Να κάνεις αυτό
που νομίζεις σωστό,
έστω κι αν ξέρεις ότι
θα σε κακολογίσουν.
Ο κόσμος είναι
κακός κριτής
κάθε καλού πράγματος.
Πυθαγόρας




ΚΟΥΙΖ 1

Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη, έχετε αντιληφθεί ότι σας βάζουν μπροστά να τρέχετε και να εκτίθεσθε για δύσκολα θέματα κι εκείνοι να μένουν στο απυρόβλητο; Δεν χρειάζεται κάποιος να είναι ο Αϊνστάιν για να το αντιληφθεί…
(270315)




ΚΟΥΙΖ 2

Η Club Hotel Loutraki S.A. έχει σκοπό να διαθέσει τα κεφάλαια που απαιτούνται για την εθελουσία αποχώρηση του προσωπικού ή θα αφήσει να σέρνεται η καταστροφή του Club Hotel Casino Loutraki;
(270315)




ΚΟΥΙΖ 3

Σε τί τιμές θα δοθούν από το Club Hotel Casino Loutraki τα δωμάτια στο γκρουπ από το Ισραήλ και σε τί τιμές είναι το πακέτο για την υπόλοιπη αγορά ενόψει των εορτών του Πάσχα;
(270315)




Είπαν… 1

«Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη, φαίνεται ότι η σκυτάλη της δημοτικής αρχής που σας επέστρεψε ο προκάτοχός σας Κώστας Λογοθέτης ήταν φορτωμένη με πολλούς ιούς. Άλλο ένα κακό, πέρα από τα ψέματα που έχετε κληρονομήσει από τον προκάτοχό σας, το καινούργιο που πληροφορείται το loutraki-press είναι ότι ″δεν έχετε και για όλα φταίνε οι συνεργάτες σας″. Καλά, τους συνεργάτες σας ποιός είναι αυτός που τους έχει φίλους, έμπιστους και κάνει παρέα; Δεν τους γνωρίζατε από πριν; Εσείς δεν τους επιλέξατε; Επομένως, φταίτε πρώτος εσείς και μετά οι άλλοι…»
(270315)




Είπαν… 2

«Κάποιοι ή φαίνεται ότι ξύπνησαν απότομα ή ήταν λαμόγια από πριν… Ας σταματήσουν να κάνουν προσωπικές μπίζνες με το μοναδικό κάλλος του τόπου. Ένας εξωραϊσμός ή βελτίωση ενός αναξιοποίητου κομματιού, δεν σημαίνει ότι κλείνεις τα μάτια και ανταλλάσσεις αυτή την αναπτυξιακή ενέργεια με κάτι πολλαπλάσια καταστροφικό και όπως θέλουν οι πληροφορίες -αν ευσταθούν(;)- με το αζημίωτο;»
(270315)




Είπαν… 3

«Το φίλα προσκείμενο στον Γιώργο Γκιώνη τοπικό συμβούλιο των Αγ. Θεοδώρων, να μην έλθει μόνον να μας πει ΄και να έχει απαίτηση να πιστέψουμε ότι ″πετάει ο γάιδαρος″, όπως πιστεύουν(;) οι ίδιοι…»
(270315)




ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΤΟ ΑΛΑΛΟΥΜ

ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΤΡΕΧΕΤΕ ΓΙΩΡΓΟ ΓΚΙΩΝΗ ΓΙΑ
ΤΗΝ «ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ»;

Σε καμία περίπτωση ο σταθμός «Ισθμός - μετεπιβίβαση» δεν μπορεί να αποτελέσει σταθμό κεντρικής εξυπηρέτησης του Λουτρακίου και η σκοπιμότητα του συνίσταται αποκλειστικά στην εξασφάλιση μετεπιβίβασης από την παρακαμπτήρια στην κύρια γραμμή.
Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει η μελέτη της On Truck Rail Systems Experts που είχε παραγγείλει στην προηγούμενη θητεία του ως δήμαρχος Λουτρακίου ο Γιώργος Γκιώνης, για την σκοπιμότητα έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου ή όχι.
Τι είναι λοιπόν αυτό που έχει αλλάξει από εκείνη την μελέτη και ο Γιώργος Γκιώνης τρέχει -με όλους τους άλλους που τον υποκινούν να κρύβονται από πίσω του κι εκείνος να εκτίθεται μόνος του- για την κατασκευή της «Στάσης των Οικονομικών Συμφερόντων» στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος που θέλουν να πνίξουν την οικονομία του δήμου, σε βάρος του «Σταθμού της Κοινωνίας» στο Λουτράκι;
Ας υπενθυμηθεί τί έλεγε εκείνη η μελέτη και ο κάθε πολίτης ας βγάλει τα συμπεράσματά του, γιατί ο Γιώργος Γκιώνης επιδιώκει λύσεις σε βάρος της πόλης που εξελέγη να υπηρετήσει.
«Μεσοπρόθεσμα, η οδική μετακίνηση στην απόσταση των 5 - 6 km, μεταξύ σταθμού Ισθμού -«Στάσης των Οικονομικών Συμφερόντων»- και πόλης Λουτρακίου -″Σταθμού της Κοινωνίας″- είναι αποθαρρυντικός παράγοντας για την χρήση του τρένου από το επιβατικό κοινό.
Υπάρχουν πολλά παραδείγματα τόσο διεθνώς όσο και στην χώρα μας που δείχνουν ότι, οι σιδηροδρομικοί σταθμοί που απέχουν παρόμοιες αποστάσεις από το πλησιέστερο οικιστικό κέντρο που καλούνται να εξυπηρετήσουν, ενώ σταδιακά απαξιώνονται και παρουσιάζουν ελάχιστη κίνηση (π.χ. Λιβαδειά, Κιλκίς, Μέγαρα αλλά ακόμη και ο σταθμός Κορωπί που εξυπηρετείται από τον προαστιακό, αλλά και το μετρό και απέχει μόλις 2 km από τον ομώνυμο οικισμό στα Μεσόγεια Αττικής).
Η τροφοδοτική λεωφορειακή συγκοινωνία και μόνον αδυνατεί να ικανοποιήσει τον υψηλό φόρτο των επιβατών από/προς Αθήνα/Αεροδρόμιο. Στις αιχμές το Λουτράκι χρειάζεται συρμούς μοναδιαίας χωρητικότητας τουλάχιστον 300 θέσεων, με δεδομένο ότι τη δεκαετία του ’90 οι συρμοί της παλαιάς μετρικής γραμμής Λουτρακίου - Αθηνών, αναχωρούσαν τις μέρες αιχμής από Λουτράκι υπερπλήρεις (σε διπλές και τριπλές συνθέσεις αυτοκινηταμαξών) με μεγάλο αριθμό επιβατών, μολονότι ο χρόνος διαδρομής μέσω της μονής μετρικής γραμμής ήταν περίπου 2 ώρες.
Για να ικανοποιηθεί αυτός ο φόρτος θα χρειάζονταν convoy λεωφορείων στην συμφορημένη τις ώρες αιχμής γραμμής Κιάτου - Αθήνας που θα φθάνουν πλήρεις στον σταθμό Ισθμού. Οι επιβάτες από Λουτράκι και την ευρύτερη περιοχή Ισθμού με κατεύθυνση την Αθήνα, οι οποίοι θα έχουν φτάσει στον, Ισθμό με λεωφορεία θα υπόκεινται και στην ταλαιπωρία να πρέπει να ταξιδέψουν όρθιοι, και με κίνδυνο της σωματικής τους ασφάλειας σε περίπτωση έκτακτού κινδύνου μέχρι την Αθήνα, κάτι που σταδιακά θα απαξιώσει εντελώς την επιλογή του προαστιακού. Τονίζεται ότι σε προαστιακές διαδρομές υψηλής ζήτησης και σχετικής μεγάλης απόστασης, η μετεπιβίβαση με λεωφορεία θεωρείται «ποινή» για τους μετακινούμενους αφού αποτελεί παράγοντα χρονοκαθυστέρησης.
Συμπερασματικά, η μόνη βιώσιμη περίπτωση εξυπηρέτησης του Λουτρακίου από τον προαστιακό είναι η κατασκευή του κλάδου κανονικής γραμμής Ισθμού - Λουτρακίου -«Σταθμού της Κοινωνίας»- (σύμφωνα και με τον σχεδιασμό του ΟΣΕ) και η διαμόρφωση των 3 σταθμών που προαναφέρθηκαν στην συγκεκριμένη μελέτη.
Μόνο με αυτή την προϋπόθεση ο προαστιακός σιδηρόδρομος μπορεί να συνεισφέρει αποτελεσματικά στην συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση του Λουτρακίου, την αποφόρτιση του την περίοδο των μεγάλων τουριστικών αιχμών, την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση του από τα Ι.Χ. και την απομείωση των αναγκών σε χώρους στάθμευσης.
Σύμφωνα δε με την υπ’ αρ. 302/2009 απόφαση του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου, προβλέπεται η προσαρμογή του δικτύου μέσα στο σώμα του οικισμού και η κατασκευή νέου τερματικού σταθμού στην οδό Αιγαίου, με ενδιάμεση στάση, τύπου τραμ στην οδό Παπανικολάου, καθώς και η κατασκευή σιδηροδρομικού σταθμού Ισθμού στη θέση Παράδεισος - Φιλοθέη (διακλάδωση των γραμμών προαστιακού προς το Λουτράκι).
(270315)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




Ο ΔΡΟΜΟΣ, ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ… ΑΛΛΑ Ο ΔΗΜΟΣ
ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΩΦΕΛΗΘΕΙ ΓΙΩΡΓΟ ΓΚΙΩΝΗ;

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Το νέο χόμπι του δημάρχου Λουτρακίου Γιώργου Γκιώνη, είναι οι οικοπεδοποιήσεις δημοσίων ή δημοτικών εκτάσεων για να τις εκμεταλλευθούν τα ιδιωτικά συμφέροντα;
Την προπερασμένη εβδομάδα συνεδρίασε εκτάκτως, το τοπικό συμβούλιο Αγ. Θεοδώρων με ένα σημαντικό θέμα στην ημερήσια διάταξή του για να γνωμοδοτήσει(!!!) Κρίνοντας δε, από την έκβαση της συζήτησης, ενδεχομένως το θέμα να εισήχθη προς συζήτησιν, καθ’ υπαγόρευσιν του Γιώργου Γκιώνη, όπως επεσήμαιναν στο loutraki-press πολιτικά πρόσωπα από τους Αγ. Θεοδώρους.
Το τόσο σημαντικό θέμα, αφορά αίτημα της μεγαλύτερης επιχείρησης της Πελοποννήσου και μίας από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα, της Motor Oil Hellas Α.Ε., η οποία ζητά να της δοθεί για ιδιωτική χρήση της, ενδεχομένως σ’ ένα βάθος χρόνου εκατονταετίας ή να το εξαγοράσει, το τμήμα της πρώην Παλαιάς Εθνικής οδού Αθηνών - Κορίνθου που διέρχεται μέσω των εγκαταστάσεών της. Για την ιστορία το θέμα είχε γίνει απόπειρα να συζητηθεί περίπου ένα χρόνο πριν, από τον τέως δήμαρχο Κώστα Λογοθέτη, αλλά επειδή δεν είχε ενημερωθεί κανείς από ιδιοκτήτες παρακείμενων ιδιοκτησιών της παραχώρησης της πάλαι ποτέ Εθνικής οδού στην Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου, προεβλήθησαν ισχυρότατες αντιδράσεις, λόγω προεκλογικής περιόδου το θέμα «πάγωσε» και ο πρόθυμος για όλα δήμαρχος έσπευσε να το «καθαρίσει» εν ριπή οφθαλμού.
Ο Γιώργος Γκιώνης -συνοδευόμενος από τον διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου Λουτρακίου Δημήτρη Μακρίδη- παρευρέθη στη συνεδρίαση, επιχειρηματολόγησε λέγοντας «δεν μπορώ να πω τους λόγους δημόσια» κι έπεισε(:::) το συμβούλιο για την αναγκαιότητα λήψης της απόφασης μετατροπής από εθνική σε δημοτική οδό του συγκεκριμένου τμήματος του δρόμου, έτσι ώστε το θέμα να έλθει στο δημοτικό συμβούλιο του δήμου Λουτρακίου, προκειμένου να πάρει -δεδομένη- κι εκείνο την απόφασή του - τα δίνουμε όλα αβασάνιστα, για να προωθηθεί το θέμα στην Αποκεντρωμένη Περιφέρεια Πελοποννήσου - Δυτικής Ελλάδας - Ιονίου.
Οι παρευρισκόμενοι ρώτησαν και τον Δημήτρη Μακρίδη να τοποθετηθεί, ο οποίος περιορίστηκε να πει ότι δεν είναι ωραίο θέαμα…
Τα παραπάνω αφορούν την έλλειψη πολιτικής σοβαρότητας για την αντιμετώπιση του θέματος.
Ωστόσο, το αίτημα της Motor Oil Hellas Α.Ε. όπως τεκμαίρεται, είναι μείζον για την λειτουργικότητα της εταιρείας και δικαιολογημένα μια επιχείρηση αυτού του διαμετρήματος δικαιολογημένα το διεκδικεί. Η επιχείρηση από την πλευρά της πολύ ορθά πράττει.
Το ζητούμενο είναι, τι πράττουν τα «παιδιά του δήμου» κι εν προκειμένω ο Γιώργος Γκιώνης. Κανείς δεν γνωρίζει τί έχει συζητήσει κατ’ ιδίαν και αυτό που έχει σημασία είναι τί και πώς θα ωφεληθεί ο δήμος Λουτρακίου. Στο πλαίσιο αυτό, στο προσεχές δημοτικό συμβούλιο ο Γιώργος Γκιώνης θα πρέπει κι επιβάλλεται να τοποθετηθεί λέγοντας ότι εκχωρούμε την δημοτική οδό υπό αυτές τις προϋποθέσεις και ως αντισταθμιστικό όφελος για το συγκεκριμένο τμήμα του δρόμου ο δήμος Λουτρακίου ή οι Αγ. Θεόδωροι θα έχουν έσοδα της τάξης των Χ χιλιάδων ευρώ, τα οποία μετά από κάποιο χρονικό διάστημα θα αναπροσαρμόζονται ετησίως.
Αναμένονται λοιπόν να δημοσιοποιηθούν τα αποτελέσματα των διαπραγματεύσεων που πραγματοποίησε ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης κι ας ελπίσουμε ότι δεν πρόκειται για «τύπου μνημόνιο» σαν κι αυτά που επέβαλε η τρόικα στις δύο προηγούμενες ελληνικές κυβερνήσεις κι εκείνες εκτελούσαν διαλύοντας την κοινωνική συνοχή.
Η προηγούμενη αναφορά έχει την μεταφορική έννοια να μην διεκδίκησε τίποτα ο Γιώργος Γκιώνης και απλά να συμφώνησε σε ότι του εζητήθη με τα όποια ανταλλάγματα ήθελε αφ’ εαυτού να παραχωρήσει η εταιρεία.
(270315)
Return top