δεν είναι ιδιώτης και γραικός, αλλά κουβαλά την ευθύνη να αγαπά, να εργάζεται, να έχει οικογένεια, να κάνει έρωτα, να αγαπά τους συνανθρώπους του, να αγαπά το μέρος το οποίο ζει, το πολιτιστικό του περιβάλλον, να αμύνεται σε όσους προσβάλουν τις αξίες του, σε όσους υποβαθμίζουν τις ζωές των κατοίκων και συνανθρώπων του, αλλά και την δική του;
Σύμφωνα με τον «τρελό» Θουκιδίδη (460 - 398 π.Χ.): "Προδότης δεν είναι μόνο αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς, αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για να βελτιώσει το βιοτικό επίπεδο των ανθρώπων πάνω στους οποίους άρχει..."
Σύμφωνα με τον Αριστοτέλη: «Πολίτης, λοιπόν, με την ακριβέστερη σημασία της λέξης ορίζεται κάποιος με βάση κυρίως το δικαίωμά του να μετέχει στη δικαστική και πολιτική εξουσία και με τίποτε άλλο».
Ο γράφων, δεν θεωρεί ότι είναι καλός πολίτης, ούτε ονειρεύεται να γίνει «αλογόμυγα της πόλης» (θυμηθείτε τον Σωκράτη, ο οποίος ήταν η αλογόμυγα της πόλης), ούτε μπορεί να δίνει συμβουλές ή παραινέσεις. Η μόνη του υπηρεσία στα κοινά ήταν, ότι τουλάχιστον προσπάθησε με τρεις διαφορετικούς δημάρχους να έκανε ό,τι μπορούσε για να αλλάξει προς το καλύτερο τον δήμο, με τις έγγραφες συμφωνίες μαζί με τους συνδυασμούς.
Όμως, θεωρεί ότι σε μερικά πέτυχε και σε πολλά απέτυχε, όχι πάντα υπαιτιότητά του. Ακόμα, πιστεύει ότι ως ένας απλός συλλειτουργός της Δικαιοσύνης, ως ένας απλός πολίτης του δήμου μας, αλλά και ως Έλληνας, οφείλει να γράψει την γνώμη του για όλη αυτή την αδιαφορία όλων μας, η οποία μαθηματικά μας οδηγεί στην κατάρρευση, στην κατάθλιψη και στην καταστροφή.
Η Πελοποννησιακή αυτή εφημερίδα, ας σταθεί –μαζί με τις άλλες εφημερίδες που κυκλοφορούν στον δήμο μας, αλλά και αλλού- η εκκίνηση να ενεργοποιηθούμε όλες και όλοι μας στο κοινό μας καλό και να οριοθετήσουμε και να παλέψουμε για το δημόσιο συμφέρον. Να δώσουμε αυτά που οφείλουμε στα παιδιά μας και να ζήσουμε σύμφωνα με τις ευθύνες που έχουμε ως άνθρωποι, σε συνεργασία και σεβασμό στην φύση και σεβόμενοι τα δικαιώματα όλων των άλλων ανθρώπων, χωρίς φανατισμό και δογματισμό, αλλά ταυτόχρονα να γίνουμε σκληροί σε κάθε βαρβαρότητα και επίθεση εναντίον της ανθρωπιάς, της αξίας του ανθρώπου, ως ατόμου και ως μέλος ενός κοινωνικού συνόλου, ανεξαρτήτων χρώματος, θρησκείας, φυλής, ή εθνικότητας, την οποία βαρβαρότητα και τον διασπαστικό πόλεμο μας επιβάλλουν, οι δήθεν δυνατοί νεοβάρβαροι, εναντίον των συνανθρώπων μας. Και όσο πιο δυνατοί και βάρβαροι αυτοί, τόσο πιο σκληροί και άτεγκτοι να είμαστε εμείς στις ενέργειές μας.

Ένα… ταξίδι με ρομαντισμό για τον τόπο μας
Ας ταξιδέψουμε στον δήμο μας. Πριν λίγα, ακόμη χρόνια, δέσποζε ο νεοπλουτισμός. Τεράστια έσοδα από το καζίνο. Το Λουτράκι έγινε ένα παράρτημα του καζίνο, έχασε την παλαιά του αίγλη της «Πόλης των Νερών», γονάτισε στην μετριότητα και στον ωχαδελφισμό, στέρεψε από κάθε αγώνα για να γίνουμε λίγο ψηλότεροι…
Δεν κατάφερε τα ελάχιστα, καίτοι τόσο κοντά στην Αθήνα, δηλαδή να έχει αρτηριακή σύνδεση με τον προαστιακό σιδηρόδρομο.
Δεν έχει Τουριστικό Λιμένα, ενώ προβλεπόντουσαν τόσο ο προαστιακός, όσο και η μαρίνα.
Δεν έχει προσανατολισμό προς τον Τουρισμό.
Δεν επικοινωνεί με τον έξω Πολιτισμό. Κατάργησε τον Δημοτικό Οργανισμό Πολιτισμού Περιβάλλοντος και Αθλητισμού, διότι το θεώρησε περιττή πολυτέλεια.
Δεν αντιδρά σε αυτά που γίνονται στον δήμο:
- προστασία των υδροφόρων οριζόντων του μεταλλικού και Ιαματικού νερού,
- αποκατάσταση της φήμης του σε Ελλάδα και εξωτερικό,
- προσωρινό κλείσιμο του καζίνο λόγω των οφειλών του,
- υπολειτουργία του Υδροθεραπευτηρίου,
- ένα λιμάνι με μισοτελειωμένο το μόλο του, μια ανεκπλήρωτη μελέτη του 1965 να περιμένει στα συρτάρια,
- οι χείμαρροι δεν έχουν πρόσβαση στην θάλασσα και θα μας πνίξουν,
- οι ποδηλατόδρομοι είναι ανύπαρκτοι,
- ο παραλιακός πεζόδρομος διακόπτεται πριν από το καζίνο,
- καμία ενέργεια του δημοτικού συμβουλίου να υλοποιηθεί η μελέτη ανάδειξης και όδευσης του Αρχαίου Διόλκου.
Δεν υπάρχει ενέργεια για την ανάδειξης και αναβίωσης των Ισθμιακών Αγώνων, του Μουσείου Ισθμίας, των αρχαιολογικών χώρων και της δημιουργίας του Μουσείου της Περαχώρας.
Δεν έχει γίνει κάτι για αναζήτηση ενός καλύτερου περιβάλλοντος στους Αγίους Θεοδώρους, σε σχέση με τα ρυπογόνα εργοστάσια και βιομηχανίες.
Δεν έγινε για την αποκατάσταση και λειτουργία του βιολογικού καθαρισμού, την ανάδειξη της παραλίας, την μέτρηση των ρύπων, την τουριστική ανάδειξη του Σουσακίου, την ανάδειξη των Πισσίων για αγροτουρισμό, την ολοκλήρωση των σχεδίων πόλεων με Ανανεώσιμες Πηγές Ενεργείας, κ.λπ.

Ας γίνουμε ενεργοί πολίτες
Φίλες, φίλοι και κυρίως αγαπητά παιδιά, ήρθε η ώρα να αγαπήσετε την πόλη σας και ζήστε έξω από τα σπίτια σας.
Οκτώ ώρες του εικοσιτετραώρου αφιερώστε τες σας τον εαυτό σας και για την Πόλη σας.
Οργανωθείτε και μέσα από παρέες, διαλόγους και ενέργειες, φτιάξτε συνεταιρισμούς, ασχοληθείτε με το να καρπίσει ο κήπος σας και η γη μας, «βάλτε φωτιά» στον δήμο με την ενεργή συμμετοχή σας και κάνετε δύσκολη την ζωή των κυβερνώντων, με το να μαζεύετε 25 υπογραφές και να φέρνετε τα θέματα που σας απασχολούν όσον αφορά τον δήμο και την Ελλάδα στα δημοτικά συμβούλια και στις οργανώσεις σας που θα τα προωθήσουν αρμοδίως.
Δημοσιεύστε σε αυτήν και σε άλλες εφημερίδες την γνώμη σας με μία έως δύο παραγράφους την γνώμη σας.
Ας ξεκινήσουμε όλες και όλοι μας να κάνουμε τον δήμο και την Ελλάδα που ονειρευόμαστε. Τέρμα τα λόγια. Ήλθε η ώρα για Πράξεις.
Όσον αφορά την πνευματική ηγεσία του λέω: Ξυπνήστε, επιτέλους!
Εάν δεν αλλάξει το παραγωγικό μοντέλο και δεν παράξουμε με σεβασμό στο Περιβάλλον δεν θα αυξηθεί το προϊόν μας και δεν θα μπορούμε να πληρώσουμε τις οφειλές μας. Στους Ευρωπαίους που περιμένουν από εμάς ένα νέο ήθος και ύφος και ένα πρόγραμμα που θα μας οδηγήσει στην έξοδο από την κρίση πρέπει να πούμε ναι στην Ευρώπη της Αλληλεγγύης με κανόνες και ναι στην Ευρώπη του σεβασμού των αξιών που μας προίκισε η Αρχαία Ελληνική Κληρονομιά και η ανάγκη να σωθεί ο πλανήτης μας από την κλιματική αλλαγή. Επίσης, θα πούμε όχι σε πολέμους και ναι στην βοήθεια των πλουσίων χωρών στις φτωχές για να ζήσουν όλοι με αξιοπρέπεια και όχι σε θρησκευτικούς και φυλετικούς ή εθνικούς πολέμους για να φάνε τα κοράκια, όπως και εάν λέγονται αυτά…

* Ο Νίκος Λόης, είναι μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Κορίνθου και τέως πρόεδρος του Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού - Άθλησης - Περιβάλλοντος «Προμηθέας.»
Η επικοινωνία με τον γράφοντα μπορεί να γίνεται στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του: nikosloisddsk@yahoo.gr
(131115)
Return top