ΚΟΥΙΖ 1

Είναι αλήθεια η υγειονομική βόμβα στο Club Hotel Casino Loutraki; Τί έχει να πει η διαχειρίστρια εταιρεία Club Hotel Loutraki S.A. ή δεν έχει γνώση του θέματος;
(160315)




ΚΟΥΙΖ 2

Όταν κάποιος ταγός έχει ως σκοπό του την υποβοήθηση των ιδιοτελών σκοπιμοτήτων του, πώς είναι δυνατόν να ασχοληθεί με το γενικότερο καλό και να παρέχει λύσεις που ενδεχομένως να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στον ίδιο;
(160315)




ΚΟΥΙΖ 3

Όλοι εσείς οι υπερπατριώτρες του δημοτικού συμβουλίου Λουτρακίου, μήπως θα πρέπει να ψηφίσετε να μετατραπεί σε οικόπεδο και η Λίμνη Βουλιαγμένης για να εξυπηρετηθούν οι ημέτεροι του καθεστωτικού συστήματος;
(160315)




Είπαν… 1

«Ετοιμασθείτε για έγγραφο βόμβα που θα αναγκάσει πλέον και την Δικαιοσύνη να κινηθεί, έτσι ώστε να υπάρξει αυτεπάγγελτη παρέμβαση. Νομικοί κύκλοι εκτιμούν ότι η πολυεπίπεδη κινητικότητα εξ Αθηνών δεν θα επιτρέψει το θέμα να περάσει αβρόχοις ποσί…»
(160315)




Είπαν… 2

«Οι επιχειρηματίες του παραλιακού μετώπου θα πρέπει να αναλάβουν  τις ευθύνες τους, γιατί τελικά είναι αυτοί που θα αποβούν ζημιωμένοι. Πλανώνται πλάνην οικτράν, για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεών τους αν επαφίενται στις άνευ προοπτικής προτάσεις για ουσιαστική αντιμετώπιση του θέματος και πιστεύουν τα καμώματα των πολιτικών! Να ελπίσουμε να δοθεί παράταση για το φετινό καλοκαίρι και Οκτώβριο ή Νοέμβριο θα γίνει… το γαία πυρί μειχθήτω.»
(160315)




Είπαν… 3

«Όπως τα διάφορα συμφέροντα με την εξόφθαλμη ιδιοτελή σκοπιμότητα κάνουν τα πάντα και μπλοκάρουν τεχνηέντως την προοπτική να μην έλθει ο προαστιακός στο Λουτράκι, έτσι από την άλλη υπάρχουν ιδιοτελή συμφέροντα, γιατί ενδεχομένως οραματίζονται κάτι άλλο, που δεν θέλουν την «παράγκα». Κατά συνέπεια, θα είναι αυτοί που θα μπλοκάρουν και την καταστροφική απόφαση σε βάρος της προοπτικής και του μέλλοντος του Λουτρακίου.»
(160315)





ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




Η… ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΚΣΑΕΤΙΑ
ΓΙΩΡΓΟΥ ΓΚΙΩΝΗ - ΠΑΥΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ - ΚΩΣΤΑ ΛΟΓΟΘΕΤΗ

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Μετά το θέατρο του παραλόγου με την «παράγκα» της παραλίας που δεν κάνει τίποτα περισσότερο ή λιγότερο από το να επιβεβαιώνει τις απόψεις του loutraki-press ότι οι ταγοί του τόπου δεν ενδιαφέρονται και μέλημά τους δεν είναι, δεν έχουν καν στο μυαλό τους, ως ενδιαφέρον και προτεραιότητά τους την ουσιαστική ανάπτυξη και τη θετική προοπτική του τόπου.
Διαχρονικά, ειδικότερα τις δύο τελευταίες δεκαετίες, δεν έχει γίνει κάτι με σχεδιασμό, προσανατολισμό, στόχευση και σκοπό για να επωφεληθεί ο τόπος και οι κάτοικοι του. Δυστυχώς, όλα γίνονται για το θεαθήναι και προς τέρψιν του φιλοθεάμονος κοινού, χωρίς καν να προστατεύονται στοιχειωδώς τα συμφέροντα του τόπου. Κατά περίεργο τρόπο οι υπερβάσεις είναι καθεστώς, γίνεται σκυταλοδρομία, ποιος είναι ο περισσότερο «έξυπνος» από τον προηγούμενο του και φυσικά αυτό που κυριαρχεί είναι η συγκάλυψη και το κουκούλωμα, μόλις πέσει η σκόνη από τη δήθεν «έκρηξη» για την πολιτική καταδίκη στου προκατόχου στα όμματα των «ιθαγενών».
Το loutraki-press από την ανάληψη των καθηκόντων του Γιώργου Γκιώνη και στο δήμο Λουτρακίου έκανε λόγο για την οριζόντια αλληλοσυγκάλυψη Γιώργου Γκιώνη - Παύλου Παύλου - Κώστα Λογοθέτη. Αυτό, όμως, χρειάζεται και την επεξήγησή του για τους αδαείς, προκειμένου να αντιληφθούν πως γίνεται το παιχνίδι, πως ρίχνουν στάχτη στα μάτια ή το πιο γνωστό «χάντρες και καθρεπτάκια» για να μην μπορεί ο απλός ψηφοφόρος να αντιληφθεί το… μπιλιάρδο στην πλάτη του.
Το 2007 ο Γιώργος Γκιώνης προκάλεσε έρευνα του Σώματος Ορκωτών Λογιστών (ΣΟΛ) στην τότε ΔΑΕΤ νυν Λουτράκι Α.Ε., όπου διαπιστώθηκαν υπερβάσεις 62%, όταν ο νόμος επιτρέπει 50%, από τον αρχικό προϋπολογισμό ενός έργου και εν προκειμένω αφορούσε το δημαρχείο Λουτρακίου. Την βόμβα, ο Γιώργος Γκιώνης την είχε ρίξει το 2007 σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, σηκώθηκε η πολιτική «σκόνη» και μόλις έκατσε, τα πάντα ξεχάσθηκαν και η υπόθεση οδηγήθηκε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Το 2008, το πόρισμα του ΣΟΛ με κάποιο τρόπο έφθασε στo loutraki-press και ο γράφων το κατέθεσε, ως όφειλε στην Δικαιοσύνη με μηνυτήρια αναφορά. Η Εισαγγελία Κορίνθου αντέδρασε και κάλεσε προς κατάθεση τον τότε δήμαρχο Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη, να διευκρινίσει τι συμβαίνει ο οποίος ισχυρίσθηκε ότι εμπλέκονται πολιτικά πρόσωπα και δεν υπάρχει λόγος να βρεθούν κατηγορούμενοι. Η μηνυτήρια αναφορά διαβιβάσθηκε τότε στην Εισαγγελία Ναυπλίου και με απόφαση του τότε προϊσταμένου η υπόθεση μπήκε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Ένα σκάνδαλο, ένα έγκλημα, με κατάφωρη παραβίαση της κείμενης νομοθεσίας, υπέρβαση δημοσίων επενδύσεων κατά 62%, με την υπόδειξη του Γιώργου Γκιώνη μπήκε στο αρχείο!!!
Το 2011 δήμαρχος Λουτρακίου και πρόεδρος - διευθύνων σύμβουλος της Λουτράκι Α.Ε. ανέλαβε ο Κώστας Λογοθέτης. Είχε επαγγελθεί την πλήρη διαφάνεια και να ρίξει άπλετο φως στο παρελθόν, αποκαλύπτοντας και δίνοντας στη δημοσιότητα τα πάντα προκειμένου να ενημερωθεί η κοινή γνώμη. Η ευκαιρία του δόθηκε κι εκείνος την «έπνιξε» με πραξικοπηματικές ενέργειες, επιχειρώντας να θέσει κι αυτός με τη σειρά του την «Γνωμοδότηση Τσοβόλα» στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Έχουν πέσει πάνω λυτοί και δεμένοι, αλλά η υπόθεση συνεχίζεται αταλάντευτα και θα δημοσιοποιηθεί σε κάθε επίπεδο και οποιοδήποτε βαθμό! Παράλληλα, ο Κώστας Λογοθέτης κατηγορούσε τον προκάτοχό του Γιώργο Γκιώνη για υπερβάσεις στην κατασκευή του Loutraki Thermal Spa (LTS), το Δημοτικό Κολυμβητήριο Λουτρακίου, το νέο ΚΕΠ. Καταγγελίες για τις οποίες δεν σταμάτησε να εκστομίζει σε ολόκληρη τη διάρκεια της θητείας του, αλλά δεν έκανε για κάποια εξ αυτών κάτι, έτσι ώστε να επιβεβαιώσει του λόγου του το αληθές. Απεναντίας, μάλιστα, παρέλαβε το έργο του LTS, είχε ισχυρισθεί ότι όλα είναι καλώς καμωμένα, αλλά συνέχισε εκ των υστέρων να τον κατηγορεί και πάλι, αγγίζοντας τα όρια της γραφικότητας. Υπερβάσεις, είχαν γίνει σε όλα τα έργα, αλλά άκρα του τάφου σιωπή. Σε όλα τα έργα ήταν το ίδιο πολιτικό πρόσωπο που είχε προστατέψει ο Γιώργος Γκιώνης να μην βρεθεί κατηγορούμενο στην Δικαιοσύνη.
Πέρυσι τον Σεπτέμβριο, είχε προηγηθεί από τον περασμένο Ιούνιο η ανάληψη της διοίκησης της Λουτράκι Α.Ε., ανέλαβε εκ νέου την δημοτική αρχή, αλλά κανείς δεν άκουσε τι παρέλαβε και ποια ήταν η κατάσταση των δημόσιων - δημοτικών οικονομικών. Ο Γιώργος Γκιώνης έχει επιλέξει να μην δίνει καμία αναφορά σε κανέναν, αλλά από έναν πρώτο υπολογισμό και μία πρώτη ανάγνωση, σύμφωνα με τις ανελαστικές δαπάνες προκύπτει μία τρύπα στην Λουτράκι Α.Ε. γύρω στα € 5 εκατ. Σε γνώση του loutraki-press δεν είναι γνωστές ποιές δαπάνες έκτακτες ή μη έχουν γίνει πέραν των ελαστικών, αλλά ο Γιώργος Γκιώνης επέλεξε να αφήσει τα πάντα στο σκότος για να μην γνωρίζει η τοπική κοινωνία τι πραγματικά έχει γίνει, θεωρώντας ενδεχομένως ότι είναι καλύτερο να πλανώνται σκιές.
Έτσι λοιπόν, πολλές οι καταγγελίες, αλλά τίποτα δεν αποκαλύπτεται και τα πολιτικά πρόσωπα αντιστέκονται και «πνίγουν» - συγκαλύπτουν ότι είναι να δει το φως της δημοσιότητας, θεωρώντας ότι οι «ιθαγενείς» του τόπου δεν πρέπει να γνωρίζουν.
Αυτή είναι η οριζόντια συγκάλυψη μεταξύ Γιώργου Γκιώνη - Παύλου Παύλου - Κώστα Λογοθέτη - Γιώργου Γκιώνη.
Όσον αφορά το σκάνδαλο με το Πόρισμα του ΣΟΛ θα ανοίξει εκ νέου, ενώ και η Γνωμοδότηση Τσοβόλα δεν πρόκειται να σταματήσει όποιος κι αν παρέμβει.
Είναι υποχρέωση προς την τοπική κοινωνία και όσους κινούνται ανιδιοτελώς και με γνώμονα το συμφέρον του τόπου να ενημερωθούν και να πληροφορηθούν ενδελεχώς τι πραγματικά έχει συμβεί με τη διαχείριση και πώς έχει γίνει αυτή στα δημόσια - δημοτικά οικονομικά του Λουτρακίου.
(160315)




ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ
ΚΑΙ Ο «ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΣ» ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΓΚΙΩΝΗ

Του Δημήτρη Καραπατά*

Με τον νέο προαστιακό σιδηρόδρομο αναβαθμίζεται ο ρόλος της Κορινθίας και ιδιαίτερα της περιοχής που ορίζεται από τα οικιστικά συγκροτήματα Λουτρακίου  Ισθμίας - Αγ.Θεοδώρων, Κορίνθου κ.λπ., και επιπλέον δε η συγκεκριμένη περιοχή καθίσταται ζωτικός χώρος επέκτασης της ενδοχώρας άμεσης επιρροής του ευρύτερου πολεοδομικού συγκροτήματος της πρωτεύουσας.
Τα πιο πάνω επισημαίνει στην έκθεσή της η μελετητική εταιρεία On Truck, (εξειδικευμένη για μελέτες σιδηροδρομικού αντικειμένου) σε μελέτη η οποία είχε εκπονηθεί κατόπιν παραγγελίας του νυν ως τέως δημάρχου Γιώργου Γκιώνη, με συνέπεια να μην τον ικανοποιήσει κι έκτοτε να επιχειρεί να την… αποϋλοποιήσει… Η On Truck με μεγάλη σαφήνεια περιγράφει ποια είναι τα ευεργετήματα για το Λουτράκι, αλλά δυστυχώς στην πόλη, δεν ιδρώνει το αυτί των ταγών του τόπου, όταν πρόκειται για εργαλεία που θα φέρουν ανάπτυξη και θα χαράξουν προοπτική.
Το γεγονός αυτό σημαίνει ότι η περιοχή μετατρέπεται σε ένα κατ’ εξοχήν προνομιακό προάστιο της Αθήνας, με καταλυτικές συνέπειες στους τομείς (αύξησης) της αξίας γης και ακινήτων στην ευρύτερη ζώνη επιρροή του προαστιακού, που σε συνδυασμό με τα φυσικά πλεονεκτήματα της περιοχής (φυσική ομορφιά, σημαντικό απόθεμα γης για οργανωμένη οικιστική και πολεοδομική ανάπτυξη σε αρμονία με το φυσικό περιβάλλον και τους άλλους διαθέσιμους πόρους της περιοχής), θα συντελέσει σε μια προνομιακή χωροταξιακή ανάπτυξη με:
δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και επενδυτικών ευκαιριών μέσω δημιουργίας υπερτοπικών πόλων έλξης δραστηριοτήτων,
ανάπτυξη περιοχών πρώτης κατοικίας υψηλής ποιότητας,
προσέλκυσης μεγάλης τουριστικής κίνησης και κίνησης επισκεπτών εσωτερικού τουρισμού μέσω του νέου προαστιακού σιδηροδρόμου, χωρίς δυσμενείς συνέπειες κυκλοφοριακής συμφόρησης και επιδείνωσης του προβλήματος στάθμευσης στο ήδη κορεσμένο θέρετρο του Λουτρακίου.
Η σημαντική μείωση του χρόνου διαδρομής σε συνδυασμό με την πύκνωση των δρομολογίων μεταξύ Αθηνών - Αεροδρομίου με το Λουτράκι σε συνδυασμό με τη δυνατότητα άμεσης μετεπιβίβασης στο Μετρό της Αθήνας, με το ίδιο εισιτήριο, θα συντελέσει σε μια συγκοινωνιακή επανάσταση για το Λουτράκι με ευεργετικές συνέπειες για ολόκληρη την περιοχή του.
Αυτή η σύνδεση είναι ζωτικής σημασίας για την πόλη του Λουτρακίου, δεδομένου ότι πέρα από τους προφανείς λόγους συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης και οικονομικής ανάπτυξης, υπάρχουν και ισχυροί λόγοι που αφορούν την εμβέλεια και ελκυστικότητα του Λουτρακίου ως μεγάλου διεθνούς τουριστικού θερέτρου και προορισμού.
Συνεπώς, θα πρέπει να προχωρήσει το ταχύτερο δυνατόν η επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, με βάση τον σχεδιασμό του ΟΣΕ, δηλαδή με την μετατροπή της σημερινής μετρικής γραμμής Ισθμού - Λουτρακίου σε κανονική και την δημιουργία νέων σταθμών στο Ισθμό και στο Λουτράκι.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η μελέτη επιβατικής ζήτησης για την ανάπτυξη του προαστιακού σιδηροδρόμου (TRADEMCO - ΟΣΕ) έδειξε ότι για το 2010 η ημερήσια επιβατική ζήτηση του προορισμού κόμβος Ισθμός - Λουτράκι, ανέρχεται σε 3.590 άτομα, υψηλότερη σε σύγκριση με τον προορισμό Οινόη - Χαλκίδας ή Οινόης - Θήβας με 2.890 και 2.170 άτομα αντίστοιχα που σήμερα λειτουργούν.

* Ο Δημήτρης Καραπατάς, είναι επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου.
(160315)
Return top