Εμείς κανέναν δεν μισούμε.
Αφήστε μας ν’ αγαπάμε
τον κόσμο,
να σας αγαπάμε.
Εμείς εχθρό δεν έχουμε
παρά μόνο εκείνον που
δεν σέβεται τον άνθρωπο.
Γιάννης Ρίτσος




ΚΟΥΙΖ 1

Όταν θα κελαηδήσει το… πουλάκι και βγουν στην φορά ποιοί κάνανε τις χοντρές αρπαχτές, τότε θα δούμε πόσο κύριοι είναι και που οφείλεται αυτή η ευθιξία τους που δήθεν θίγεται η τιμή και υπόληψή τους;
(250315)




ΚΟΥΙΖ 2

Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη πότε έχετε σκοπό να αποκαταστήσετε τους δασικούς δρόμους Παναγία Φανερωμένη - Πίσσια και Παναγία Φανερωμένη - Λουτράκι που τους έχει καταστρέψει το ράλι και είναι προσπελάσιμοι Μόνον με τρακτέρ; Γνωστή η ευαισθησία σας για το βουνό, αλά έχετε σκεφθεί αν παρ’ ελπίδα πιάσει μια φωτιά τι έχει να γίνει; Γιατί δεν ζητάτε βοήθεια από την Σχολή Μηχανικού που είναι πρόθυμη να την παράσχει στο δήμο και όχι στις ιδιωτικές περιουσίες;
(250315)




ΚΟΥΙΖ 3

Αληθεύει η φημολογία των τελευταίων ημερών στο Club Hotel Casino Loutraki ότι ο διαχειριστής και γενικός διευθυντής Βασίλης Τσολέκας προτίθεται να αποχωρήσει; Αν η φημολογία ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τις γνώσεις που έχει, τί είναι αυτό που κάνει τον Βασίλη Τσολέκα να παραιτηθεί; Ή τελικά είναι απειλές παραίτησης για να ακούγεται η «οργή» του στην Βουκουρεστίου;
(250315)




Είπαν… 1

«Κοροϊδεύουν τον κόσμο όσοι ισχυρίζονται ότι τα έχουν βρει και έχουν συμφωνήσει στα μισθολογικά με το Σωματείο Εργαζομένων Καζίνο Λουτρακίου (ΣΕΚΑΛ), δεδομένου ότι οι συνδικαλιστές δεν συμφωνούν και είναι κάθετα αντίθετη στη φτωχοποίηση που υπόκεινται σήμερα οι συνάδελφοί τους. Ενημερωτικά, αναβλήθηκε και αναμένεται να επαναπροσδιορισθεί η τριμερής στο υπουργείο Εργασίας, στην οποία προσέφυγε το ΣΕΚΑΛ, κατά του Club Hotel Casino Loutraki
(250315)




Είπαν… 2

«Εξοργισμένοι οι καλοί πελάτες του πεντάστερου ξενοδοχείου του Club Hotel Casino Loutraki με τις γκάφες που γίνονται στη διαχείριση της διοίκησης και ειδικότερα που κλείνουν το εστιατόριο Neptune του χώρου των παιγνίων και στέλνουν τον κόσμο στο έξω εστιατόριο του Deep Blue, όπου επικρατεί ο πανικός. Οι εργαζόμενοι γι’ αυτές τις επιλογές στοχοποιούν τον διευθυντή του ξενοδοχείου και το αποδίδουν στην έλλειψη της απαιτούμενης επάρκειας να ανταποκριθεί αυτών των απαιτήσεων. Γι’ αυτό λένε έχουν διαλυθεί τα πάντα και καθημερινά βαδίζουμε από το κακό στο χειρότερο. Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν στο loutraki-press ότι με τη στάση τους προσπαθούν να υποβαθμίσουν ότι ακόμα ανθίσταται και παραμένει όρθιο. Οι εργαζόμενοι λένε «ενδεχομένως να εξυπηρετούνται σκοπιμότητες και τα πάντα ενδεχομένως να είναι μεθοδευμένα προς την καταστροφή.»
(250315)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




ΤΟ ΔΙΑΡΚΕΣ «ΕΓΚΛΗΜΑ» ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΜΕ
ΤΟΝ… ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Ο πολίτης που επιθυμεί να παίξει το ρόλο του πολιτικού, αναλαμβάνει αυτήν την πρωτοβουλία γιατί θεωρητικά διαθέτει την δυνατότητα να προβλέπει στο μέλλον και να έχει όραμα που θα αναπτύξει τον τόπο του, μπορεί να αξιολογεί και να επιλέγει καλύτερα από τον μέσο πολίτη ποιό είναι το συμφέρον για τον τόπο του, το οποίο θα ευνοήσει και θα βελτιώσει το επίπεδο της κοινωνίας που προθυμοποιείται να υπηρετήσει, χωρίς να του το ζητήσει κανείς.
Τις τέσσερις τελευταίες δεκαετίες η εμπειρία της ελληνικής κοινωνίας είναι εκ διαμέτρου αντίθετη από το παραπάνω αξίωμα. Αυτό ενδεχομένως, να παραπέμπει σε ιδιοτελείς σκοπιμότητες, κάτι άλλωστε που διαπιστώνουμε καθημερινά να ηχεί στα ώτα μας από την κεντρική πολιτική σκηνή, που ως ιός έχει εξαπλωθεί σε σχεδόν ολόκληρη την χώρα και μολύνει πρόσωπα που υπό άλλες συνθήκες δεν θα τολμούσαν να προβούν σε τέτοιου είδους ενέργειες.
Στα καθ’ ημάς, αυτό που παρατηρείται και διαπιστώνεται μεταξύ των ταγών την τελευταία εικοσαετία, είναι ποιός θα συμβάλλει το λιγότερο θετικά για το μέλλον αυτού του τόπου, δεδομένων δε των εξελίξεων της κοινωνίας που τρέχουν με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από αυτό που οι ίδιοι έχουν την δυνατότητα να αντιληφθούν, η εν κατακλείδι παρουσία τους μάλλον προς ζημιογόνα αξιολογείται.
Όπως για παράδειγμα, το έργο έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου, που ο νυν δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης με τις αρνητικές τοποθετήσεις του για την προοπτική του τόπου, το έχει φέρει -μαζί με την «στάση πληρωμών» του Club Hotel Loutraki S.A. προς την Λουτράκι Α.Ε. είναι δύο κορυφαία θέματα για τον τόπο- στην επικαιρότητα, που υπό κανονικές αναπτυξιακές συνθήκες, θα είχε συνδέσει το Λουτράκι με την πρωτεύουσα των περίπου 5.000.000 κατοίκων από το 2002, επί δημοτικής αρχής του Παύλου Παύλου. Τότε, που… έπαιζαν τις «κουμπάρες» από του Θρουβάλα, στον Γερμανικό δρόμο, ή τον παλιό σταθμό του Ισθμού, με την ΕΡΓΟΣΕ και τα στελέχη της εταιρείας απηυδισμένα να λένε: «Θα το ανεβάσουμε και στα Γεράνεια να βλέπει ο κόσμος την θέα…» Φυσικά, η τοπική οικονομία του Λουτρακίου στη διαδρομή αυτή των 23 ετών έχει χάσει πάρα πολλές δεκάδες εκατομμυρίων ευρώ τζίρου, ενώ σήμερα, που τα πάντα είναι έτοιμα και ολοκληρωμένα για την κατασκευή του έργου, διαπιστώνουμε οι απανταχού ταγοί - εκτός εξαιρέσεων, αμετανόητοι, να προωθούν και να θέλουν να πείσουν, με την κατασκευή ως ωφελιμότερης της «Στάσης των Οικονομικών Συμφερόντων» στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος στον Ισθμό Κορίνθου, έναντι του αυτονοήτως ωφελιμότερου «Σταθμού της Κοινωνίας» στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου.
Την αδυναμία των ταγών του τόπου μας να κοιτάξουν μπροστά και να διαγνώσουν τα ωφελιμότερα του τόπου για το μέλλον, έτσι ώστε να προβληματισθεί ο καθένας για τις επιπτώσεις των μέχρι σήμερα πολιτικών, αναδεικνύουν με τον πιο παραστατικό τρόπο οι επισημάνσεις της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου δια του επικεφαλής της Δημήτρη Καραπατά στις 20 Μαΐου 2013 στο περιφερειακό συμβούλιο Πελοποννήσου, παρόντος του τέως δημάρχου Κώστα Λογοθέτη που βρισκόταν εκεί να υπερασπισθεί ιδιωτικά οικονομικά συμφέροντα, που μόλις άκουσε να τσαλακώνουν την βούληση της κοινωνίας που υποτίθεται ότι εκπροσωπούσε, το κατάπιε χωρίς να αντιδράσει!
Ας δούμε αναλυτικά τις επισημάνσεις που έγιναν από έναν φορέα των πολιτών που έχει την δυνατότητα να προβλέπει στο μέλλον, εν αντιθέσει με τα πολιτικά πρόσωπα που είτε αδυνατούν και είναι κατώτερα των περιστάσεων, είτε σκόπιμα δεν θέλουν και δεν προώθησαν ή προωθούν ενέργειες και δράσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη του δήμου Λουτρακίου.
Κλείσιμο μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων, ξενοδοχείων και καταστημάτων στην περιοχή του Λουτρακίου.
Αύξηση της ανεργίας στην περιοχή και μεγαλύτερη εξάρτηση των πολιτών από το καζίνο, το οποίο ελλείψει πελατείας θα απολύσει προσωπικό ή θα μειώσει τις ημέρες εργασίας και κατ’ επέκταση τις αποδοχές των εργαζομένων του.
Το Club Hotel Casino Loutraki στον δήμο Λουτρακίου θα καταβάλλει μόνον το ελάχιστο εγγυημένο μέρισμα κερδών (σήμερα αρνείται να καταβάλλει και αυτό) με αποτέλεσμα να γίνονται ελάχιστα και μικρής σημασίας, έργα στον δήμο μας.
Το νεόχτιστο, απαστράπτον και ακριβοπληρωμένο Loutraki Thermal Spa να μην έχει τις απαιτούμενες λούσεις που χρειάζεται για να είναι βιώσιμο, με αποτέλεσμα να δοθεί αντί πινακίου φακής σε ιδιώτες.
Το κυκλοφοριακό θα συνεχίζει να διαιωνίζεται και να ταλανίζει σε ώρες αιχμής τους πολίτες, υποβαθμίζοντας την ποιότητα ζωής τους.
Τα άτομα με ειδικές ανάγκες θα είναι αποκλεισμένα από μέσα σταθερής τροχιάς που διαθέτουν την κατάλληλη υποδομή για να τους μεταφέρουν στον προορισμό τους.
Το ΚΤΕΛ θα συνεχίζει να μονοπωλεί προς όφελος του και εις βάρος του ανταγωνισμού και των πολιτών, τις επιβατικές μεταφορές για Αθήνα.
Οι τιμές όλων των ιδιοκτησιών λόγω του πλήγματος στην επισκεψιμότητα θα καταβαραθρωθούν.
Χωρίς τα αναγκαία έργα μετατροπής της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής σε γραμμή προαστιακού με την ταπείνωση της ερυθράς εντός του νέου σχεδίου πόλης στο Λιβαδάκι, δεν θα μπορεί να υλοποιηθεί η επέκταση του νέου ΓΠΣ.
Η νεολαία του Λουτρακίου που σπουδάζει στην Αθήνα, θα είναι αποκλεισμένη από οικονομική, σύγχρονη και γρήγορη μετακίνηση, με αρνητικό αποτέλεσμα οι οικογένειες να πληρώνουν για έξοδα στέγης και σίτισης, ώστε να διαμένουν στην Αθήνα.
Ο δήμος που θα μπορούσε εύκολα να είχε αποκτήσει διαδημοτική συγκοινωνία, ανάμεσα στους δημότες του Λουτρακίου και των Αγ. Θεοδώρων, ενώ τώρα χωρίς τον προαστιακό στο Λουτράκι, συγκοινωνιακά είναι διχοτομημένος.
Λαμβανομένων υπόψη των παραπάνω επισημάνσεων, ας αναλογισθούν όλοι γιατί η κατάσταση στο Λουτράκι έχει φθάσει εδώ που είναι σήμερα, με την πόλη να θυμίζει βομβαρδισμένο τοπίο!
(250315)
Return top