ΚΟΥΙΖ 1

Πώς πετάγατε τόσα χρόνια τα χρήματα για αφαλατώσεις κ.λπ. για την κάλυψη των δήθεν αναγκών σε ποσότητες ύδατος τόσο στους Αγ. Θεοδώρους, όσο και στους οικισμούς; Μήπως πρέπει να συνταχθεί τεκμηριωμένος φάκελος και να κατατεθεί στην Εισαγγελία Κορίνθου για διασπάθιση δημοσίου χρήματος;; Η εμπεριστατωμένη έρευνα της ΔΕΥΑΛ απέδειξε ότι οι ποσότητες ύδατος επαρκούν για την κάλυψη των αναγκών του χωριού και των οικισμών του.
(200714)




ΚΟΥΙΖ 2

«Υπηρεσιακέ» δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη μαζί με τον αντιδήμαρχο Καθαριότητας Θανάση Μουζάκη καλές οι βόλτες με το τζιπ της Πολεοδομίας που την έχετε αφήσει χωρίς αυτοκίνητο και δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της υπηρεσίας;
(200714)




ΚΟΥΙΖ 3

Γιατί οι πολίτες του δήμου Λουτρακίου όταν ακούνε το ονοματεπώνυμο αντιδημάρχων ή δημοτικών συμβούλων της «υπηρεσιακής» δημοτικής αρχής του Κώστα Λογοθέτη τινάζουν τη σκούφια τους;
(200714)




Είπαν… 1

«Εργαζόμενοι της Λουτράκι Α.Ε. που παραμένουν απλήρωτοι για τρεις μήνες, συναντούν στο δρόμο -αν και δεν είναι ψηφοφόροι του- το νέο πρόεδρο της εταιρείας Γιώργο Γκιώνη και του δίνουν συγχαρητήρια που άφησε εκτός Δ.Σ. τον "υπηρεσιακό" δήμαρχο Κώστα Λογοθέτη και τα "εξαπτέρυγά" του. Μπορείτε να φαντασθείτε την καταστροφή που βίωναν οι εργαζόμενοι της εταιρείας; Πάντως, έστω κι αν ο Γιώργος Γκιώνης θέλει να υποθάλψει τη συγκεκριμένη κατάσταση, θα πάρει φωτιά το "σκαμνί της Θέμιδας", ενώ υπό αυτές τις συνθήκες, τα πράγματα δεν θα είναι ρόδινα και για το νέο πρόεδρο της εταιρείας. Ας ελπίσουμε ότι η πλειοψηφία του Γιώργου Γκιώνη δεν ακολουθήσει την πεπατημένη ή ανάλογη αυτής του Κώστα Λογοθέτη.»
(200714)




Είπαν… 2

«Βρωμάει και ζέχνει το Λουτράκι, οι κάδοι απορριμμάτων δεν πλένονται όπως πρέπει και η εικόνα της εγκαταλελειμμένης πόλης είναι η χειρότερη των τελευταίων σαράντα χρόνων. Αυτό είναι το αποτέλεσμα του έργου των κατ’ επίφασιν ευαίσθητων δημοκρατών, αλλά κατ’ ουσίαν συνείδηση και θέση ακραιφνών φασιστοειδών που συνειδητά προκάλεσαν τη μεγαλύτερη καταστροφή μπορούσε να υπάρξει για τον τόπο.»
(200714)




Είπαν… 3

«Περιθώρια για λαμογιές στα δημοτικά πράγματα του Λουτρακίου δεν υπάρχουν. Όλοι βιώνουν το κατάντημα του τόπου. Όποιος εμπλακεί με την εξουσία από τη νέα δημοτική αρχή, θα πρέπει να έχει υπόψη του ότι ανάλογα φαινόμενα απ’ όπου κι αν προέρχονται θα γεννούν δυσάρεστες καταστάσεις. Καλόν θα είναι όλοι, για το καλό του τόπου, απ’ όποια θέση κι βρίσκονται, ακόμα και σε ιδιωτικούς φορείς να ξεχάσουν την ιδιοτέλεια…»
(200714)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




Ο ΝΕΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΙ ΕΚΤΡΑΧΗΛΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΨΙΜΟ
«ΦΙΛΟ» ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΤΑΤΟΥΛΗ, ΓΡΗΓΟΡΗ ΣΑΜΠΑΤΑΚΑΚΗ

Του Δημήτρη Καραπατά*

Όταν η πολιτική δεν είναι υπόθεση σωστών και ικανών ταγών, τότε είναι αδύνατον να μην υπάρξουν δυσμενέστατες συνέπειες για όλο το φάσμα της κοινωνίας. Ο λόγος φυσικά και πάλι για την περίπτωση της διοίκησης της περιφέρειας Πελοποννήσου από τον περιφερειάρχη Πέτρο Τατούλη και τα πολιτικά «εξαπτέρυγα» του, των οποίων είναι έκδηλος και έχει αναλυθεί πλείστες φορές, η ευτέλεια των πολιτικών επιλογών, η αδιαφάνεια, η πανουργία, και η δολιότης. Ωστόσο, όλα αυτά, εξηγούν με τον καλύτερο τρόπο, την «πώρωση» που τους διακατέχει, να συνεχίζουν να συναγελάζονται με αμφιλεγόμενα υπηρεσιακό στελέχη του ΟΣΕ, όπως ο διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης του Γρηγόρης Σαμπατακάκης, ενώ παράλληλα απομακρύνουν από κοντά τους, έντιμους ανθρώπους που κάνουν φιλότιμες προσπάθειες με εργώδες εγχειρήματα και πάνω από όλα με διαυγή, τεκμηριωμένη επιστημονική άποψη -όπως η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι- ενώ παράλληλα  προσπαθούν να τη διαβάλουν.
Επειδή λοιπόν ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου είναι ένας Ιανός (πρόσωπο με δύο όψεις) πολιτικά, και οι πολιτικές του επιλογές συνεχίζουν αδιάλειπτα να εμπεριέχουν πολλά επιλήψιμα στοιχεία που αποδίδουν βαθμιαία καταστροφή στο κοινωνικό σύνολο, είναι καιρός να ξεφύγουμε από την μέγγενη του και να κάνουμε πράξη τη σοφή συμβουλή του Πιττακού του Μυτιληναίου που είχε πει: «Το να μην επιτρέπεται σε φαύλους να άρχουν, είναι πολιτική ευθύνη του λαού». Γιατί οι πολιτικές μαγκιές, τύπου Τατούλη, μάγκωσαν την Ελλάδα και την καθήλωσαν στον πάτο.
Όμως το παρόν σημείωμα, δεν θα αναφερθεί άλλο στον περιφερειάρχη Πελοποννήσου, το οποίου ο ρόλος έχει ήδη αναλυθεί και αποκαλυφθεί, αλλά θα σταθεί σε ένα άλλο πρόσωπο, που έχει «συνδεθεί» με τον Πέτρο Τατούλη, τον ομοϊδεάτη(;) του Γρηγόρη Σαμπατακάκη.
Το συγκεκριμένο υψηλόβαθμο στέλεχος του ΟΣΕ, με την αδικαιολόγητη και ύποπτη άρνηση του, να ανταποκριθεί στο δίκαιο αίτημα της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου Λουτρακίου να χορηγήσει αντίγραφο της μελέτης του έργου της επέκτασης του προαστιακού προς το Λουτράκι -οδός Αιγαίου- παραβίασε καταφανώς τον νόμο 2690 του ’99 και το άρθρο 5 που μεταξύ των άλλων προβλέπει και τα κάτωθι:
1 Κάθε ενδιαφερόμενος έχει το δικαίωμα, ύστερα από γραπτή του αίτηση, να λαμβάνει γνώση των διοικητικών εγγράφων.
Ως διοικητικά έγγραφα νοούνται όσα συντάσσονται από υπηρεσίες του κράτους, όπως εκθέσεις, μελέτες, πρακτικά, στατιστικά στοιχεία, εγκύκλιοι οδηγίες, απαντήσεις της διοίκησης, γνωμοδοτήσεις και αποφάσεις.
2 Το κατά τις προηγούμενες παραγράφους δικαίωμα, δεν υφίσταται μόνο στις περιπτώσεις που το έγγραφο αφορά την ιδιωτική ή οικογενειακή ζωή τρίτου ή αν προβλέπεται απόρρητο το οποίο προβλέπεται από ειδικές διατάξεις.
Η αρμόδια διοικητική μπορεί να αρνηθεί την ικανοποίηση του δικαιώματος τούτου μόνο αν το έγγραφο αναφέρεται στις συζητήσεις του υπουργικού συμβουλίου ή αν η ικανοποίηση του δικαιώματος αυτού, είναι δυνατόν να δυσχεράνει ουσιωδώς την έρευνα δικαστικών, αστυνομικών ή στρατιωτικών αρχών, σχετικά με την τέλεση εγκλήματος ή διοικητικής παράβασης.
Τέτοιοι λόγοι στην προκειμένου περίπτωση, είναι προδήλως ορατό πως δεν συντρέχουν και ήδη ο Γρηγόρης Σαμπατακής έχει κινηθεί εκτός νόμου.
Στο σημείο αυτό, ο γράφων δοθείσης της ευκαιρίας, διατυπώνει και μια άποψη επί του προαναφερόμενου νόμου, διότι πιστεύει ακράδαντα πως είναι ελλιπής και θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνει ως διοικητική παράβαση μέσα στα πλαίσια της δράσης των κρατικών οργάνων και των οργανισμών, όχι μόνο τις παράνομες διοικητικές πράξεις ή παραβάσεις δεσμευτικών νομικών κανόνων ή αρχών, αλλά και επί παραδείγματι περιπτώσεις, όπου οι διοικητικές αρχές επιδεικνύουν οκνηρία, αμέλεια, έλλειψη διαφάνειας ή παραβιάζουν άλλες αρχές χρηστής διοίκησης.

Μέσα στον υπηρεσιακό ζόφο του Γρηγόρη Σαμπατακάκη
Εκτός των όσων έχουν περιγραφεί με ενάργεια από τον γράφοντα, για τον Γρηγόρη Σαμπατακάκη στο θέμα σύνδεσης του Λουτρακίου με τον προαστιακό, είναι αναγκαίο στην παρούσα φάση να δημοσιοποιηθούν και οι άλλοι υπηρεσιακοί εκτραχηλισμοί του, για να καταλάβει ο καθείς πως τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Η επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου από το Κορωπί μέχρι και το λιμάνι του Λαυρίου, είναι ένα έργο μήκους 30 περίπου χιλιομέτρων, που σχεδιάζεται να υλοποιηθεί με νέα χάραξη και συμπεριλαμβάνει δύο σταθμούς (Μαρκόπουλο, Λιμάνι Λαυρίου), και επτά στάσεις (Καλύβια, Κουβαρά, Κερατέα, Αμφιτρίτη, Περιγιάλι, Θορικό, Εκπαιδευτικό Κέντρο Λαυρίου) και ήταν προγραμματισμένο να συμβάλει όχι μόνο στην ανάπτυξη της περιοχής από όπου διέρχεται, αλλά κυρίως στην αναβάθμιση του τοπικού λιμένα, ως βασικό λιμένα για την Αττική και σύνδεσης με τα νησιά του Αιγαίου.
Για να συμβεί, όμως αυτό, οι ναυτιλιακές εταιρίες προκειμένου να μετεγκατασταθούν από το λιμάνι του Πειραιά, έχουν θέσει ως όρο το γρήγορο και ασφαλές τρένο του προαστιακού σιδηροδρόμου. (Συγκρατήστε αυτή την τελευταία λεπτομέρεια γιατί παρακάτω θα σας χρειαστεί.)
Ενώ λοιπόν το συγκεκριμένο έργο είχε αντλήσει τις πιστώσεις από τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών (ΔΔΜ) για να υλοποιηθεί η μελέτη και η ΕΡΓΟΣΕ είχε ολοκληρώσει τα τεύχη δημοπράτησης της μελέτης, λαμβάνοντας παράλληλα και την απαιτούμενη προέγκριση δημοπράτησης από την Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή Μεταφορών (ΕΔΑΜ), η προκήρυξη της όχι μόνο δεν δημοσιεύτηκε ποτέ στην εφημερίδα της Ε.Ε., αλλά η προώθηση της διαγωνιστικής διαδικασίας ανεστάλη;..
Ο λόγος; Μα φυσικά γιατί παρενέβη με έγγραφο η υπηρεσία του Γρηγόρη Σαματακάκη και παρά το γεγονός, πως το έργο αυτό πληρούσε τους πρωταρχικούς στόχους που είχαν τεθεί τόσο σε εθνικό, όσο και σε κοινοτικό επίπεδο για ένταξη και χρηματοδότηση στα πλαίσια της νέας προγραμματικής περιόδου 2014-2020, εντούτοις ζήτησε τα κάτωθι καταστροφικά ξεχαρβαλώματα που υποβαθμίζουν το έργο και την ανταγωνιστικότητα του, ενώ το καθιστούν επικίνδυνο!
Να μειωθεί η ταχύτητα από τα 160 χλμ/ώρα στα 120 χλμ/ώρα.
Να δημιουργηθούν -με αυτές τις ταχύτητες- ισόπεδες διαβάσεις και μάλιστα σε μια κορεσμένη κυκλοφοριακά περιοχή, με μεγάλο φόρτο μεταξύ των οποίων και βαρέα οχήματα λόγω των λατομείων της περιοχής, δραστηριότητα που αυξάνει τον κίνδυνο για θανατηφόρα ατυχήματα, ενώ οι συνθήκες αυτές, είναι σίγουρο πως θα επιφέρουν περαιτέρω μείωση των ταχυτήτων σε αυτά τα 30 χλμ. γραμμής από τους μηχανοδηγούς για την αυτοπροστασία τους, καθώς κανείς νοήμων άνθρωπος δεν θέλει να παίζει με την ζωή την δικιά του και των συνανθρώπων του κορόνα - γράμματα.
Επισημαίνεται ότι η μελέτη της ΕΡΓΟΣΕ προέβλεπε κλειστή, ασφαλή γραμμή για 160 χλμ/ώρα μέχρι έξω από το Λαύριο και στην συνέχεια, στα τελευταία 3 χιλιόμετρα, τα χαρακτηριστικά γίνονταν ήπιας διέλευσης -σαν Τραμ- όπως προβλέπεται για την παρακαμπτήρια γραμμή από Ισθμός - Λουτράκι.
Ζήτησε να τοποθετηθεί σε όλο το μήκος της προαναφερόμενης γραμμής, μήκους 30 χιλιομέτρων, όχι την πολλαπλή αλυσιδωτή ανάρτηση ηλεκτροκίνησης τύπου Katener, αλλά εναέρια γραμμή μονοσύρματη trolley polle, εγκατάσταση που για τόσο μεγάλη απόσταση είναι σίγουρο πως θα έχει απώλειες ισχύος.
Και όλα αυτά με το γοητευτικό κάλυμμα της μείωσης του κόστους, για μια γραμμή που θα κλιθεί να ανταγωνιστεί όχι μόνο την Αττική οδό (βλέπε Μπόμπολας και αποκάλυψη -Έθνος- δαπάνης για μελέτη στον ΟΣΕ ύψους € 10 εκατ.), αλλά και ένα άλλο κρατικό μέσο σταθερής τροχιάς, όπως το μετρό για το αεροδρόμιο.
Εκτός αυτού, ο βραδυκίνητος σε αυτό το τμήμα προαστιακός, με τις πολλές στάσεις, δεν πληροί επ’ ουδενί, την προϋπόθεση για γρήγορο προαστιακό τραίνο, που έχουν θέσει οι ναυτιλιακές εταιρίες για να «μετακομίσουν» από το λιμάνι του Πειραιά, σε αυτό της Ραφήνας. Ωστόσο, την ώρα που η υπηρεσία στην οποία προΐσταται ο Γρηγόρης Σαμπατακάκης, καθυστερεί και στην ουσία υποβαθμίζει εν τη γενέσει του, με πρόσχημα την μείωση του κόστους το έργο επέκτασης τοπυ προαστιακού προς Λαύριο, την ίδια ώρα η διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης του ΟΣΕ προχώρησε πρόσφατα στην προκήρυξη 2 μελετών, προεκτιμώμενης αμοιβής € 5 εκατ. έκαστη, δηλαδή σύνολο € 10 εκατ. (που προαναφέρθηκαν), για παραλλαγή στο τμήμα Δράμα - Παρανέστι - Σταυρούπολη και Στρυμώνα - Τοξότες - Ξάνθη.
Γρηγόρη Σαμπατακάκη ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο. Υπενθυμίζεται όταν συζητείτο η μελέτη της επέκτασης του προαστιακού προς το Λουτράκι, μήκος μόλις 5 χλμ., όταν το ίδιο στέλεχος ήταν στην ΕΡΓΟΣΕ, η συγκεκριμένη μελέτη κοστολογείτο με € 1,5 εκατ.
Πηγές της ΕΡΓΟΣΕ επιρρίπτουν ευθύνες και σκοπιμότητες στην διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης του ΟΣΕ, που κλονίζουν την αποδοτικότητα, την αποτελεσματικότητα και την ανταγωνιστικότητα του σιδηροδρόμου, και όχι αβάσιμα κατά την άποψη του γράφοντα, διότι όπως έχουμε δει και στην περίπτωση του Λουτρακίου, ο Γρηγόρης Σαμπατακάκης, πράττει τα αίσχιστα, χωρίς ο ομοϊδεάτης του Πέτρος Τατούλης να αντιδρά και να ζητά από τον συμπατριώτη του πρόεδρο  διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλο, την απομάκρυνσή του από το έργο.

* Ο Δημήτρης Καραπατάς, είναι επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι.
(200714)
Return top