ΚΟΥΙΖ 1

Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη τους χαρακτηρίσατε κλέφτες. Εσείς γιατί και πώς συνεργάζεσθε με κλέφτες και δεν υπερασπίζεσθε τα συμφέροντα του δήμου Λουτρακίου;
(060515)




ΚΟΥΙΖ 2

Να μαντέψουμε ως loutraki-press ότι η δεύτερη σε σειρά μηνυτήρια αναφορά που θα κατατεθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικείου Κορίνθου θα αφορά αν έχει και κατά πόσο τηρηθεί το business plan του 1ου αιτήματος υπαγωγής του Club Hotel Casino Loutraki στο αρ. 106 β΄ του Πτωχευτικού Κώδικα;
(060515)




ΚΟΥΙΖ 3

Η παλιά «φιλία»(;) του δημάρχου Λουτρακίου Γιώργου Γκιώνη με τον νέο πρόεδρο της Επιτροπής Εποπτείας Ελέγχου Παιγνίων Αντώνη Στεργιώτη είναι ακόμα σε ισχύ ή ο Αντώνης Στεργιώτης διατηρεί την παλαιά εκτίμησή του;
(060515)




Είπαν… 1

«Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη, αν οι φίλοι σας, σας πετάνε «φόλες» ως αλήθειες κι εσείς τους πιστεύετε, αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία και το πρόβλημα είναι δικό σας. Το πώς θα το λύσετε και πώς θα απομακρύνετε τους συγκεκριμένους φίλους, θα πρέπει να αρχίσει να σας προβληματίζει.»
(060515)




Είπαν… 2

«Προεδρεύοντα - διευθύνοντα σύμβουλε του Club Hotel Loutraki S.A. Νικόλαε Δαούλη Ρεμαντά, θα κινηθείτε δικαστικά, όπως κατ’ επανάληψιν έχετε κάνει να υποβάλλετε αγωγές των € 300.000, σε βάρος του δημάρχου Λουτρακίου Γιώργου Γκιώνη μετά τους χαρακτηρισμούς που έκανε σε βάρος της εταιρείας σας; Ή εδώ πρόκειται για τον «συνέταιρο» που δεν μιλάει έστω και αν μας έχετε ρίξει, σύμφωνα και με την ασκηθείσα in rem ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος; Εντελώς πληροφοριακά Νικόλαε Δαούλη Ρεμαντά, την πρώτη αγωγή σε βάρος μου, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Σωματείων Εργαζομένων Τυχερών Παιγνίων Γιάννης Λογοθέτης, την έκανε φύλο και φτερό, σε εκείνη την συνέντευξη Τύπου του Σωματείου Εργαζομένων Καζίνο Λουτρακίου με την ″αλητεία διαρροή″, για συνδικαλιστές που αμείβονταν εν ώρα απεργίας!»
(060515)




Είπαν… 3

«Επειδή προσποιείσθε ότι δεν καταλαβαίνετε, αυτό που θα σας αφιερώσω, θα είναι ένα βιβλίο για την εικοσιπενταετία 1995 - 2019 στα πολιτικά πράγματα του Λουτρακίου. Ένα τέταρτο αιώνα που τρία πρόσωπα διαχειρίσθηκαν συνολικά περίπου € 500.000.000! Σήμερα, ψάχνουμε να δούμε που πήγε στο δήμο Λουτρακίου τόσο χρήμα και αδυνατούμε να τα δούμε. Θα είναι ένα λεπτομερές πολιτικό ρεπορτάζ, με σχόλια και κριτική για να μαθαίνουν οι επόμενες γενεές, την καμένη γη που γεννήθηκαν και το κακό που έκαναν στον τόπο οι πρόγονοί τους και να σας ″μακαρίζουν″ στην αιωνιότητα.»
Π. Η.
(060515)




Είπαν 4

«Την ώρα που το ΔΝΤ λέει για ″κούρεμα″ και το θεωρούν άκρως επιβεβλημένο ο πρόεδρος του κλώνου της Ν.Δ. της Νέας Πασοκρατίας της Συγγρού Αντώνης Σαμαράς βγαίνει και λέει να υπογράψουμε νέο μνημόνιο με τους δανειστές. Δεν σας θυμίζει τον ″βετεράνο″ δήμαρχο Λουτρακίου Παύλο Παύλου που ενώ η Club Hotel Loutraki S.A. είναι ανύπαρκτη, καταρρέει, εκείνος έλεγε να μετατρέψουμε την κοινοπραξία σε ανώνυμη εταιρεία; Μάλλον, δεν θα πρέπει να γίνουν κολλητοί; Κάτι κοινό δεν θα έχουν;»
(060515)




Είπαν 5

«Ακόμη τρέμει ο κόσμος και πανικοβάλλεται στο Λουτράκι από το δυνατό ″χρατς″ που προκάλεσε ο Γιώργος Γκιώνης την περασμένη εβδομάδα στο δημοτικό συμβούλιο με το ″κλέφτες″ και τώρα ακούνε πολλοί πολίτες, έχουν την αίσθηση ότι ακούνε ακόμα ″χρατς″ που έχουν στοιχειώσει…»
(060515)




ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;

ΓΙΩΡΓΟ ΓΚΙΩΝΗ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΑΣ
ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟΠΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ;

Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη, όταν το loutraki-press είχε αναρτήσει στις 18/8/2011 το άρθρο με τίτλο «Aφιερωμένο στους Εχθρούς της Πόλης που Παριστάνουν και τους Συγκοινωνιολόγους…» είχατε επισκεφθεί τον επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου Δημήτρη Καραπατά και του είχατε πει ότι σας αδικεί. Σήμερα λοιπόν, μετά τόσο επανειλημμένες αναρτήσεις για τον προαστιακό, δήμαρχε Λουτρακίου εσείς συνεχίζετε ακάθεκτος και υπέρ της Στάσης των Οικονομικών Συμφερόντων καταστροφικά σε βάρος των συμπολιτών σας και του δήμου Λουτρακίου. Πώς χαρακτηρίζετε λοιπόν, μόνος σας, τον εαυτό σας για να μην θεωρείτε ότι σας αδικούν οι πολίτες γιατί δεν τρελάθηκαν, επειδή σας φωνάζουν για το αυτονόητο;
(110315)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΩΝΗΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ «ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ»(;) ΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ
ΚΑΙ ΤΡΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΣΤΗ ΘΕΣΗ Α-Β ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ!

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

«Καταβάλω μεγάλες προσπάθειες να κατασκευασθεί ο σταθμός του προαστιακού σιδηροδρόμου στον Βασιλόπουλο!»
Από ποιόν μπορείτε να φαντασθείτε ότι μπορεί να έχει εκστομισθεί η παραπάνω διαβεβαίωση; Μα φυσικά από έναν άνθρωπο που δεν αγαπάει(;) τον τόπο του, δεν προστατεύει τους συμπολίτες του και ενδιαφέρεται μόνον για τους κολλητούς του που αν και θέλουν να προκαλέσουν με την παρουσία τους ζημιά στο δήμο Λουτρακίου, συνεχίζει να τους καλύπτει σαν να μην συμβαίνει κάτι!
Ο λόγος για τον δήμαρχο Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη ο οποίος την διαβεβαίωση αυτή έδωσε στον επιχειρηματία του Ισθμού Τάκη Κωνσταντόπουλο, ο οποίος την Δευτέρα το μεσημέρι την μετέφερε στον επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην Αιγαίου Δημήτρη Καραπατά, επισημαίνοντάς του ότι ο Γιώργος Γκιώνης του διατύπωσε την εκτίμησή του ότι ο προαστιακός θα δημιουργεί πρόβλημα κατά την ανάπτυξη του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου. Ο δήμαρχος Λουτρακίου είπε στον επιχειρηματία ότι πρώτα θα κατασκευασθεί ο σταθμός στον Ισθμό και μετά, αφού αναπτυχθεί το Λιβαδάκι θα μπει ο προαστιακός στο Λουτράκι! Κάτι που ο Δημήτρης Καραπατάς υποψιαζόταν από την προηγούμενη θητεία του Γιώργου Γκιώνη, ότι λειτουργεί κατ’ επιταγήν των διαχειριστών του casino Λουτρακίου που επιδίωξή τους ήταν ο τερματικός σταθμός να γίνει στον οδό Παπανικολάου. Δηλαδή, το έχοντας καταρρεύσει casino Λουτρακίου, να διοικεί τον δήμο;

Ξεκίνησε το… ρουλεμάν των «φίλων» του
Αυτός λοιπόν είναι ο νυν δήμαρχος Λουτρακίου, που πάει κόντρα σε τρεις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, πάει κόντρα στην ομόθυμη γνώμη της τοπικής κοινωνίας, προκειμένου να κάνει τα κέφια και να υλοποιήσει τις επιθυμίες ως συνένοχος αυτών που έχουν επιφέρει στον δήμο Λουτρακίου την καταστροφή.
Ειρήσθω εν παρόδω, νομίζετε ότι είναι τυχαίο, από την στιγμή που ανέλαβε πριν 11 μήνες ο Γιώργος Γκιώνης την διοίκηση της Λουτράκι Α.Ε. και άλλα του υποδεικνυόντουσαν να κάνει, όπως δεσμευόταν προεκλογικά, αν και γνώριζε τα πάντα με απόλυτες λεπτομέρειες επειδή είχε ενημερωθεί ενδελεχώς, δεν έκανε απολύτως τίποτα να διεκδικήσει αυτά που μας οφείλει η Club Hotel Loutraki (CHL) S.A.;
Στο πλαίσιο που κινείται ο Γιώργος Γκιώνης και τον βάζουν να κουνάει την μπαγκέτα, άρχισε το «ρουλεμάν» και ξύπνησαν «φίλοι» του που μέχρι πρότινος σιωπούσαν.
Σύμφωνα με πληροφορίες του loutraki-press από την οδό Καρόλου, στον προσανατολισμό του Γιώργου Γκιώνη κόντρα στην απόφαση του ΟΣΕ, τις μελέτες που έχει ολοκληρώσει ο οργανισμός, άρχισε να εκδηλώνεται ο διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης του ΟΣΕ Γρηγόρης Σαμπατακάκης, ο οποίος σημειωτέον είναι παραθεριστής στο Λουτράκι και μας έλεγε στην ανοικτή διαβούλευση του 2009 πράγματα που δεν έστεκαν σε καμία σιδηροδρομική πρακτική, προκειμένου να «τσιμπήσουμε» και να ευθυγραμμισθούμε με την βούληση του CHL S.A.
Η θέση που άρχισε να εμφανίζει ο Γρηγόρης Σαμπατακάκης σύμφωνα με τις ίδιες πάντοτε πληροφορίες του loutraki-press, προκάλεσαν ήδη την αντίδραση επικεφαλής άλλων διευθύνσεων, με το διοικητή του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλο να επιμένει στις μελέτες που ολοκληρώθηκαν και ενδεχομένως οι εντολοδόχοι των οικονομικών συμφερόντων να του ασκήσουν πιέσεις. Εξ’ όσων φαίνεται, συγκεκριμένα πρόσωπα, στήνουν τον καμβά, για την προδοσία της τοπικής κοινωνίας του Λουτρακίου!
Αν τότε το CHL φύσαγε το χρήμα, σήμερα δεν περισσεύει σεντς και οι μέτοχοί του αν και εβραίοι, παριστάνουν τα αμερικανάκια ως προς τα χρέη τους στο δήμο Λουτρακίου. Και δεν φθάνει μόνον αυτό. Επειδή έχουν απέναντί τους τον Γιώργο Γκιώνη μας ζητάνε και τα δικά μας, με εκείνον να μην αρθρώνει κουβέντα!

Διαψεύδονται τα ψέματα του Γιώργου Γκιώνη
Επειδή ο Γιώργος Γκιώνης έχει κολλήσει όλους τους ιούς από την μολυσμένη σκυτάλη του προκατόχου του Κώστα Λογοθέτη, ψεύδεται πλέον και ο ίδιος ασύστολα σε βάρος της κοινωνίας του Λουτρακίου, προωθώντας την λύση της ″Στάσης των Οικονομικών Συμφερόντων″ στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος που θα βουλιάξει προς δόξαν των οικονομικών συμφερόντων του Ισθμού, την τοπική οικονομία του Λουτρακίου, δεδομένου ότι θα στερήσει την έλευση του προαστιακού στην πόλη του Λουτρακίου.
Εδώ λοιπόν πρέπει να επισημανθεί για τρίτη φορά μέσα σε λίγο μόλις χρονικό διάστημα τι λένε οι πλέον εξειδικευμένοι επιστήμονες για τον προαστιακό και σε ανύποπτο χρόνο με τον σημερινό Γκιώνη, προφητικά τον διαψεύδουν, αφού και αυτός έχει προκρίνει ως «πολιτική» του το ψέμα.
«Όσον αφορά τις εισηγήσεις των τεσσάρων ειδικών συγκοινωνιολόγων συνεργαζόμενων με την Πρωτοβουλία Πολιτών για την έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, Θάνου Βλαστού, καθηγητή συγκοινωνιολόγου ΕΜΠ, Δημήτρη Μηλάκη, Δρ. συγκοινωνιολόγου - πολεοδόμου μηχανικού ΕΜΠ, Νώντα Κρεμμύδα, αρχιτέκτωνος - πολεοδόμου - συγκοινωνιολόγου, Γιώργου Νάθενα, μαθηματικού - συγκοινωνιολόγου (εκ των οποίων ο τρίτος και ο τέταρτος ήταν μέλη της ομάδας σύνταξης του ρυθμιστικού σχεδίου της Αθήνας) κοινή συνισταμένη είναι ότι το κοινό συμφέρον της πόλης του Λουτρακίου και του ΟΣΕ επιτάσσει τη συνδυασμένη οριστική επίλυση του θέματος κι αυτό θα εξαρτηθεί από το που θα τερματίζει στην πόλη του Λουτρακίου ο προαστιακός σιδηρόδρομος, δεδομένου ότι αν δεν υπάρξει συμφωνία δεν θα μπορέσει να γίνει εφαρμογή του νέου σχεδίου πόλης. 

Τι λένε οι πλέον κατάλληλοι κι αρμόδιοι 
«Ο τερματικός σταθμός του προαστιακού πρέπει να επαναχωροθετηθεί στη συρραφή των δύο πολεοδομικών ιστών - οδός Αιγαίου, προκειμένου να εξυπηρετεί καλύτερα τους χιλιάδες επισκέπτες της πόλης. Αυτή η δυνατότητα υπάρχει, χωρίς να διαταραχθεί η ομαλή εφαρμογή της επέκτασης του νέου σχεδίου πόλης στο Λειβαδάκι. Η ΕΡΓΟΣΕ, σε συνεργασία με την τεχνική υπηρεσία του δήμου Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων, μπορούν να αναλάβουν τη διευθέτηση των αποστραγγιστικών έργων που απαιτούνται σε συνδυασμό με την ταπείνωση της ερυθράς της γραμμής, ώστε να μην είναι σε επίχωμα και δυσκολεύει τη συναρμογή των εκατέρωθεν οδών που θα διανοιγούν. Ενώ ο οδικός άξονας που προβλέπεται από το σχέδιο πόλης να διανοιγεί κατά μήκος της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής σε συνέχεια της οδού Κορίνθου -μεταξύ Αιγαίου και Παπανικολάου- επιτρέπει την αξονική ένταξη της νέας γραμμής του προαστιακού σιδηροδρόμου σε μεσαία νησίδα. 
»Μαζί με δημιουργία δρόμου με δύο ρεύματα κυκλοφορίας εκατέρωθεν αυτής, καθώς και δημιουργίας ενδιάμεσης στάσης (τύπου τραμ στην οδό Παπανικολάου εξυπηρέτηση Καζίνο) και τερματικής στάσης τύπου τραμ δίπλα στη οδό Αιγαίου. Η αξονική τοποθέτηση της μονής ηλεκτροκίνητης γραμμής κανονικού εύρους μέσα σε μεσαία νησίδα 4 - 5 μέτρων -περίπου όπως η επιδομή του τραμ στην οδό Ελ. Βενιζέλου στην Ν. Σμύρνη- επιτρέπει τη δημιουργία εκατέρωθεν αυτής ρευμάτων κυκλοφορίας -προς και από- μαζί με πεζοδρόμια, ενώ στα σημεία που θα υπάρχουν εγκάρσιες οδοί -λόγω εφαρμογής του νέου σχεδίου πόλης- θα σχεδιαστούν διαμπερείς, ώστε να διακόπτουν την νησίδα του τραίνου με ισόπεδη διάβαση, πεζών και οχημάτων προστατευόμενης από αυτόματα ηχοφωτεινά συστήματα με μπάρες. Τονίζεται ότι για λόγους τοπικούς, προαστιακού κλάδου, χωρίς τις αυστηρές απαιτήσεις των τεχνικών προδιαγραφών διαλειτουργικότητας, ευτυχώς, επιτρέπουν παρεκκλίσεις για τοπικούς πολεοδομικούς λόγους. Οι ελαφρείς, αθόρυβοι ηλεκτροκίνητοι συρμοί του προαστιακού στα τελευταία 1.000 μέτρα θα κάνουν ήπια διέλευση με χαμηλή ταχύτητα με όχι παραπάνω από 20 - 30χλμ./ώρα, οπότε δεν θα διαφέρουν και πολύ από ένα αστικό τραμ. 
»Το πλάτος του διαδρόμου της συνέχειας της οδού Κορίνθου στο νέο σχέδιο πόλης επιτρέπει ακόμη, τη δημιουργία του τερματικού σταθμού στην οδό Αιγαίου με δημιουργία στεγασμένης αποβάθρας με μία τερματική γραμμή, μονόπλευρη, κιόσκι εισιτηρίων και γυάλινη κλιματιζόμενη μικρή αίθουσα αναμονής πάνω στην αποβάθρα, καθώς κι ενός ενδιάμεσου παρόμοιου σταθμού, δίπλα στην Παπανικολάου. 
»Η ύπαρξη των δημοτικών πάρκινγκ τόσο του παλαιού, όσο και του νέου (λέσχη αξιωματικών) σε ακτίνα πεζού από τον τερματικό σταθμό στην οδό Αιγαίου, αποτρέπει την υποχρεωτική αξιοποίηση για πάρκινγκ του κτήματος Διφωνή, μεταξύ των γραμμών και παραλίας, καθιστώντας αυτήν καθαρά προαιρετική και κυρίως για χρήση πλατείας όταν και εφόσον ο δήμος πετύχει την απαλλοτρίωση του. 

Η αντιθορυβική και αντιδονητική προστασία 
Πλέον ειδικός για τις σύγχρονες τεχνολογίες που συμβάλλουν στη μείωση της αντιθορυβικής και αντιδονητικής προστασίας της σιδηροδρομικής γραμμής, είναι ο κάτοχος του πανευρωπαϊκού βραβείου De Cibel D. OR το 2003, καθηγητής της πολυτεχνικής σχολής του πανεπιστημίου Θεσσαλίας Κώστας Βογιατζής, ο οποίος έχει την ευθύνη των περιβαλλοντικών μελετών, των μετρήσεων και της τεκμηρίωσης των αντιθορυβικών και αντιδονητικών συστημάτων για γραμμές, μέσα από πολεοδομικούς ιστούς. 
Αξιοσημείωτο είναι, ότι οι τρόποι που υποδεικνύει είναι σε σημαντικά χαμηλότερο όριο ασφαλείας, από αυτό που καθορίζει το αρμόδιο υπουργείο. 
1 Απευθείας στήριξη σιδηροτροχιάς στη βάση έδρασης (έρμα ή πλάκα σκυροδέματος) σε τμήματα απομακρυσμένα από παρακείμενους δέκτες που δεν χρειάζονται αντιθορυβική - αντικραδασμική προστασία. 
2 Ενθυλάκωση σιδηροτροχιάς (στο επίπεδο κίνησης πεζών ή τροχοφόρων) εντός ειδικού ελαστομερούς υλικού (χυτού ή προδιαμορφωμένου στον τύπο της σιδηροτροχιάς) η οποία προστατεύει μικρομετακινήσεις της τροχιάς μέσα στην πλάκα έδρασης, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις μικρών ακτινών στροφής. Περιορίζεται έτσι, η ζώνη επιρροής των δονήσεων στα 20μέτρα. 
3 Ελαστική στήριξη ενθυλακωμένης σιδηροτροχιάς με επιπλέον εναπόθεση αντικραδασμικού ελαστομερούς ή άλλου καταλλήλου ελαστικού υλικού στην διεπιφάνεια τροχιάς - πλάκας στήριξης (strip), όπου η επιλογή του ελαστομερούς υλικού επιβάλλεται από την ανάγκη απορρόφησης των δονήσεων σε σχέση με τα χαρακτηριστικά του εδάφους (συνάρτηση διάχυσης δονήσεων από πηγή σε δέκτη). Τα χαρακτηριστικά του δέκτη στο εσωτερικό, λαμβανομένων προφανώς υπόψη των χαρακτηριστικών της πηγής δόνησης που θα χρησιμοποιηθεί (τυπολογία συρμών, αξονικά φορτία σταθερή αξονική δύναμη ανά συχνότητα κ.λπ.) Η εφαρμογή αυτής της στήριξης περιορίζει την ανωτέρα ζώνη επιρροής των δονήσεων, ανάλογα της ποιότητας του ελαστομερούς στην ζώνη μέχρι και 8 - 10 μέτρα από τον πλησιέστερο δέκτη. 
4 Εφαρμογή πλωτού δαπέδου στις θέσεις οι οποίες κατά τεκμήριο δεν εξασφαλίζουν παραπάνω από 5 - 7 μέτρα απόσταση δέκτη από την τροχιά και βεβαίως η χρήση του δέκτη επιβάλει την αναγκαία προστασία. Η εφαρμογή αυτής της λύσης ουσιαστικά επιβάλλει την τοποθέτηση ειδικών ελαστομερών υλικών στην διεπιφάνεια εδάφους και βάσης οπλισμένου σκυροδέματος η οποία υλοποιείται ενίοτε σε μορφή (σκάφης) και λειτουργεί ως μάζα αδράνειας.»

Τον διαψεύδει η διεύθυνση Πολεοδομίας - Τεχνικών Υπηρεσιών
Αξιοσημείωτη είναι και η γνωμοδότηση της διεύθυνσης Πολεοδομίας - Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου Λουτρακίου που εκδόθηκε στις 15 Δεκεμβρίου 2014.
«Σε απάντηση του ανωτέρου σχετικού, σας γνωρίζουμε ότι με τα υπάρχοντα δεδομένα δεν υπάρχουν νέα στοιχεία που να πιστοποιούν την ύπαρξη προβλημάτων από την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι έως την οδό Αιγαίου.
Άλλωστε, οι όποιες επιπτώσεις από την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου αντιμετωπίζονται στην 170257/20-01-2014 απόφαση του υπ. Περιβάλλοντος & Κλιματικής Αλλαγής  Ειδική Υπηρεσία Περιβάλλοντος (Ε.Υ.ΠΕ.) για την τροποποίηση της υπ’ αριθ. 145952/7,7,2005 ΚΥΑ Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων του έργου: ″Λειτουργία της Σιδηροδρομικής Γραμμής μεταξύ των: Σ.Σ. ΙΣΘΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ - Σ.Σ. ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ, και β) Σ.Σ. ΠΑΤΡΑΣ - Σ.Σ. ΠΥΡΓΟΥ (με τις τοπικές παραλλαγές) - Σ.Σ. ΟΛΥΜΠΙΑΣ - Σ.Σ. ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ″ όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, ως προς την κανονικοποίηση και ηλεκτροκίνηση της οδικής γραμμής στο τμήμα Ισθμός  Λουτράκι Ν. Κορινθίας.
Επίσης σας γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει καμία νεώτερη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου μετά την 89/2014 ομόφωνη απόφαση του, η οποία ελήφθη στο πλαίσιο έγκρισης της Β2 φάσης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (ΓΠΣ) Λουτρακίου - Περαχώρας, και στην οποία περιλαμβάνεται το σύνολο των χωροταξικών παρεμβάσεων στο δήμο μας και τμήμα της οποίας αναφέρεται στην έλευση, στάση και τερματισμό του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι.»
Η κάθε μία και ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του για τον τρόπο που λειτουργούν οι ταγοί του Λουτρακίου και γιατί ο τόπος βρίσκεται σε αυτό το κατάντημα.
(060515)
Return top