Όλες οι αλήθειες
περνούν τρία στάδια:
1 διαπομπεύονται
2 πολεμούνται με βία
3 γίνονται αποδεκτές
ως ολοφάνερες
και αυταπόδεικτες
Arthur Schopenhauer




ΚΟΥΙΖ 1

Εκεί στην ΔΕΥΑΛ μαζεύετε τα χρήματα από τους οφειλέτες και δη τους μεγάλους ή τα έχετε αφήσει όλα στην τύχη τους κι ότι βρέξει ας κατεβάσει;
(300315)




ΚΟΥΙΖ 2

Μήπως έφθασε η ώρα η κοινωνία του Λουτρακίου να αρχίσει να περιθωριοποιεί εκείνα τα οικονομικά συμφέροντα της περιοχής του Ισθμού που επιδίωξή τους δεν είναι τίποτα λιγότερο ή περισσότερο από το να στραγγαλίσουν την τοπική κοινωνία;
(300315)




ΚΟΥΙΖ 3

Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη το loutraki-press σας προκαλεί σε στοίχημα ότι το υπ’ αρ. 1 θέμα της ημερήσιας διάταξης του δημοτικού συμβουλίου της προσεχούς Τετάρτης έχει ήδη υπερψηφισθεί αδιάβαστο και είναι ήδη «νόμος» του δήμου Λουτρακίου; Ποιός είναι ο λόγος να ταλαιπωρηθεί το σώμα; Τώρα, τί έχει εξασφαλισθεί διαχρονικά υπέρ του δήμου Λουτρακίου, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο; Το αστείο δεν θα είναι να το καταψηφίσουν όλοι εκείνοι που κρύβονται πίσω του;
(300315)




Είπαν… 1

«Πάντως, οι ταγοί του τόπου -όπως του αναφέρει το -loutraki-press- δεν διαθέτουν την λογική να αντιληφθούν, με όλα όσα έχουν κάνει, ότι την Πρωταπριλιά, όπως και να το κάνουμε δεν βάζεις συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου. Δεν θα αντιλαμβάνονται μεταξύ τους την ώρα που μιλάει ποιός λέει ψέματα και ποιός λέει αλήθεια;»
(300315




Είπαν 2

«Συνεδριάζει σήμερα στο υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας η τριμερής επιτροπή που θα συμμετέχουν εκπρόσωποι από το Σωματείο Εργαζομένων Καζίνο Λουτρακίου και το Club Hotel Casino Loutraki κι ενδεχομένως κάποιος εκπρόσωπος του Club Hotel Loutraki S.A
(300315)




Είπαν… 3

«Όταν το καλαθοφόρο όχημα του δήμου Λουτρακίου εκτελεί ιδιωτικές εργασίες, όχι μόνον εντός Λουτρακίου, αλλά και σε περιοχές πολλών χιλιομέτρων εκτός πόλης, ο δήμος κόβει παραστατικά παροχής υπηρεσιών ή βρίσκεται σε συνεννόηση με τους ιδιώτες που πληρώνουν, να μην κόβονται αποδείξεις για να μην χρεώνονται τον ΦΠΑ; Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Σωτήρης Πέρρας αυτά τα έχει υπόψη του ή έχει χαθεί η μπάλα; Για τα πετρέλαια και τα έξοδα του αυτοκινήτου ποιόν επιβαρύνουν οι δαπάνες;»
(300315)




Είπαν… 4

«Ποιος είναι ο δήμαρχος Λουτρακίου; Ο Γιωργοπαυλοκώστας.»
(300315)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




ΓΙΑΤΙ Ο ΓΚΙΩΝΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΛΘΕΙ Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ;

«Έργα, όπως η επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου προς Λουτράκι έχουν προτεραιότητα για κοινοτική χρηματοδότηση. Από τούδε και στο εξής, κατά προτεραιότητα θα θεωρούνται επιλέξιμα για κοινοτική χρηματοδότηση, τα έργα τα οποία θα έχουν ιδιαίτερη συμβολή στην ανάπτυξη και την τόνωση της επιχειρηματικότητας. Αυτή είναι η εντολή της τρόικας και κατ’ επέκταση η τάση σε επίπεδο κυβέρνησης.»
Αυτή ήταν η απάντηση του υπουργού Ανάπτυξης της τελευταίας κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ στην ιστορία της χώρας, απαντώντας σε ερώτημα για την δυνατότητα χρηματοδότησης της κατασκευής της παρακαμπτήριας γραμμής Ισθμός - Λουτράκι.
Στο προαναφερόμενο πλαίσιο η σύνδεση του Λουτρακίου με τον προαστιακό σιδηρόδρομο πληρεί αυτούς τους όρους για δυο κυρίως λόγους:
1 Θα συμβάλει στην ανάπτυξη της οικονομίας με την αναζωογόνηση της τουριστικής αγοράς της πόλης, καζίνο, ξενοδοχεία, Thermal Spa, καταστήματα, εστιατόρια, κλπ.
2 Το έργο της κανονικοποίησης της γραμμής Ισθμός-Λουτράκι, μπορεί να συνδυαστεί και με την σύνδεση μέσω του παλιού σταθμού Ισθμού, της Σταθερής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων (ΣΓΥΤ) Αθηνών - Κορίνθου με τα διυλιστήρια της Motor Oil Hellas A.E. στο Σουσάκι μέσω της κανονικοποίησης της παλιάς μετρικής γραμμής Πελοποννήσου, Διυλιστήριο - Ισθμός και σύνδεση με το σημείο που έχει κατασκευαστεί η διακλάδωση προς Λουτράκι από την κύρια γραμμή Αθηνών - Κορίνθου, όπως προβλέπει ο νέος στρατηγικός σχεδιασμός από πλευράς ΟΣΕ.

Οι μη κατευθυνόμενες ερωτήσεις πρώην βουλευτών
Σχεδόν ταυτόσημες με τα ευεργετήματα και τα οφέλη για την κοινωνία του Λουτρακίου από την κατασκευή του έργου, εφορμούμενες από την βούληση και την πρόθεση της κοινωνίας, με σκοπό την επίτευξη βέλτιστων επιτευγμάτων ήταν οι ερωτήσεις που είχαν καταθέσει στην Βουλή δύο πρώην (σήμερα) βουλευτές πάλαι ποτέ κυβερνητικών κομμάτων, έτσι ώστε από την παρουσία τους να ωφεληθεί η κοινωνία του Λουτρακίου.
Γιατί, οι βουλευτές δεν είναι εκεί για να προωθούν και να υποστηρίζουν τα οικονομικά συμφέροντα, αλλά να εφευρίσκουν, δίνουν λύσεις και προωθούν ιδέες και προτάσεις προς το συμφέρον και όφελος της κοινωνίας. Εξάλλου, όλοι οι πολίτες πρέπει να αντιληφθούν και να λειτουργούν με γνώμονα ότι οι βουλευτές εκλέγονται από την ετυμηγορία των πολιτών. Κατά συνέπεια, ο κάθε πολίτης αυτό πρέπει να απαιτεί και να τους το επιβάλλει, εν αντιθέσει με όχι τα οικονομικά συμφέροντα, που έχουν ιδιοτέλεια, προκαλώντας σχεδόν στην πλειοψηφία των περιπτώσεων επιπτώσεις στην κοινωνία για να αποκομίσουν μεγαλύτερο κέρδος. Όπως για παράδειγμα στην περίπτωση του Ισθμού με την «Στάση των Οικονομικών Συμφερόντων» (τα συμφέροντα είναι αυτά που έχουν καταστρέψει την Ελλάδα) που αδιαφορούν και θέλουν να στραγγαλίσουν μια ολόκληρη κοινωνία, προκειμένου να μην εισέλθει ο προαστιακός σιδηρόδρομος στην πόλη του Λουτρακίου και αυτά να αποκομίσουν μεγαλύτερο κέρδος.
Να επανέλθουμε στους δύο πρώην βουλευτές, των οποίων οι ερωτήσεις απευθυνόντουσαν στους αρμόδιους υπουργούς της κυβέρνησης ενός εκάστου, με τις οποίες ζητούσαν την συνεργασία της κεντρικής διοίκησης με τον ΟΣΕ για τον ορθό σχεδιασμό σύνδεσης του Λουτρακίου με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο και της άντλησης κονδυλίων κατασκευής του έργου μέσω των χρηματοδοτικών εργαλείων του ΕΣΠΑ.
Πρόκειται για τους βουλευτές Κώστα Κόλλια της καταρρέουσας Νέας Δημοκρατίας της Συγγρού και του Πάνου Μπεγλίτη -πρώην υπουργού- του ενός βήματος πριν την διάλυσή του, ΠΑΣΟΚ.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το περιεχόμενο στήριξης της ερώτησης του καθενός, που στην ουσία εκφράζουν τα ίδια πράγματα με άλλη συλλογιστική δομημένα.

Κώστας Κόλλιας
«Η σχεδιαζόμενη λύση να κατασκευαστεί σταθμός στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος δεν εξυπηρετεί ούτε τις ανάγκες, ούτε τις αναπτυξιακές προοπτικές της πόλης του Λουτρακίου, και συναντά την καθολική αντίδραση της τοπικής κοινωνίας. Αίτημα και πρόταση κοινής αποδοχής, είναι η κατασκευή του σταθμού του Ισθμού στην διακλάδωση των γραμμών του προαστιακού για Λουτράκι (θέση Παράδεισος - Φιλοθέη). Αυτή η λύση διασφαλίζει την συνέχεια και την σύνδεση του σταθμού με την επέκταση της γραμμής προς Λουτράκι.
Επιπλέον, βρίσκει ομόφωνα, σύμφωνους όχι μόνο τους φορείς και τους πολίτες του Λουτρακίου, αλλά και τον ΟΣΕ, ο οποίος σε ίδιες κατηγορίες γραμμών (παρακαμπτήριες και τερματικές) Πανελλαδικά διαθέτει σταθμό επί του κόμβου, ώστε να εξασφαλίζεται η μετεπιβίβαση στα αρτηριακά τρένα και προς την αντίθετη φορά του σιδηροδρομικού άξονα.
Ενδεικτικά, αναφέρω την περίπτωση του σταθμού Οινόης - Χαλκίδας.»

Παναγιώτης Μπεγλίτης
«Το αίτημα της άμεσης σύνδεσης της πόλης του Λουτρακίου με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, συναντά την καθολική αποδοχή της τοπικής κοινωνίας και των παραγωγικών τάξεων της περιοχής.
Παρά τις κάποιες σκέψεις συγκεκριμένης χρονικής στιγμής, η επιλογή κατασκευής σταθμού στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος, χωρίς την πρόβλεψη κατασκευής διακλάδωσης και σύνδεσης με τον πολεοδομικό ιστό του Λουτρακίου, συναντά την καθολική αντίδραση της τοπικής κοινωνίας, αφού στερεί την ευρύτερη περιοχή από τις μεγάλες αναπτυξιακές δυνατότητες που διαθέτει και δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην υποστήριξη των τουριστικών της αναγκών, αλλά και στην ομαλή μεταφορά χιλιάδων επισκεπτών.»
Δοθέντων των προαναφερομένων, ποιός είναι τελικά ο λόγος που ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης κι αυτά τα πολιτικά πρόσωπα που κρύβονται πίσω του ως κατινίτσες, που δεν θέλουν να έλθει στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου ο προαστιακός σιδηρόδρομος κι αντ’ αυτής της προοπτικής προωθούν την «Στάση των Οικονομικών Συμφερόντων» τον στραγγαλισμό της τοπικής οικονομίας και κατ’ επέκταση της τοπικής κοινωνίας;
(300315)
Return top